Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten alas pitää vajota että syö aina HUOLTOASEMALLA?

Vierailija
23.06.2019 |

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006149761.html

Yäk. ABC = Makuaistin turruttamisen ABC eikä kukaan varmasti syö siellä vain "tosi tuoreita" salaatteja. Toivottavasti kukaan lapsiperhe ei ota mallia.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esimerkiksi 92-vuotias isäni on "vajonnut noin alas".

Äiti on ollut jo useamman vuoden laitoksessa vaikeasti dementoituneena. Isäkin on jo dementoitumaan päin.

Vaihtoehtoja olisi kolme:

- syödä eineksiä, koska isä ei osaa laittaa ruokaa ja ruuanlaitossa on riskinsä sille, että hella jää päälle

- tilata kotihoidolta mautonta laitosruokaa, jonka annoshinta on muuten ihan järkyttävän korkea.

- kävellä päivittäin puolen kilometrin päähän abc:lle syömään buffaruokaa, joka on ihan ok maukasta perusruokaa. Koska isä on entinen S-ryhmän työntekijä, hän saa tuon buffaruuan itse asiassa euron halvemmalla kuin kotihoidon ruuan!

Lisäksi siinä on aktiivisuutta ja fyysistä liikuntakykyä ylläpitävä puolensa, että isä kävelee tuon matkan joka päivä ihmisten ilmoille ja näkee abc:llä tuttujaan samalla.

Jos joku idiootti tykkää nyrpistellä maaseudun ravintolatarjonnan yksipuolisuudelle, niin se on voi voi.

Itse rakastan ruuanlaittoa ja olen siinä hyvä, tykkään etnisten reseptien kokeiluista ja syön myös mielelläni hyvissä ravintoloissa. En silti kuvittele kaikkien olevan samanlaisia, tai ala katsella nenänvarttani pitkin tuon takia. Ota ap opiksi.

Ei ihme että dementia vaivaa. ABC :lle silti vielä osaa!

Vierailija
22/30 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti on ollut jo useamman vuoden laitoksessa vaikeasti dementoituneena. Isäkin on jo dementoitumaan päin.

- syödä eineksiä, koska isä ei osaa laittaa ruokaa ja ruuanlaitossa on riskinsä sille, että hella jää päälle

- tilata kotihoidolta mautonta laitosruokaa, jonka annoshinta on muuten ihan järkyttävän korkea.

- kävellä päivittäin puolen kilometrin päähän abc:lle syömään buffaruokaa, joka on ihan ok maukasta perusruokaa. Koska isä on entinen S-ryhmän työntekijä, hän saa tuon buffaruuan itse asiassa euron halvemmalla kuin kotihoidon ruuan!

Lisäksi siinä on aktiivisuutta ja fyysistä liikuntakykyä ylläpitävä puolensa, että isä kävelee tuon matkan joka päivä ihmisten ilmoille ja näkee abc:llä tuttujaan samalla.

Jos joku idiootti tykkää nyrpistellä maaseudun ravintolatarjonnan yksipuolisuudelle, niin se on voi voi.

Itse rakastan ruuanlaittoa ja olen siinä hyvä, tykkään etnisten reseptien kokeiluista ja syön myös mielelläni hyvissä ravintoloissa. En silti kuvittele kaikkien olevan samanlaisia, tai ala katsella nenänvarttani pitkin tuon takia. Ota ap opiksi.

Eineksiähän ne ABC:n ruuatkin on.

No kai ne nyt vähän eroaa siitä että söisi joka päivä vuorotellen atrian nakit ja muusi, lihapullat ja muusi ja mitä näitä on. Ja ainakin luulisi saavansa vatsan täyteen.

Ei mitään eroa, eines on eines, on se sitten marketissa tai abc:llä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi ihan vapaasti ajella abc:n ohi pikkurilli pystyssä.

Vierailija
24/30 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eineksiähän ne ABC:n ruuatkin on.

No kai ne nyt vähän eroaa siitä että söisi joka päivä vuorotellen atrian nakit ja muusi, lihapullat ja muusi ja mitä näitä on. Ja ainakin luulisi saavansa vatsan täyteen.

Marketissa on erilaisia eineksiä hyllyt pullollaan, ei tartte tyytyä nakkeihin ja muusiin. Ei ne abc:n einekset sen kummoisempia ole.

Vierailija
25/30 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän viestiketjun aloittaja osoittaa kysymyksellään vain oman tarpeensa nostaa itsensä muiden yläpuolelle. Mistä itsetunto- tai asenneongelmasta tämä sitten kumpuaakaan?

Mitä väliä sillä on kuka tykkää mistäkin? Se ei ole itseltä pois, jos joku tykkää syödä ABC:llä. Jos täytyy arvostella toisia kaikesta siitä mistä ei itse pidä, niin kovin on negatiivinen maailma ihmisellä. Sielu on musta ja omaa pahaa oloaan täytyy oksentaa joka tilanteessa.

Vierailija
26/30 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan vajota sille samalle tasolle, kuin että tulee tänne moittimaan toisten syömisiä ja elämää? Miltä tuntuu ap, olisko se sopiva taso?

Vierailija
27/30 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki kävisin varmaan usein, mutta pahus kun täällä Helsingissä ei ole. Eläintarhan Nesteellä olen joskus käynyt, mutta ei se ole sama, ei lähellekään. 

Vierailija
28/30 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista autohuoltoa ABC:ltä on saatavissa? Tankkaaminen ja pesu ei ole huoltoa. Ja nekin pitää tehdä itsepalveluna, kone tosin tekee varsinaisen pesemisen.

Totta. Missään abc:llä ei voi huollattaa autoaan.

Kuinka monesti huollatat autoasi kun olet reissussa?

Vierailija
29/30 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku voisi kertoa missä kannattaa pysähtyä pienillä paikkakunnilla joilla on abc.  Siis paikka jossa on hyvää ruokaa ja paikalliset ei ole kummissaan jos joku muu kuin kyläläinen saapuu paikalle

En ole koskaan syönyt pahaa ruokaa ABC:lla. Eikä ne "pienten paikkakuntien" ihmiset välitä sinun olemassaolostasi tuon taivaallista. Et ole yhtään sen merkittävämpi kuolevainen.

Vierailija
30/30 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista autohuoltoa ABC:ltä on saatavissa? Tankkaaminen ja pesu ei ole huoltoa. Ja nekin pitää tehdä itsepalveluna, kone tosin tekee varsinaisen pesemisen.

Totta. Missään abc:llä ei voi huollattaa autoaan.

Kuinka monesti huollatat autoasi kun olet reissussa?

Normaalilla aivotominnalla varustettu terve ja aikuinen ihminen huoltaa autonsa kuntoon, ennenkuuin lähtee reissaamaan. Jos se auto menee sen reissun aikana pilalle, niin se auto on huono.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä