Onko muita keinoja hankkia tällaista(video) kroppaa itselleen?
Olen normaalipainoinen, mutten yhtä hoikka ja timmi kun nämä tytöt ja syykin lienee siinä että he liikkuvat useita kertoja viikossa monipuolisesti ja noudattavat erittäin tiukkaa vegaanista ja lähes kokonaan rasvatonta dieettiä. Kysynkin että voisko mielestänne tuon tyylisen vartalon saada itselleen jollain muulla keinoin?
Kommentit (43)
Olen varmaan yhtä laiha kun noi naiset, mutta oma vartalo ei näytä yhtä tiukalta ja on näkyvää selluliittiä. Ihan mielelläni kelpuuttaisin tollaisen varren itselleni. Ja joo, niitä tissejä ei kaikilla vaan ole, vaikka olisikin vähän paksummat reidet ja korkeampi rasvaprosentti, se jos jokin on geeneistä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuollainen vartalo ja syön normaalisti. Liikun kun jaksan ja harrastan hyötyliikuntaa.
N36
Wau, onnea! Mutta mitä tarkoittaa normaalisti? esim. herkutteletko usein/paljon ja paljonko kaloreita syöt suunnilleen? entä sun paino ja pituus?
-ap
"Syön normaalisti..."
"Herkutteletko usein/paljon?"
Jösses.
Ei ole ruumiinrakenteesta pelkästään kiinni jos tosiaan täytät salaatilla tai kasviksilla puolet ruokalautasestasi. Sekin että syö pari palaa pitsaa on juuri sen verran kuin sitä kestää syödäkin lihomatta, useimmat syövät koko pitsan.