Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On alkanut hävettää ujon ihmisen leima

Vierailija
23.06.2019 |

Tunnistaako kukaan muu ujo tätä ongelmaa? On alkanut hävettää/ahdistaa ujon ihmisen maine tai leima. Olen kuullut ujoudestani koko ikäni. Tuntuu, etten enää edes pääse ujoudesta eroon, koska ujon leima seuraa joka paikkaan. Siitä kommentoidaan joka paikassa, ja jotkut olettavat, etten pysty joihinkin asioihin ujouteni takia. Ujoudestani tehdään numero ja joskus sitten puhun, niin siitäkin tehdään kauhea numero, että nyt se puhuu. Olen kuullut ujoudestani niin paljon, että tuntuu kuin se olisi leima. Töissä saan palautetta ujoudestani, koulussa sain palautetta ujoudestani jne. Jotkut puhuvat minulle kuin lapselle.

Olen joskus miettinyt toiselle paikkakunnalle muuttamista, niin saisi aloittaa puhtaalta pöydältä. En varmaan pääsisi ujoudestani eroon, mutta ei olisi tätä ujon ihmisen mainetta kaikkien tiedossa. Matkustaessa on paljon rennompi ja vapaampi olo, kun kukaan ei ajattele, että tuo on se ujo ja hiljainen.

Onko kenelläkään muulla samoja ajatuksia?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aloittajan mainitsema muiden ihmisten tekemä suuri numero siitä kun ujo jotain puhuu, on kyllä karmea tunne ujolle. Tätähän tapahtuu etenkin vähän isommassa porukassa. Itsellä välillä oikein sumenee silmissä kun tunnen, että kaikki katsovat minua kun avaan suun. Tai en nyt kirjaimellisesta sumenemisesta tiedä, mutta johonkin zoneen sitä menee jos oikein rupeaa jännittämään puhuessa.

Vierailija
22/24 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ympäristö niinkään tolkuta että olen ujo mutta olen jotenkin itse ottanut ujon roolin ja sitten jos haluaisin tehdä jotain räväkkää niin oman pään sisällä alan miettimään että muut pitäisivät minua ihan outona kun nyt muutan käytöstäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa miettimästä mitä muut ajattelevat sinusta,

T. Ujo

Taas näitä neuvoja. Vain psykopaatit eivät välitä mitä muut ajattelevat. Ja vaikka menisikin yli, niin ei toimintatapoja noin vaan lakata.

Vierailija
24/24 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi