Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet tajuavat mun arvon vasta sen jälkeen kun ovat mut menettäneet?

Vierailija
23.06.2019 |

Jotenkin jännä, että niin moni mies jolle olen näyttänyt tykkääväni heistä ei ole silloin sitä tykkäämistäni arvostaneet vaan kohdelleet kylmästä, välinpitämättömästi tai jopa p*skamaisesti, mutta sitten kun en enää jaksa sitä ikävää vastaanottoa ja pistän hommalle lopun, miehet tulevat "itkemään" perääni.

Mistä tämä johtuu? Miksi he eivät ymmärrä arvostaa toista, silloin kun se toinen on siinä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on vaan joku psykologinen twisti. Ei heitä oikeasti kiinnosta, mutta kun sinuakaan ei enää kiinnosta, niin he tuntevat menettävänsä jotain yksipuolista ihailua, egoaan pönkittämään.

Vierailija
2/16 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö jäi epäelväksi annoitko pesää niille ja  jos annoit niin annoitko myös risukasapesää(pöllönsilmää)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan halua sitoutua vakavissaan moiseen jakorasiaan, kun puhut miehistä monikossa ja ihastumisesi kohteet tuntuvat vaihtuvan tiuhaan.

Siinä syy.

Vierailija
4/16 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

öö jäi epäelväksi annoitko pesää niille ja  jos annoit niin annoitko myös risukasapesää(pöllönsilmää)

Niinhän me aikuiset naiset tupataan tekemään, kun tykätään jostakin. Se, mitä annamme on tietenkin yksilökohtaista.

AP

Vierailija
5/16 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on vaan joku psykologinen twisti. Ei heitä oikeasti kiinnosta, mutta kun sinuakaan ei enää kiinnosta, niin he tuntevat menettävänsä jotain yksipuolista ihailua, egoaan pönkittämään.

Mulla sama tilanne kuin ap:lla ja tämän olen epäillyt syyksi.

Vierailija
6/16 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Ei kai kukaan halua sitoutua vakavissaan moiseen jakorasiaan, kun puhut miehistä monikossa ja ihastumisesi kohteet tuntuvat vaihtuvan tiuhaan.

Siinä syy.

Mitä..? Ei varmaan tarvisi vaihtaa, jos miehet olisivat kivoja silloin kun vielä tapaillaan. Olipa tyhmä kommentti.

AP

Vierailija
7/16 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailet vääränlaisia miehiä.

Vierailija
8/16 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailet vääränlaisia miehiä.

Eittämättä.

AP

Vierailija
9/16 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko36 kirjoitti:

Siinä syy.

Mitä..? Ei varmaan tarvisi vaihtaa, jos miehet olisivat kivoja silloin kun vielä tapaillaan. Olipa tyhmä kommentti.

AP

Vika on siis 100% miehissä, eikä sinussa ollenkaan? Oma kommenttisi oli hyvinkin valaiseva, kiitos siitä.

Vierailija
10/16 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin tyypillistä käytöstä miehiltä. Heitä kiinnostaa vasta jos toistakin miestä kiinnostaa. Itselläni sama tilanne. Ex jätti vuosia sitten. Aktivoituu aina, kun vaistoaa minulla olevan uusi tapailukumppani. Kun tapailu loppuu, ex:n kiinnostus loppuu samalla hetkellä. Kerran seurustelin vakavasti eromme jälkeen, ja ex oikeasti sekosi täysin. Hän siis soitti koko ajan itkien sitä miten ei todellisuudessa ole edes koskaan jättänyt minua. Ja jos antaisin hänelle tilaisuuden, hän tekisi kaikkensa. Jopa äidilleni soitteli ja he yhdessä puhuivat minulle kuinka uusi mieheni on huono ja ex niin hyvä ja minun pitäisi ottaa hänet takaisin. Ja olin heidän mukaan tyhmä kun ei ex kelpaa minulle. Kävi sitten niin, että uusi mies menehtyi täysin yllättäen. Samalla hetkellä lopahti taas kiinnostus. Ex selitti asian johtuvan siitä, että minulla on suruaika eikä halua yrittää siksi mitään :D jopa äidilleni lopetti vastailun heti.

Vierailija
11/16 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän nyt johtuu vain siitä, että tuolla tavoin kun käyttäytyy, niin tämä toimii useamman naisen kohdalla. Olin itsekin joskus tuollainen ja naisia riitti. Nykyään ei enää jaksa ja saakin olla ihan itsekseen.

Vierailija
12/16 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kävi samoin.

Ex joka itse päätti suhteemme epävarmana tunteistaan kuuli paljon myöhemmin, että olin alkanut (vasta silloin) tapailla toista miestä...

Ihan suhteeton reaktio. Olinkin muka hänen naisensa vieläkin vaikkei ollut puoleen vuoteen kuulunut äijästä :) Joku testosteroni-ilmiö kai. Älä välitä.

Miesten kanssa vaan on kaikkee tämmöistä settiä nähty :)

Vierailija
13/16 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun itse rupeaa kylmäksi, ne alkaa juosta perässä.

Vierailija
14/16 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyt jotenkin liian mukailevasti niin ne ottaa itsestäänselvyytenä. Sitten myöhemmin vasta tajuaa menettäneensä jotain hyvää. Tai sitten tuo yksipuolinen egon pönkitys.

Onko tuo tapahtunut missä vaiheessa tapailua?

Vierailija
15/16 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen useinkin kaivannut jotain eksää, kun välimatka ja aika on kullannut muistoja. Siihen auttaa se, kun miettii niitä syitä mikä eroon oli ja miten rasittavaa se yhdessäolo toisaalta oli, ja kun miettii oikein tarkasti niin tajuaa, ettei uusinnastakaan mitään hyvää lopuksi seuraisi. jotkut ei ilmeisesti kykene tekemään mitään tällaista ajatustyötä, vaan toimii täysin tunteidensa vietävänä. Tai sitten joillain , varsinkin miehillä ego on niin voimakas, että kun kerran on mielessään päättänyt että tämä on minun, niin siitä ei voi päästää irti.

Vierailija
16/16 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiltit miehet eivät tekisi tuollaista, ehkäpä ensi kerralla valitset semmoisen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän