Miksei miehet mene salille.
Kommentit (26)
Olen nainen ja musta ainakin pelkkää plussaa jos mies EI käy salilla...älkää silti ymmärtäkö väärin, tykkään kyllä sopivan lihaksikkaista miehistä, mutta se salikulttuuri ja kaikki siihen liittyvä on vaan jotenkin luotansa työntävää että mielummin kiinnostun miehestä joka treenailee kotona tai harrastaa jotain muuta lajia.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja musta ainakin pelkkää plussaa jos mies EI käy salilla...älkää silti ymmärtäkö väärin, tykkään kyllä sopivan lihaksikkaista miehistä, mutta se salikulttuuri ja kaikki siihen liittyvä on vaan jotenkin luotansa työntävää että mielummin kiinnostun miehestä joka treenailee kotona tai harrastaa jotain muuta lajia.
Tuo salikulttuuri on vain pienen porukan juttuja, eli ne jotka lähes asuu siellä salilla. Sama porukka vetää niitä hormooneja.
Ei miehet käy salilla.
Salilla käyvät miehet ovat keskenkasvuisia jonneja, joiden itsetunto on lähempänä nollaa.
Ei kiinnosta. Naiset olen aina saanut älykkyydellä, huumorintajulla, itsevarmuudella, karismalla ja taiteellisella lahjakkuudella, en lihaksilla.
Pidän mielummin naistani hyvänä senkin ajan kun muut kuluttavat salilla.
Onhan se hienoa, että toiset jaksavat panostaa kroppaansa. Itse en taida olla niitä ihmisiä. Tässä ovat omat syyni:
1) Olen köyhä.
2) En osaa käyttää niitä laitteita.
3) Mulla on henkisen puolen ongelmia, joiden takia ihmisten ilmoilla oleminen on vaikeaa. Uskon, että kuntosali olisi lähinnä huono ja nöyryyttävä kokemus, enkä halua pahentaa ongelmiani.
Treenaan kotona ja kuljen metsissä paljon ihan muiden syiden kuin ulkonäön takia. Niin kauan kuin mulla on isompia ongelmia, en jaksa miettiä kropan ulkonäköä liikaa. Siinäkin on jo työtä, että syön kunnolla ja pysyttelen selvin päin suurimman osan ajasta.
Enpä ole deittailuakaan juuri miettinyt. Joku saattaisi tämmöisen työmaan ottaakin ristikseen, mutta eihän olisi oikein. Naisiakaan en tarvitse monikossa. Yksi riittää sitten joskus.
Ja mulla on tuo hyvin koulutettu kissakin. Semmoisia on harvemmassa kuin lihaksikkaita miehiä ja se tekee varmasti paremmin vaikutuksen naiseen, jonka kanssa haluaisin olla yhdessä. Ja siitäkin se vain paranee. Voin soitella serenadeja okariinalla, piirtää muotokuvan ja keitellä teetä keräämistäni villiyrteistä. Kunhan vapautan itseni markkinoille, niin eiköhän suosio ole taattu...