Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro paras lääkärikokemuksesi.

Vierailija
23.06.2019 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen parhaat lääkärikokemukseni on olleet gynekologillani. Äärettömän empaattinen, ymmärtäväinen, mukava ja kiltti ihminen, joka oikeasti kuuntelee, välittää ja haluaa vilpittömästi auttaa. Hänelle kehtaa esittää tyhmemmätkin kysymykset, ja hän vastaa niihin aina asiallisesti. Hän selittää aina mitä tekee, ja miksi tekee sen. Hellävarainen ja diskreetti tutkiessaan. Siinä on ihminen paikallaan. Jos kaikki lääkärit olisivat kuin hän, lääkärikäynneille olisi aina kiva mennä.

Vierailija
2/6 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Potilas on vastaanotolla hyvin koherentti. "

Lääkäri oli kirjannut, ja olin itse lähtiessä varma ettei se tajunnut yhtään ja että varmaan selitin väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ei rehellisesti sanottuna ole!

Vierailija
4/6 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tk-lääkäri oli asiallinen ja ei ollut heti passittamassa hullujen huoneelle kun kerroin yhdestä neuroosistani, josta en päässyt yli.

Vierailija
5/6 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä paras, mutta jälkeenpäin ajatellen hauskin tapahtui muutamia kuukausia sitten.

Olen sairastanut suun alueen syövän ja hakeuduin terveyskeskukseen leuan/korvan säryn vuoksi.

Joku itämainen nimi tällä, epäilen turkkilaisella vuoristorosvon oloisella miekkosella oli ja kun kerroin epämääräisestä kivusta leuan ja korvan alueella hän oli samantien tehnyt diagnoosinsa edes koskettamatta minua.

Hoono soomella hän alkoi kuvasta näyttäen pitämään luentoa korvien tuuletusjärjestelmästä, joka hänen mielestään aiheutti saatanalliset kipuni pään oikealla puolella.

Yritin selittää sairastetusta syävästäni, mutta hän oli jo kirjoittamassa reseptiä korvatipoista, mutta suostui sentään pyynnöstäni vilkaisemaan edes korvaani olisiko siellä tulehdusta.

Vilkaisi todellakin pikaisesti, mutta diagnoosihan oli jo tehty.

Olin lähtiessäni hämmentynyt, pihaan päästyäni vittuuntunut ja kotiin päästyäni, hämmentynyt, vittuuntunut ja oikeaa puolta päästäni särki edelleen.

Soitin syöpäpolille, sain seuraavaksi päiväksi kiiretapauksena lekuriajan, asianmukaisen lääkäritutkimuksen ja lähetteen erikoishammashoitoon.

Suun alueelta ne kipupisteet löytyivät ja paljastuivat muuksi kuin syövän etäpesäkkeiksi :-)

Reseptillä voimakkaita kipulääkkeitä ja jatkohoitoajan hammaslääkäriin.

En tiedä jouduinko valelääkärin vai turkkilaisen eläinlääkärin uhriksi.

Nyt jälkeenpäin asia huvittaa, mutta kyllä sääliksi käy ihmisiä joilla ei ole kykyä tai mahdollisuutta taistella saadakseen asianmukaista hoitoa vaivoihinsa.

6/6 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydäntautien poliklinikalla lääkäri, joka teki minulle sydämen ultraäänitutkimuksen. En ole ikinä ollut yhtä empaattisen, lämminhenkisen ja ihanan lääkärin vastaanotolla. Lääkäri käänsi monitorinkin niin, että näin itse siitä koko ajan. Hän selosti koko ajan, mitä ruudulla tapahtuu ja miten sydämeni toimii. 

Kerran terveyskeskuksessa oli myös ihanan empaattinen ja sydämellinen lääkäri, joka oli vielä opiskelija. Vastaanotolla tuli ikävämpiä uutisia, mutta lääkäri oli niin ihana, että lähdin kuitenkin luottavaisin mielin pois. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi