Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei miehet mene salille.

Vierailija
23.06.2019 |

Naisen saanti tuplaantuisi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hienoa, että toiset jaksavat panostaa kroppaansa. Itse en taida olla niitä ihmisiä. Tässä ovat omat syyni:

1) Olen köyhä.

2) En osaa käyttää niitä laitteita.

3) Mulla on henkisen puolen ongelmia, joiden takia ihmisten ilmoilla oleminen on vaikeaa. Uskon, että kuntosali olisi lähinnä huono ja nöyryyttävä kokemus, enkä halua pahentaa ongelmiani.

Treenaan kotona ja kuljen metsissä paljon ihan muiden syiden kuin ulkonäön takia. Niin kauan kuin mulla on isompia ongelmia, en jaksa miettiä kropan ulkonäköä liikaa. Siinäkin on jo työtä, että syön kunnolla ja pysyttelen selvin päin suurimman osan ajasta.

Enpä ole deittailuakaan juuri miettinyt. Joku saattaisi tämmöisen työmaan ottaakin ristikseen, mutta eihän olisi oikein. Naisiakaan en tarvitse monikossa. Yksi riittää sitten joskus.

Ja mulla on tuo hyvin koulutettu kissakin. Semmoisia on harvemmassa kuin lihaksikkaita miehiä ja se tekee varmasti paremmin vaikutuksen naiseen, jonka kanssa haluaisin olla yhdessä. Ja siitäkin se vain paranee. Voin soitella serenadeja okariinalla, piirtää muotokuvan ja keitellä teetä keräämistäni villiyrteistä. Kunhan vapautan itseni markkinoille, niin eiköhän suosio ole taattu...

Vierailija
22/26 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja musta ainakin pelkkää plussaa jos mies EI käy salilla...älkää silti ymmärtäkö väärin, tykkään kyllä sopivan lihaksikkaista miehistä, mutta se salikulttuuri ja kaikki siihen liittyvä on vaan jotenkin luotansa työntävää että mielummin kiinnostun miehestä joka treenailee kotona tai harrastaa jotain muuta lajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja musta ainakin pelkkää plussaa jos mies EI käy salilla...älkää silti ymmärtäkö väärin, tykkään kyllä sopivan lihaksikkaista miehistä, mutta se salikulttuuri ja kaikki siihen liittyvä on vaan jotenkin luotansa työntävää että mielummin kiinnostun miehestä joka treenailee kotona tai harrastaa jotain muuta lajia.

Tuo salikulttuuri on vain pienen porukan juttuja, eli ne jotka lähes asuu siellä salilla. Sama porukka vetää niitä hormooneja.

Vierailija
24/26 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet käy salilla.

Salilla käyvät miehet ovat keskenkasvuisia jonneja, joiden itsetunto on lähempänä nollaa.

Vierailija
25/26 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Naiset olen aina saanut älykkyydellä, huumorintajulla, itsevarmuudella, karismalla ja taiteellisella lahjakkuudella, en lihaksilla.

Vierailija
26/26 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän mielummin naistani hyvänä senkin ajan kun muut kuluttavat salilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi