Tilasin Ellokselta itselleni
Puhtaan valkoiset housut ja murretun keltaisen Vilan neuletakin, sileätä neulosta, napiton ja hieman alle persuksen pituus, väri lähellä tuota yläkulman juttua riidoista. Toissavkolla ostamani läpikuultavan ohut sifonkipusero pikkuruisilla kukilla on samanlaista keltaista+hieman mustaa (kukkien ääriviivat) ja kultaista lankaa.
Kuulostaisko ok setiltä vaikka terassille?
Kaipaan pirteyttä, koska mieleni mustaakin mustempi 😢
Kommentit (5)
Kuulostaa kivalta. Mulla on tosi sekainen vaatehuone. Siellä on liikaa vaatteita,osa liian isoja ja liian kuluneita. Ehkäpä huomenna raivaan ja teen löytöjä sieltä.
Kiitos kivoista kommenteista, piristivät mieltäni yöllä ennenkuin sain unta syvistä ja surkeista mietteistäni.
Minulla on selvästi jokin fiksaatio mainitsemiini neuletakkeihin, koska itseltäni löytyy sellainen jo mustana, havunvihreänä ja vaaleanharmaana+1 pohjemittainen havunvihreä sekin mutta hieman erilaista materiaalia, mutta ovatpa vaan niin ihanan tuntuisia ja kivan/tyylikkään näköisiä❤.
Ap
Varmaan hyvännäköinen kokonaisuus, ja kesään sopiva, voisin vastaavaa harkita itsellenikin!
No oikein hyvältä kuulostaa, kesäiseltä.
Itsekin ostin keväällä vilan villatakin (vilatakin siis😊). Sähäkänsininen, ja siinä lukee, että materiaali nyppyyntyy helposti. Ei ole nypyillä.
Olin kyllä tyytyväinen tuohon ostoksern, vaikka se väri oli täysin uusi itselleni.