Rumien ihmisten seksi
Heipä hei te rumat kanssasisareni (ja miksei veljetkin)! Kertokaahan miten ihmeessä kykenette seksiin kun rumuutenne oletettavasti kuitenkin tiedostatte? Minulle tämä on aina ollut tosi vaikea juttu eikä aika ole sitä muuttanut miksikään vaikka nuorempana sitä hoettiin. En vaan pääse yli siitä että miehet tuppaavat tykkäämään kauniista naisista ja harvoin haluavat piparia peiton alla pimeässä... Niin että miten voi olla että kukaan voisi rumaa naista sänkyynsä huolia? Tämä on nyt kovaa vauhtia pilaamassa parisuhteeni kun en vaan saa paksuun kallooni taottua että kukaan voisi minua haluta.
Ja ei sitten mitään laihdutuskehoituksia kiitos. Olen normipainon alarajoilla, ruma voi hoikkakin olla ihan yhtä lailla.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Juon naiseni kauniiksi. Ei ongelmia.
Niin, ei ongelmia, paitsi alkoholismisi. Se on muuten aika iso turn off.
Vierailija kirjoitti:
Älä turhaan mieti rumuuttasi vaan seksin aikana ota omasi.
Näinhän se pitäisi tehdä mutta miten? En vaan kykene nollaamaan omaa ajatustoimintaa halutessani ja siksi kaipaisinkin vinkkejä muilta jos sen joku osaisi neuvoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Impulsiivinensonni kirjoitti:
Jos kumppanisi haluaa sinua, oletettavasti hän pitää ulkonäöstäsi. Älä siis stressaa "rumuudestasi".
Niin, kyllähän minä tavallaan uskon että hänen mielestään olen ihan ok. Mutta sitten kun katsoo peiliin se ristiriita on niin suuri... kun minä näen siellä vaan vastenmielisen tyypin vaikka kuinka kääntäisi. Ja sitten jos siitä lähtee miehen kanssa puhumaan menee monesti riitelyksi kun kiivastuessa alkaa tuntua että toinen vaan valehtelee:(. En oikein pysty unohtamaan omaa vastenmielisyyttäni kuin humalassa, mutta kännien vetely viikoittain ei oikein houkuta. Tiedän että kuulostaa tosi typerältä, turhauttaa vaan tämä tilanne niin paljon. Kyllä minä seksiä haluaisin jos ei vaan koko ajan tarvitsisi miettiä miltä pitäisi näyttää ja mitä tehdä että suoritus on kelvollinen.
Ap
Taitaa suurin osa ongelmasta pääsi sisällä liittyen itseinhoon. Voisi olla apua puhua jonkin terapeutin tai muun ammattilaisen kanssa miten oppisit hyväksymään itsesi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä turhaan mieti rumuuttasi vaan seksin aikana ota omasi.
Näinhän se pitäisi tehdä mutta miten? En vaan kykene nollaamaan omaa ajatustoimintaa halutessani ja siksi kaipaisinkin vinkkejä muilta jos sen joku osaisi neuvoa.
Ap
Ota huumeita tai vahvoja lääkkeitä. Nollaavat eli turruttavat mielesi mukavasti etkä enää välitä mistään mitään. Se lienee ainoa vaihtoehtosi, jos mikään muu ei ole tähän mennessä toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kumppanisi haluaa sinua, oletettavasti hän pitää ulkonäöstäsi. Älä siis stressaa "rumuudestasi".
Niin, kyllähän minä tavallaan uskon että hänen mielestään olen ihan ok. Mutta sitten kun katsoo peiliin se ristiriita on niin suuri... kun minä näen siellä vaan vastenmielisen tyypin vaikka kuinka kääntäisi. Ja sitten jos siitä lähtee miehen kanssa puhumaan menee monesti riitelyksi kun kiivastuessa alkaa tuntua että toinen vaan valehtelee:(. En oikein pysty unohtamaan omaa vastenmielisyyttäni kuin humalassa, mutta kännien vetely viikoittain ei oikein houkuta. Tiedän että kuulostaa tosi typerältä, turhauttaa vaan tämä tilanne niin paljon. Kyllä minä seksiä haluaisin jos ei vaan koko ajan tarvitsisi miettiä miltä pitäisi näyttää ja mitä tehdä että suoritus on kelvollinen.
Ap
Taitaa suurin osa ongelmasta pääsi sisällä liittyen itseinhoon. Voisi olla apua puhua jonkin terapeutin tai muun ammattilaisen kanssa miten oppisit hyväksymään itsesi paremmin.
Olen käynyt terapiassa useamman vuoden, yrittäen hyväksyä itseäni. Toistaiseksi olen vain oppinut miksi minulla on vaan niin surkea itsetunto. Valitettavasti se ei ole elämääni helpottanut, rahaa kyllä on palanut. Taidan olla sitten toivoton tapaus.
Ap
Ap, heivaa kallonkutistaja ja polta rahaa seuraavaksi tarkkaan harkittuun kauneuskirurgiaan.
Ikäihmisenä tulee muisteltua nuoruuden seksikokemuksia. Usein tilannetta, jolloin piti löytää autokuski, kun oma kunto ei riittänyt ajamiseen. Seurueen "rumin" (lainausmerkeissä kun mielestäni rumaa naista ei ole) tyttö suostui. Ja tuli sisään pyytäessäni häntä "iltateelle" - vahvempaakin juomaa oli tarjolla mutta ei kelvannut... Mutta muu kelpasi joko intohimosta tai myötätunnosta. Tilanne ajautui kosketteluun ja hyvään seksiin. Hyvää oli kai oma rohkeus (kun nuoren miehen kauneusihanne oli silloin aika rajoittunut) sekä neidin kiitollisuus, ilo ja nautintokin.
Rumia naisia ei ole - kuin ehkä rajoittuneiden miesten silmissä ja mielissä! Vain kauneutta eri vivahtein.
Old man kiteytti asian niinkuin se on. Mielelläni todistaisin sen ap:lle käytännössä, mutta kun on se oma kulta tullut hommattua jo, eikä pettäminen kuulu tapoihin liioin mulla kuin varmaan ap:lläkään. Ulkonäöllä ei seksissä ole merkitystä silloin kun ihmiset rakastavat toisiaan. Pelkässä parittelussa varmaan on pakko hankkia kiihotusta visuaalisuudesta, kun muuta vetoa toiseen ei ole.
Huippuoriille tuodaan vain huipputammoja astutettavaksi. Sama juttu toimii ihmistenkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Huippuoriille tuodaan vain huipputammoja astutettavaksi. Sama juttu toimii ihmistenkin kanssa.
Näinhän se menee. Usein kuitenkin huippuorin huipputamma on erilainen kuin keskiarvomielipide määrittäisi. Siis ihmiset itse valitsevat mikä kellekin on ’huippu’. Ulkonäkö on vain kovin kapea peruste; siitä riittää paljon puhetta, mutta ratkaisevat ominaisuudet eivät näy päälle.
Vierailija kirjoitti:
Jos sun mies rakastaa sua niin totta kai hän myös haluaa sua? Ei se ulkonäkö oikeasti ole kaikki kaikessa! Ja etkö itsekin halua miestäsi vaikka ei olisi komein?
Erikseen yhdenillanjutut ja pinnalliset suhteet missä halutaan pelkkää visuaalisuutta kun ei tunteita ole mitä kautta voisi toisesta nauttia.
Minulla ainakin toisen haluaminen seksuaalisesti ja toisen pitäminen kauniina ovat kiinteästi linkittyneet. Jos haluan jotakuta, pidän häntä hyvännäköisenä. Ja toisin päin.
M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee. Usein kuitenkin huippuorin huipputamma on erilainen kuin keskiarvomielipide määrittäisi. Siis ihmiset itse valitsevat mikä kellekin on ’huippu’. Ulkonäkö on vain kovin kapea peruste; siitä riittää paljon puhetta, mutta ratkaisevat ominaisuudet eivät näy päälle.
Se on kyllä totta. Ihminen ja hevoset ovat erilaiset.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pitäisköhän sun mennä jonnekin hoitoon!?
Jos sun mies sanoo, että tykkää sun ulkonäöstä, niin sinä päässäsi keksit, että "ei, ei tykkää, olen ruma".
Ongelma ei edes välttämättä ole se, että sun ulkonäössä olisi jotain vikaa, vaan se, että sinä itse kuvittelet niin.
Jos se toinen vakuuttaa siinä, että olet seksikäs ja kaunis, niin mikset vaan usko!
Kas kun tässä maailmassa yks tykkää äidistä ja toinen tyttärestä!
Ja paljastikohan tuo viimeinen lauseesi jotain olennaista? ".. että suoritus on kelvollinen."
Ei seksi ole mikään suoritus, vaan yhteistä nautintoa! Suoritatko muutenkin elämääsi?
Usko nyt hyvä ihminen vähän itseesi, usko sitä kumppania, joka sanoo, miten sinut näkee, ja lopeta se suorittaminen ja uskalla nauttia!
Juon naiseni kauniiksi. Ei ongelmia.