Miksei miehet mene salille.
Kommentit (26)
Se on niin työlästä hameen käyttämiseen verrattuna.
0x2=0
Ja ei kiinnosta käydä salilla. Ei kiinnosta raahata itseään sinne muiden pilkattavaksi.
Kyllähän me käymmekin ja saamme ihailua nuorten misujen taholta. kehoitan kaikkia miehiä hankkimaan lihaksia. Se todellakin kannattaa
mies51v
Mutta jos päätätte myös käyttää hametta miehensaannin toivossa, niin älkää pliis tehkö sitä siellä salilla.
Ei siellä salilla ole kuin miehiä ja ne naiset on omalla salillaan koska kuolaavat miehet ärsyttää
Naiset ei välitä lihaksista, eikun..
En voi jättää pieniä lapsiani yksin. Treenaan vapailla painoilla kotona.
Salille pääsen sitten joskus kun jälkikasvun uskaltaa jättää yksin ilman pelkoa siitä että kämppä on tulessa tai että treenin aikana kotona tapahtuu murha.
Ööh.. Mulle on sanottu et oon vanhan ajan nainen ja mulle on valitettu siitä 😂😂😂Ihan sama mitä tekee, idiootit huutelee. Jos vaan kaikki no omia itte Jämsä ja kunnioittaa ittensä ja muita niin kaikki on ok.
M41 kirjoitti:
En voi jättää pieniä lapsiani yksin. Treenaan vapailla painoilla kotona.
Salille pääsen sitten joskus kun jälkikasvun uskaltaa jättää yksin ilman pelkoa siitä että kämppä on tulessa tai että treenin aikana kotona tapahtuu murha.
Monella salilla on lapsiparkki.
Ja seuraavassa ketjussa taas naiset vinkuvat, että eivät halua lihaksikkaita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja seuraavassa ketjussa taas naiset vinkuvat, että eivät halua lihaksikkaita miehiä.
Ihan kuin naiset eivät olisi yksi homogeeninen massa?
+ tämä on jonkun provoaloitus; ärsyyntymistähän provoilija nimenomaan hakee joten älkäämme sitä hänelle suoko
Mun mies ei käy salilla, koska ei halua. Ruuvailee mieluummin autoja vapaa-ajallaan.
En mene salille vaan menen töihin.
Töistä saan ne "työllä tehdyt lihakset" joita naiset ihailee 🤣🤣
..ja rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä salilla ole kuin miehiä ja ne naiset on omalla salillaan koska kuolaavat miehet ärsyttää
En tiedä millä salilla SÄ käyt, mutta toi on salimisujen haaveuni. Salit missä itse on tullut käytyä on, että miehet käy siellä repimässä rautaa ihan tosissaan. Misukoita sitten on, jotka tulee täydessä meikissä treenaamaan jotain ulkoreisiä trendivaatteissaan. Että jos siellä joku on seuraa kärkkymässä, niin ei ainakaan ne treenaavat miehet pieruverkkareissaan.
Vierailija kirjoitti:
Heräähän nyt.
Kuinka monen naisen ykkösvalinta olisi esim. Bull Mentulan näköinen mies?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monen naisen ykkösvalinta olisi esim. Bull Mentulan näköinen mies?
Aika harvan, mutta arvaa montako miestä pääsisi tuohon kuntoon edes hormoneilla? Puhumattakaan puhtaista treenaajista. Puhtaalla treenaava mies ei koskaan tule olemaan liian iso naisille. You can count on that
mies51v
No toivottavasti eivät mene! Itse en ainakaan mistään treenatuista miehistä välitä
mitä tekee kahdella naisella? varsinkin kun eka on ihan ok.