Miehellä hammasharja mun luona, mutta mulla ei hänen
Olen tapaillut nyt n. 5 kk mukavaa miestä. Olemme molemmat hiukan päälle 30v. Näemme monta kertaa viikossa ja vietämme yleensä myös useita öitä yhdessä, vuorotellen jomman kumman luona. Naisena toki on hieman vaivalloisempaa kun pitää ottaa mukaan meikkejä, pesuaineita yms. Miehelle riittää hammasharja. Reilu kuukausi sitten annoin hänelle oman hammasharjan, sanoin että tässä ja voit jättää sen luokseni niin on helpompaa tulla tänne. Tästä meni muutama päivä ja olimme menossa hänen luokseen, kysyi jäisinkö yöksi. Sanoin että ei mulla ole mitään tavaroita mukana, ei edes hammasharjaa, ja että eikö olisi reilua jos mullakin olisi hänen luona hammasharja. Hän vain jotain naureskeli. Tämän jälkeen ei ole hammasharjaa ilmestynyt tai muutenkaan ollut puhetta mistään.
Olenko tyhmä kun odotin että hän hankkii mulle harjan sinne tai edes sanoo että asia on ok, tuo omasi? :D
Kommentit (48)
Minä en halua kotiini kenenkään muun tavaroita, en edes hammasharjaa. Jos sinulle on OK, että kylppärissäsi sellainen on, niin älä kuvittele, että kaikki muut haluavat vastaavaa.
Miehllä nyt ei ole tilannetajua missä teidän suhde menee. Ole aikuinen ja vie sinne omasi.
Pikkasenko toiset naiset ihmettelis, et kenen harja sillä kaapissa on.
Jos jokainen nainen jättää hammasharjan niin kohta sinne kylppäriin ei enää mahdu itse ollenkaan.
Mikä hemmetin esikihlat hamnasharjan anto on?! 😂🤣
Itsellä on laukussa aina hammasharja mukana. Samassa pussukassa on pesuaineet, välttämättömät meikit, vara alkkarit, tampponeita, särkylääkettä, savetteja.. kun oikein pakkaa mahtuu pieneenkin tilaan.
Reissuliisa
Vara-alkkarit, tukku kondomeja ja hammasharja aina mukana. Jos sattuu päätymään "miehen" luokse yöksi.
Miehet ei tajua vihjailuita mistään hammasharjoista. Vie itse omasi ja kysy josko voisit jättää sen sinne. Älä tee turhaan draamaa näin pienestä asiasta. Toisaalta jos joudut kuljettaa mukana meikit ym. niin eikö yksi hammasharja mene siinä samalla. Vai onko hammasharjojen vaihto lupaus jostain esikihlauksesta?
Jo olet yksinkertainen , olisin jonajat sitten vienyt hammasharjani sinne, jos olisin tahtonut. Mikä ihmeen tossukkka oikein olet?
Miesystävä toi joskus tullessaan hammasharjan, suihkusaippua ja dödön. Seuraavan kerran, kun itse menin hänen luo vein sinne vastaavan setin. Ei me mitään erikseen kyselty/sovittu.
Matkahammasharja pitää olla aina mukana taskussa tai laukussa.
Veljeni tyhjensi naisystävänsä luokseen tuomat tavarat aina seuraavana päivänä pois. Totesi, että koti on koti, sinne ei muut tuo mitään. Jos ei osaa kanniskella hammasharjaa mukanaan, niin sitten menee kotiinsa yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Veljeni tyhjensi naisystävänsä luokseen tuomat tavarat aina seuraavana päivänä pois. Totesi, että koti on koti, sinne ei muut tuo mitään. Jos ei osaa kanniskella hammasharjaa mukanaan, niin sitten menee kotiinsa yöksi.
Jopas on naurettava pelle tuo veljesi. Ihanko roskiin heitti vai tyttiksen potilaatikkoon? Taitaa olla ikisinkku vanhapoika, jos toisen muutamat tavarat noin häiritsevät.
Olen nainen, mutta annanpa silti vinkin.
Sinkkuna "tapailin" useita miehiä samaan aikaan enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Toki heillä oli hammasharjat luonani ja olin itse ostanut kaikille erilaiset harjat jotta erottaisivat ne. VIRHE!
Vaikka en ollut lupautunut mihinkään parisuhteeseen, niin silti jouduin pari kertaa tilanteeseen, jossa joku ihmetteli useampia hammasharjoja vaikka itselläni oli sähköharja ja yksi jopa suuttui niin että välit menivät poikki.
Nykyään teen niin, että ostan kerralla useampia samanlaisia harjoja ja kun joku uusi alkaa viettää useampia öitä luonani annan hänelle uuden, avaamattomassa paketissa olevan harjan jonka hän voi jättää sitten peilikaappiin ja jota "vanhat hoidot" sitten luulevat omaksi harjakseen.
Vähän epäselvästi selitetty, mutta kaapissa on siis vain yksi vieras harja ja kaikki käyttävät siis tietämättään samaa harjaa koska luulevat sitä omakseen.
Niin ja kun oikein ketuttaa voi pestä potun reunan alta sillä harjalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta annanpa silti vinkin.
Sinkkuna "tapailin" useita miehiä samaan aikaan enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Toki heillä oli hammasharjat luonani ja olin itse ostanut kaikille erilaiset harjat jotta erottaisivat ne. VIRHE!
Vaikka en ollut lupautunut mihinkään parisuhteeseen, niin silti jouduin pari kertaa tilanteeseen, jossa joku ihmetteli useampia hammasharjoja vaikka itselläni oli sähköharja ja yksi jopa suuttui niin että välit menivät poikki.
Nykyään teen niin, että ostan kerralla useampia samanlaisia harjoja ja kun joku uusi alkaa viettää useampia öitä luonani annan hänelle uuden, avaamattomassa paketissa olevan harjan jonka hän voi jättää sitten peilikaappiin ja jota "vanhat hoidot" sitten luulevat omaksi harjakseen.
Vähän epäselvästi selitetty, mutta kaapissa on siis vain yksi vieras harja ja kaikki käyttävät siis tietämättään samaa harjaa koska luulevat sitä omakseen.
Siis hyi helkkari! Miks et vain aina heitä sitä harjaa pois ja vaihda tilalle aina uutta samanlaista? Etkö tiedä kuinka paljon suussa on pöpöjä ja bakteereja? Oletko varma ettei kellään hoidollasi ole mitään tarttuvaa hammas /suusairautta? Oikeasti tosi oksettavaa, mutta tämä varmasti provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopas on naurettava pelle tuo veljesi. Ihanko roskiin heitti vai tyttiksen potilaatikkoon? Taitaa olla ikisinkku vanhapoika, jos toisen muutamat tavarat noin häiritsevät.
Roskiin. Totesi, että ei keräile muistoesineitä.
Nyt on naimisissa ja 2 lapsen isä. Edelleen vaimon on turha kantaa veljen autoon yhtään mitään siksi, että hänestä on kätevää, kun täällä on pillimehua ja vessapaperia.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kun oikein ketuttaa voi pestä potun reunan alta sillä harjalla.
Potun?
Miksi ihmiset haluaa jättää reviirimerkkejä toisten kylppäreihin? Onko se vähän kuin vinkki, että "olin täällä ensin"?
jätä se sika, miten sä voi olla tollasen kanssa.