Hyvä paikka pistoshoitoihin pääkaupunkiseudulla???
Kokemuksia pistoshoidoista kasvojen ryppyihin, erityisesti sibeliusrypyt? Hyviä klinikoita pääkaupunkiseudulla/hyviä pistäjiä? Tai mistä löytäisi luotettavaa tietoa? Jotkut keskustelupalstat tuntuvat olevan täynnä tekijöiden omaa propagandaa...
Kommentit (18)
Mulla taas on vain hyvää sanottavaa Cityklinikasta. Klinikan esteettisellä lääkärillä ja Helena sairaanhoitajalla on parinkymmenen vuoden kokemus pistoshoidoista. Mitä tulee henkilökunnan ammattitasoon, botoxhoitoja ja toimenpiteitä tekee joko sairaanhoitaja tai lääkäri. Eri asia sitten on keitä respassa istuu, mutta asiakaspalveutehtävissä respan tiskin takana tuskin tarvitsee olla sairaanhoitaja tai lääkäri : D
Botoxia ei voi edes pistää laimentamattomana! Oletkos tyhmä. Botoxin vaikutus alkaa 7-14 päivässä. Täysin taas turhaa Cityklinikan mollaamista jota täällä tapahtuu jatkuvasti parilta tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aiemminkin kertonut omista kokemuksistani, jaan ne uudelleen. Olen ottanut botuliinia sibeliusryppyyn ja täyteainetta poskipäihin kolmessa paikassa Helsingissä:
Cityklinikka - vältä kuin ruttoa. Hinnat on olevinaan edulliset, mutta käyttävät niin mietoja aineita että vaikutus pysyy vain joitain päiviä, ei edes viikkoa. Lisäksi niillä on jotain hämärää henkilökunnassa, osa esiintyy koulutettuina ammattilaisina mutta joilla ei ole oikeasti mitään alan tutkintoa. Rahastusta ja huijausta.
Kauneusklinikka Sari Säily - hintava, mutta ammattitaito ja palvelu on 5/5, operaation aikana kerrotaan tarkkaan mitä tehdään, kerrotaan aineista ja niiden ominaisuuksista, rentouttavaan tunnelmaan on panostettu ja kysymyksiin vastataan. Kaikenkaikkiaan erittäin positiivinen kokemus.
Estemed - Edullinen hinta, ammattitaitoinen pistäjä ja upea lopputulos. Ainoastaan asiakaspalvelu saattaa jättää hieman tylyn vaikutelman, mutta eivät tee sitä tarkoituksella. Jollei siis haittaa että smalltalk hoidon yhteydessä jää vähäiseksi, niin suosittelen lämpimästi.
Olen itse käynyt cityklinikalla mutta vain yhdellä lääkärillä siellä eli Akmaral Karakulovalla. Siirtyi Siluetista sinne pari vuotta sitten ja oli sitä ennen Siluetissa yli 10 vuotta lääkärinä (myös leikkaavana). Muilta osin välttäisin cityklinikkaa kuin ruttoa mutta luotan tähän lääkäriin.
Käyttävät kyllä selkeästi eri botoxia kuin Siluetissa. Siluetin botoxilla kesti 7+ päivää ennen kuin rupesi vaikuttamaan lainkaan ja vaikutus kesti hyvin 5-6kk. Cityklinikan botoxissa huomaan selkeän vaikutuksen jo 3 päivässä laitosta mutta jo 4kk kohdalla huomaan että ryppyjä tulee takaisin. Siluetissa hoitojen väli pystyi olemaan sen 6kk (jos sieti viimeisen kuukauden aikana jo enemmän ryppyjä) mutta Cityklinikalla huomaan että hakeudun uuteen hoitoon noin 5kk kohdalla ja 4kk kohdalla rupeaa olemaan noita ryppyjä jo jonkin verran. Mielestäni kyse ei ole siitä että laimentaisivat mitenkään botoxia vaan siitä että botoxia käytetään surutta yleisnimityksenä useammalle aineelle jotka vaikuttavat samalla tavalla mutta hieman erilailla kuitenkin.
Eli itse luotan enemmän lääkäriin kuin klinikkaan kun valitsen paikkaa jossa laitattaa botox. Jos ko. lääkäri joskus muuttaisi Suomesta pois niin mitä luultavimmin seuraava valintani olisi Dietz. On mielestäni profiloitunut luonnollisten tulosten puolestapuhujana niin pistoksissa kuin muissakin hoidoissa. Siluettiin en enää menisi (törkeät hinnat) ja Cityklinikalla en menisi todellakaan muille kuin tälle yhdelle lääkärille.
Jaa että haluat ankkahuulimummoksi.
Näin kamalan näyn ravikilpailuissa, äiti ja tytär oli piikittäneet itsensä lähes tunnistamattomiksi, molemmilla naamat ja huulet turvoksissa ja sama ilme koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Jaa että haluat ankkahuulimummoksi.
Näin kamalan näyn ravikilpailuissa, äiti ja tytär oli piikittäneet itsensä lähes tunnistamattomiksi, molemmilla naamat ja huulet turvoksissa ja sama ilme koko ajan.
Botoxilla ei tehdä ankkahuulia. Ne tulevat täyteaineilla. Sibeliusrypytkään eivät ole suun lähellä 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Olen itse käynyt cityklinikalla mutta vain yhdellä lääkärillä siellä eli Akmaral Karakulovalla. Siirtyi Siluetista sinne pari vuotta sitten ja oli sitä ennen Siluetissa yli 10 vuotta lääkärinä (myös leikkaavana). Muilta osin välttäisin cityklinikkaa kuin ruttoa mutta luotan tähän lääkäriin.
Käyttävät kyllä selkeästi eri botoxia kuin Siluetissa. Siluetin botoxilla kesti 7+ päivää ennen kuin rupesi vaikuttamaan lainkaan ja vaikutus kesti hyvin 5-6kk. Cityklinikan botoxissa huomaan selkeän vaikutuksen jo 3 päivässä laitosta mutta jo 4kk kohdalla huomaan että ryppyjä tulee takaisin. Siluetissa hoitojen väli pystyi olemaan sen 6kk (jos sieti viimeisen kuukauden aikana jo enemmän ryppyjä) mutta Cityklinikalla huomaan että hakeudun uuteen hoitoon noin 5kk kohdalla ja 4kk kohdalla rupeaa olemaan noita ryppyjä jo jonkin verran. Mielestäni kyse ei ole siitä että laimentaisivat mitenkään botoxia vaan siitä että botoxia käytetään surutta yleisnimityksenä useammalle aineelle jotka vaikuttavat samalla tavalla mutta hieman erilailla kuitenkin.
Eli itse luotan enemmän lääkäriin kuin klinikkaan kun valitsen paikkaa jossa laitattaa botox. Jos ko. lääkäri joskus muuttaisi Suomesta pois niin mitä luultavimmin seuraava valintani olisi Dietz. On mielestäni profiloitunut luonnollisten tulosten puolestapuhujana niin pistoksissa kuin muissakin hoidoissa. Siluettiin en enää menisi (törkeät hinnat) ja Cityklinikalla en menisi todellakaan muille kuin tälle yhdelle lääkärille.
Itse olen ollut tyytyväinen Cityklinikan botoxiin. Vaikutus kestää sen reilut 4 kk, mutta hinta on todella paljon edullisempi kuin esim. Siluetissa. Säästöä tulee useampi satanen vuodessa, lähemmäs tonni.
Minä olen ajatellut kokeilla täyteainetta sibeliuksiin. Siedän kaikki muut juonteet, mutta en halua näyttää vihaiselta/huolestuneelta koko ajan.
Minä olen myös ollut tosi tyytyväinen Cityklinikan botox-sekä täyteainehoitoihin, erityisesti combo -hoidoista tykkään. Säästän useita satoja vuodessa kun käyn Cityklinikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut tyytyväinen Cityklinikan botoxiin. Vaikutus kestää sen reilut 4 kk, mutta hinta on todella paljon edullisempi kuin esim. Siluetissa. Säästöä tulee useampi satanen vuodessa, lähemmäs tonni.
Onko kellään kokemusta tästä uudesta paikasta Mabel?
Vierailija kirjoitti:
Olen aiemminkin kertonut omista kokemuksistani, jaan ne uudelleen. Olen ottanut botuliinia sibeliusryppyyn ja täyteainetta poskipäihin kolmessa paikassa Helsingissä:
Cityklinikka - vältä kuin ruttoa. Hinnat on olevinaan edulliset, mutta käyttävät niin mietoja aineita että vaikutus pysyy vain joitain päiviä, ei edes viikkoa. Lisäksi niillä on jotain hämärää henkilökunnassa, osa esiintyy koulutettuina ammattilaisina mutta joilla ei ole oikeasti mitään alan tutkintoa. Rahastusta ja huijausta.
Kauneusklinikka Sari Säily - hintava, mutta ammattitaito ja palvelu on 5/5, operaation aikana kerrotaan tarkkaan mitä tehdään, kerrotaan aineista ja niiden ominaisuuksista, rentouttavaan tunnelmaan on panostettu ja kysymyksiin vastataan. Kaikenkaikkiaan erittäin positiivinen kokemus.
Estemed - Edullinen hinta, ammattitaitoinen pistäjä ja upea lopputulos. Ainoastaan asiakaspalvelu saattaa jättää hieman tylyn vaikutelman, mutta eivät tee sitä tarkoituksella. Jollei siis haittaa että smalltalk hoidon yhteydessä jää vähäiseksi, niin suosittelen lämpimästi.
Kävin myös cityklinikalla ottamassa botoxia. Ei niin minkäänlaista vaikutusta. Olo on kuin olisi varastettu rahaa.
Siluetti on hyvä paikka, taitavat plastiikkakirurgit. Itse otan siellä pistoshoidot.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään kokemusta tästä uudesta paikasta Mabel?
on, laadukas ja nykyaikainen paikka suosittelen.
Lisä kokemuksia? Tai tietääkö joku millä alustalla pyörisi paljon hoidoissa käyviä jotka jakaisivat kokemuksiaan?
Mulle siluettissa veloittivat botoksista uudestaan kun ekalla kerralla ei toiminut. Se siis taitaa olla niin että se pilaantuu jos sitä säilytetään huoneenlämmössä. Siihen loppuivat siluetissa käynnit kuin seinään.
Muualla kun on tapahtunut sama niin ovat laittaneet uudestaan ilmaiseksi. Mm. Cityklinikassa.
Cityklinikassa en käynyt sen jälkeen kun kuulin että käyttävät dysportia botoxin sijaan. Kuluttajan huijausta.
Siluetissa olen käynyt itse pistämässä ryppyni oikoiseksi vuosia. Olen itse sairaanhoitaja ja joskus toiminut esteettisellä alalla niin tiedän mitä kannattaa tehdä ja missä...
Pari harhaluulon oikaisua tästä topicista: botuliinia todellakin voi ja pitää laimentaa. :D Botuliinitoksiini tulee kuiva-aineena joka laimennetaan keittikseen paikan päällä. Cityklinikasta olen kuullut jo vuosia sitten että siellä joko säilötään valmista liuosta pitkään tai laimennetaan liikaa. Toinen vaihtoehto on että tuottavat itse jotain non-FDA-approved sontaa venäjältä. Dysportin käyttö botuliinina on myös hyvä keino pitää hinnat alhaisena. Harva toki tietää sitä että Dysport myös leviää pistettynä laajemmalle alueelle kuin vaikkapa Botox tai Bocouture. Tällöin en ainakaan itse antaisi kokemattoman pistäjän pistellä vaikkapa silmien ympärille Dysportia...
Anyway, jatkan ainakin itse Siluetissa käymistä. Itsellä ainakin kuului hintaan touch-up kun ekan kerran jälkeen ei kuulunut sopivaa vaikutusta.