Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Viestisi lähetys keskusteluihin on väliaikaisesti estetty, koska olet mahdollisesti rikkonut keskustelusääntöjä tai Sanoma-tilin käyttöehtoja"

Vierailija
23.06.2019 |

Mikä tämä on?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banni. Mutta miksi olet sen saanut, hyvä kysymys. Mulle tuli tuo ilmoitus kerran, kun en ollut palstaillut moneen päivään, ja johonkin yritin kommentoida. Edellinen palstailu oli sujunut aivan moitteettomasti, kommentointi onnistui eikä mitään ongelmaa. Sitten puskista tuo ilmoitus, kestiköhän pari tuntia etten palstalle päässyt. Tätä ennen kuvittelin, ettei tänne edes voi saada banneja, useammankin ketjun sisällöstä päätellen.

Vierailija
2/21 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli sama. Ihan varmasti en ole rikkonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Banni. Mutta miksi olet sen saanut, hyvä kysymys. Mulle tuli tuo ilmoitus kerran, kun en ollut palstaillut moneen päivään, ja johonkin yritin kommentoida. Edellinen palstailu oli sujunut aivan moitteettomasti, kommentointi onnistui eikä mitään ongelmaa. Sitten puskista tuo ilmoitus, kestiköhän pari tuntia etten palstalle päässyt. Tätä ennen kuvittelin, ettei tänne edes voi saada banneja, useammankin ketjun sisällöstä päätellen.

Yritin kysyä on m.u.l.a.t.t.i korrekti sana. Ilmeisesti ei jos pelkästään tästä kysyminen johtaa banneihin.

Vierailija
4/21 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta on rikki. Mulle tuli toi vaikka puhuin vain voileivistä.

Vierailija
5/21 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Banni. Mutta miksi olet sen saanut, hyvä kysymys.

Vastaus kysymykseen on se että Sanoma oyj on alkanut harrastaa selainsormenjälkeeen perustuvia banneja. Se ei ole eksakti tapa bannata, toisin sanoen kun m0derraattori sen perusteella bannaa jonkun saattaa siinä samalla bannautua joku toinenkin täysin asiaan liittymätön jolla on sattumalla riittävän samanlainen selainsormenjällki.

Mikä selainsormenjällki on? Tunniste joka lasketaan tiedoista jotka selain lähettää koneellesi, lähtien siitä mikä käyttöjärjestelmä sinulla on, mitä selainta käytät jne.

terveisin se joka niitä banneja aiheuttaa :-D

Vierailija
6/21 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus kysymykseen on se että Sanoma oyj on alkanut harrastaa selainsormenjälkeeen perustuvia banneja. Se ei ole eksakti tapa bannata, toisin sanoen kun m0derraattori sen perusteella bannaa jonkun saattaa siinä samalla bannautua joku toinenkin täysin asiaan liittymätön jolla on sattumalla riittävän samanlainen selainsormenjällki.

Mikä selainsormenjällki on? Tunniste joka lasketaan tiedoista jotka selain lähettää koneellesi, lähtien siitä mikä käyttöjärjestelmä sinulla on, mitä selainta käytät jne.

Joopajoo, jos olisit mode niin kai sulla omat tunnukset olisi.

Terv se oikea mode

Vierailija
7/21 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv se oikea mode

Aiheuttamisella tarkoitin sitä että olen se jota sinä, tai no se oikea mode joka sinä et ole, yrittää bannata, arvon retardi.

Vierailija
8/21 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli samanlainen ilmoitus muutama tunti sitten elikkä vika on ollut alustassa. En kirjoittele rumia.

Vierailija
9/21 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää tor-selainta ei-täysikokoisessa ikkunassa.

Vierailija
10/21 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäkää tor-selainta ei-täysikokoisessa ikkunassa.

Ja skriptit poissa. Mutta älkää käyttäkö sitä häiriköintiin.

Vierailija
11/21 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli sama ilmoitus juuri äsken, kun yritin lähettää kommenttia gloria.fin yli vuoden vanhaan artikkeliin. En tiedä mitä käyttöehtoja olen rikkonut. AV:lle pystyn kirjoittamaan normaalisti.

Tuonne yritin siis kommentoida:

https://www.gloria.fi/artikkeli/kauneus/nama-uudet-plastiikkakirgian-su…

Olisi kiva jos joku kokeilisi onnistuuko kommentointi tuonne muillakaan. Vai onko esto vain minulle? Jos tuonne olisi minulla kielto, niin miksei sitten tänne AV:lle? Molemmathan ovat Sanoman sivuja.

Vierailija
12/21 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli sama ilmoitus juuri äsken, kun yritin lähettää kommenttia gloria.fin yli vuoden vanhaan artikkeliin. En tiedä mitä käyttöehtoja olen rikkonut. AV:lle pystyn kirjoittamaan normaalisti.

Tuonne yritin siis kommentoida:

https://www.gloria.fi/artikkeli/kauneus/nama-uudet-plastiikkakirgian-su…

Olisi kiva jos joku kokeilisi onnistuuko kommentointi tuonne muillakaan. Vai onko esto vain minulle? Jos tuonne olisi minulla kielto, niin miksei sitten tänne AV:lle? Molemmathan ovat Sanoman sivuja.

Kts viesti viisi. Itsellä tuo tulee aina silloin tällöin, painan nappia joka arpoo uuden selainsormenjäljeen ja banni ohitettu.

Vierailija
13/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas

Vierailija
14/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on vaan tuullut nginxejä 404:sia.

Vierailija
15/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkkäläjärven syy!

Vierailija
16/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tuli kerran IP-banni kun julkaisin useita mies- ja naapuriprovoja xD tais tulla sen kakkaprovon jälkeen. Esto koko sivulle, "access forbidden" teksti. Mitään infoa ei saanut, VPN ja proxy todistivat, että IP oli tosiaankin estetty.

Kesti tasan 24 tuntia. Ei muuta kuin takaisin.

Vierailija
17/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv se oikea mode

Älkääs nyt viitsikö.

Terveisin se kaikista modeista oikein mode.

Vierailija
18/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkkäläjärven syy!

*Aatanan kissantappaja *äkkäläKyrpä!!!!

Vierailija
19/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli joskus usein niitä troll_blocked-tekstejä vaikka tietääkseni en ollut mitään asiatonta kirjoitellut. Nyt ei ole hetkeen ollut ongelmaa.

Aika monenlaisia banni/virhesysteemejä tuntuu tälle palstalle mahtuvan.

Vierailija
20/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kerran kovasti tätä samaa asiaa. Kerroin olevani kahvi-ihmisiä ja että en tykkää teestä. No joku teetä juova ei tykännyt siitä.:D Muutenkin mun kommentointi on täällä on satunnaista ja hyvin asiallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan