Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh-äidit jotka rakastuvat ja unohtavat lapsensa..

Vierailija
23.06.2019 |

Elämä keskittyy jatkossa uuteen mieheen ja lapsi saa olla viikonloput ja arjetkin hoidossa jotta voi miehen kanssa nauttia elämästä.. sääliksi käy niitä lapsia..

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen yh äidin lapsi ja monenmonta isäpuolta oli. Perustarpeet ruoka, vaatteet ja nukkuminen huolehdittiin, mutta muuten olin aina tiellä ja väärässä paikassa. Tukea en missään asioissa saanut ja iloisia oltiin kun jo 16v muutin pois, että on meitä kuulkaa ja paljon.

N45

Tunnen ilmiön. Teinitytär oireilee vuosia kestänyttä turvattomuuden tunnetta, äiti ihmettelee opettajan, terkkarin ja koulupsykologin huolta, nuori ei kerro äidille ahdistuksestaan - miksipä kertoisi, kun ei hänelle tai hänen tarpeilleen ole ollut sijaa jatkuvien uusin miesten perässä muuttojen ja muutamien yksin äidin kontolle jääneiden pienten pikkusisarusten vuoksi enää vuosikausiin.

Näitä on. Ei kaikki, ei vain naiset, mutta kun vastaanotolla on nuori joka ei ole ihan varma että ketä heillä asuu ja ketkä ovat hänen sisaruksiaan, niin ei siinä voi olla miettimättä mitkä on vanhemman prioriteetit.

Vierailija
22/22 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sitten ne äidit, jotka muuttavat rakkauden perässä kauas lasten isästä, vaikka isä haluaisi huolehtia lapsistaan. Se on kyllä henkistä väkivaltaa lapsia kohtaan myös :( Ikinä en tavallaan osaa antaa sitä äidilleni anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme