Tulin taas ghostatuksi...
Noniin, niin siinä sitten kävi, että äijä häipyi kuvioista, sanomatta mitään! Ensin haluaa näkemisen jälkeen nähdä uudelleen jne, viestitteli jne, mutta sitten viestit loppui kuin seinään. Miten ihmisistä on tullut niin kylmiä ja itsekkäitä? Vaikka olis laittanu viestii, että hyvää loppuelämää. Mistä ihmeestä sellasen reilun kumppanin löytäisi? Laittakaa mun ovelle sellanen! Joten täältäkään, en tarvii loukkauksia vaan tsemppiä.
Äijä on toki jo deletoitu puhelimesta, että en todella ruikuta perään.
Kommentit (6)
Saiko jo sun persikkapiirakkaa? Jännä mies otti sen mikä on löysästi kiinni ja siirtyi seuraavan uhrin pariin naattimaan. Onhan niitä toisenlaisiakin miehiä, kilttejä ja empaattisia, ujoja ja ehkä kaltoin kohdeltuja. Luuletko että voisit kiinnostua sellaisesta miehestä? Luuletko että soisit mahdollisuuden sellaiselle miehelle rakastaa? Hmm?
Kriteerit ovat sydämen viisaus ja henkinen pääoma, hyvät taidot myös ihmissuhteisiin, reilu ja puuhakas heppu ja pituutta min 180cm. Partakin positiivista. Sopisi minulle sellainen äijä. Tämä ovi on idässä. 👍
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kriteerit ovat sydämen viisaus ja henkinen pääoma, hyvät taidot myös ihmissuhteisiin, reilu ja puuhakas heppu ja pituutta min 180cm. Partakin positiivista. Sopisi minulle sellainen äijä. Tämä ovi on idässä. 👍
Ap
No voi olla että saat sitä mitä ansaitsetkin. Kun sulla näkyy olevan pituusvaatimus mihin mies ei voi vaikuttaa mitenkään ja puhut vielä henkisestä pääomasta? Hah voi houkkaa.. have fun in your misery.
Ap nimenomaan etsii kilttiä ja empaattista heppua, ei yhtään kiinnosta pullistelijat tai muut moukat. Vanhan ajan romantiikka, se on mun juttu, ei se että kierretään joka daami vuorollaan, siksi nou Tinderille!
Ap
No pituusvaatimus on, koska olen itse pitkä ja naisellinen nainen, amazoninaisena tarvitsen äijämiehen, jolla sydän samalla tasolla. Että jos sen takia haluat morkata, niin feel free!!
No missäs se ovi on ja millaiset ovat muut hakukriteerit?