Onko muita keinoja hankkia tällaista(video) kroppaa itselleen?
Olen normaalipainoinen, mutten yhtä hoikka ja timmi kun nämä tytöt ja syykin lienee siinä että he liikkuvat useita kertoja viikossa monipuolisesti ja noudattavat erittäin tiukkaa vegaanista ja lähes kokonaan rasvatonta dieettiä. Kysynkin että voisko mielestänne tuon tyylisen vartalon saada itselleen jollain muulla keinoin?
Kommentit (43)
Hoikkia ovat mutta ei mitenkään kauniita kropaltaan. Ei tissejä ja melko tasapaksut vartalot. Tv. 159cm. 50kg. ja mitat 81-63-88 ja olen jo 48v.
Liian laihoja, en tykkää.
t. Mies
Hoikkia ovat mutta ei mitenkään kauniita kropaltaan. Ei tissejä ja melko tasapaksut vartalot. Tv. 159cm. 50kg. ja mitat 81-63-88 ja olen jo 48v.
-niinpä... oon samaa mieltä.. itekki tiimalasi :)
Jotta voisin saavuttaa tuollaisen kropan, en saisi treenata ylävartaloa ollenkaan. Lisäksi rinnat pitäisi saada pienemmiksi ja vyötärö pois. Ylävartalo mallia V.
ja mun mitat on ollu jotain 90 - 60 - 90. tällä hetkellä varmaan jotain 95 - 70 - 100 tai enemmän..
Laihoja läskejä nuo ovat molemmat. Ei oo timmiä lihasta kummallakaan. En näe ihailtavaa kummassakaan vartalossa. Laihoja, ei muuta.😂 Salilla ja ruokavaliolla saat paremman kropan ap, kuin kummallakaan noista.
Vierailija kirjoitti:
En tarkoittanutkaan tuota vartalon mallia, siihen kun ei its voi vaikuttaa kauheasti, vaan just tuota hoikkaa, olemusta. Eli ovat timmejä, pitkät ja hoikat lihakset, kuten tanssijoilla, eikä mikään paikka hylly. Olen muuten aika samoissa mitoissa kanssasi :)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Laihoja läskejä nuo ovat molemmat. Ei oo timmiä lihasta kummallakaan. En näe ihailtavaa kummassakaan vartalossa. Laihoja, ei muuta.😂 Salilla ja ruokavaliolla saat paremman kropan ap, kuin kummallakaan noista.
Eivät todellakaan ole mitään laihojaläskejä! Kummallakaan ei ole edes mitään ylimääräistä rasvaa. Inhottavaa että nykyään kaikki hoikat ovat muka jotain laihojaläskejä. Tuskin itsekään olen, vaikka olenkin laiha ja omaankin enemmän rasvaa ja höllyvää kuin nämä kaksi yhteensä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuollainen vartalo ja syön normaalisti. Liikun kun jaksan ja harrastan hyötyliikuntaa.
N36
Wau, onnea! Mutta mitä tarkoittaa normaalisti? esim. herkutteletko usein/paljon ja paljonko kaloreita syöt suunnilleen? entä sun paino ja pituus?
-ap
Syön usein salaattia tai lautasesta puolet kasviksia/raakoja juureksia. En käytä alkoholia tai polta. Vältän E-aineita ja kokkaan itse.
Käyn lenkillä tai salilla, liikun julkisilla ja kävelen paljon. Söin kuitenkin eilen suklaakeksejä ja tänään pari palaa pitsaa.
Olen 170cm pitkä ja painan 55kg.
Minusta tämä on kyllä pitkälti ruumiinrakenteesta kiinni.
Jos tanssija-tyyppinen, hoikka vartalo miellyttää, voi Youtubesta etsiä treenivideoita vaikka sanoilla pilates, barre, balletlates, ballet body workout yms. Niissä keskitytään keskivartalon vahvistamiseen ja liikkeitä tehdään pidempiä sarjoja pienillä vastuksilla tai kehonpainolla. Oma ruumiinrakenne asettaa tietyt rajat, joihin ei voi vaikuttaa.
Rasvatonta ruokaavliota ei voi suositella kenellekään ja tuskin videon tytötkään sellaista noudattavat, vaikka vegaaneja olisivat. Monet vegaanitkin voivat syödä huonosti ja olla ylipainoisia. On aika turha verrata itseään muihin ja yrittää matkia heidän ruokavaliotaan tai liikuntatottumuksiaan. Itse pysyn hoikkana ja aika lailla tuon kuvatun näköisenä ihan ilman treeniä ja katsomatta mitä syön. Toisaalta nykyään liikun paljon ja olen lihaksikkaampi.
Ei noil oo mitkää tanssijan kropat.. Riippuu myös lajista tanssijoil on Tosi erilaisia kroppia😁😁usein jaloissa ja pepussa enemmän lihasta ku noilla ja keskikroppa sellane et vyötäröläski erottuu, toisin ku noilla😁
Minusta heillä oli rumat kropat, vaikka nuoria ovatkin. Ei sopusuhtaisia mittoja, ja näkyy että elämäntavoissa olisi korjattavaa.
Tuo ei kyllä tanssijan vartaloa ja lihaksia ole nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Minusta heillä oli rumat kropat, vaikka nuoria ovatkin. Ei sopusuhtaisia mittoja, ja näkyy että elämäntavoissa olisi korjattavaa.
No sinä ja te muut kritisoijat, millainen sitten on kaunis kroppa jos tuollaiset ei kelpaa?!
Miksi niin moni haukkuu ja arvostelee julmasti noiden naisten vartaloja, vaikka tuskin itsellään on todellisuudessa parempi...vaatii oikeasti ihan erilaisen elämäntyylin että pysyy noin hoikkana ja hyväkuntoisena ja harvoin näkee suomessa vastaavia, joten kannattaisi olla hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei kyllä tanssijan vartaloa ja lihaksia ole nähnytkään.
Molemmat ovat kyllä harrastaneet aktiivisesti pitkään balettia ja se kyllä näkyy, joten oletkohan itse nähnyt tanssijan vartaloa?
Noilla on kärkikolmion malliset kropat, lantio kapein kohta, lattarinnat. Miksi kukaan nainen haluaisi tuollaisen kropan?
Typerä kommentti, kaikilla ei ole isoja tissejä, eikä tarvikaan olla.