Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita keinoja hankkia tällaista(video) kroppaa itselleen?

Vierailija
22.06.2019 |

Olen normaalipainoinen, mutten yhtä hoikka ja timmi kun nämä tytöt ja syykin lienee siinä että he liikkuvat useita kertoja viikossa monipuolisesti ja noudattavat erittäin tiukkaa vegaanista ja lähes kokonaan rasvatonta dieettiä. Kysynkin että voisko mielestänne tuon tyylisen vartalon saada itselleen jollain muulla keinoin?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuollainen vartalo ja syön normaalisti. Liikun kun jaksan ja harrastan hyötyliikuntaa.

N36

Wau, onnea! Mutta mitä tarkoittaa normaalisti? esim. herkutteletko usein/paljon ja paljonko kaloreita syöt suunnilleen? entä sun paino ja pituus?

-ap

Syön usein salaattia tai lautasesta puolet kasviksia/raakoja juureksia. En käytä alkoholia tai polta. Vältän E-aineita ja kokkaan itse.

Käyn lenkillä tai salilla, liikun julkisilla ja kävelen paljon. Söin kuitenkin eilen suklaakeksejä ja tänään pari palaa pitsaa.

Olen 170cm pitkä ja painan 55kg.

Minusta tämä on kyllä pitkälti ruumiinrakenteesta kiinni.

Ei ole ruumiinrakenteesta pelkästään kiinni jos tosiaan täytät salaatilla tai kasviksilla puolet ruokalautasestasi. Sekin että syö pari palaa pitsaa on juuri sen verran kuin sitä kestää syödäkin lihomatta, useimmat syövät koko pitsan.

Vierailija
42/43 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan yhtä laiha kun noi naiset, mutta oma vartalo ei näytä yhtä tiukalta ja on näkyvää selluliittiä. Ihan mielelläni kelpuuttaisin tollaisen varren itselleni. Ja joo, niitä tissejä ei kaikilla vaan ole, vaikka olisikin vähän paksummat reidet ja korkeampi rasvaprosentti, se jos jokin on geeneistä kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuollainen vartalo ja syön normaalisti. Liikun kun jaksan ja harrastan hyötyliikuntaa.

N36

Wau, onnea! Mutta mitä tarkoittaa normaalisti? esim. herkutteletko usein/paljon ja paljonko kaloreita syöt suunnilleen? entä sun paino ja pituus?

-ap

"Syön normaalisti..."

"Herkutteletko usein/paljon?"

Jösses.