Missä iässä mökkeily on alkanut taas kiinnostaa lapsianne?
Meillä nyt kaksi teiniä jotka ei halua mökille. Aiemmin asuimme siellä vapusta syyskuulle ja vietimme kaikki viikonloput ja lomat.
Missä iässä se mökkeily mahtaisi maistua taas uudelleen? Mietin että laitanko vuokralle koko mökin vähäksi aikaa, kun käyttö näin vähäistä.
Kommentit (12)
Itse tykännyt mökkeilystä aina muutamaa teinivuotta lukuunottamatta. Nuorena opiskelijana kaveriporukassa tosi kivaa, varsinkin lähellä Helsinkiä.
Ovat nyt reilu 40, mökkeily ei kiinnosta vieläkään.
Mä olen nyt 42-vuotias, eikä mökkeily kiinnosta minua vieläkään.
Ei ehkä teidän vanhempien kanssa enää koskaan.
Meillä pojat ovat aika hyvin viihtyneet aina mökillä. 18-vuotiaista lähtien ovat käyneet itsekseenkin tai joskus ottaneet kavereita mukaan.
Varmaan turha vastata jos mökkeily ei kiinnosta?
Tämä mökki ei siis ole varsinaisesti ”mökki”, vaan korkeatasoinen iso täysin varusteltu talo järven rannalla, lähellä palveluja, puoli tuntia kehältä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä teidän vanhempien kanssa enää koskaan.
Sitähän en kysynyt.
Ap
Vanhempien kanssa ei enää teini-iän jälkeen. Kavereiden kanssa kyllä.
Mua kiinnosti mökkeily läpi koko teini-iän, talvella en siellä tosin tykännyt käydä. Meillä oli sähkötön mökki, jossa käyttövesi kannettiin ja juomavesi tuotiin mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempien kanssa ei enää teini-iän jälkeen. Kavereiden kanssa kyllä.
Juu, tää ei ole ongelma. Meillä on siellä myös valmiiksi tavallaan kaksi taloutta eli jos siellä on eri porukoita, voivat oleilla täysin erillään. Vain uimaranta on toistaiseksi yhteinen. Lisää rantaviivaa raivaamalla sekin kyllä hoituu.
Ap
Joskus joutunut mökille, mutta ei ole koskaan kiinnostanut eikä lastakaan kiinnosta. Haluamme oikeille lomille, joissa voi levätä eikä tarvi kokata ja siivota. Nykylapset haluavat matkustella.
Nelikymppisenä.