Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita keinoja hankkia tällaista(video) kroppaa itselleen?

Vierailija
22.06.2019 |

Olen normaalipainoinen, mutten yhtä hoikka ja timmi kun nämä tytöt ja syykin lienee siinä että he liikkuvat useita kertoja viikossa monipuolisesti ja noudattavat erittäin tiukkaa vegaanista ja lähes kokonaan rasvatonta dieettiä. Kysynkin että voisko mielestänne tuon tyylisen vartalon saada itselleen jollain muulla keinoin?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lopeta syöminen ja leikkauta tissit pois.

Typerä kommentti, kaikilla ei ole isoja tissejä, eikä tarvikaan olla.

Vierailija
22/43 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkia ovat mutta ei mitenkään kauniita kropaltaan. Ei tissejä ja melko tasapaksut vartalot. Tv. 159cm. 50kg. ja mitat 81-63-88 ja olen jo 48v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian laihoja, en tykkää.

t. Mies

Vierailija
24/43 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkia ovat mutta ei mitenkään kauniita kropaltaan. Ei tissejä ja melko tasapaksut vartalot. Tv. 159cm. 50kg. ja mitat 81-63-88 ja olen jo 48v.

-niinpä... oon samaa mieltä.. itekki tiimalasi :)

Vierailija
25/43 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta voisin saavuttaa tuollaisen kropan, en saisi treenata ylävartaloa ollenkaan. Lisäksi rinnat pitäisi saada pienemmiksi ja vyötärö pois. Ylävartalo mallia V.

Vierailija
26/43 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun mitat on ollu jotain 90 - 60 - 90. tällä hetkellä varmaan jotain 95 - 70 - 100 tai enemmän..

Vierailija
27/43 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihoja läskejä nuo ovat molemmat. Ei oo timmiä lihasta kummallakaan. En näe ihailtavaa kummassakaan vartalossa. Laihoja, ei muuta.😂 Salilla ja ruokavaliolla saat paremman kropan ap, kuin kummallakaan noista.

Vierailija
28/43 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanutkaan tuota vartalon mallia, siihen kun ei its voi vaikuttaa kauheasti, vaan just tuota hoikkaa, olemusta. Eli ovat timmejä, pitkät ja hoikat lihakset, kuten tanssijoilla, eikä mikään paikka hylly. Olen muuten aika samoissa mitoissa kanssasi :)

-ap

Vierailija
29/43 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihoja läskejä nuo ovat molemmat. Ei oo timmiä lihasta kummallakaan. En näe ihailtavaa kummassakaan vartalossa. Laihoja, ei muuta.😂 Salilla ja ruokavaliolla saat paremman kropan ap, kuin kummallakaan noista.

Eivät todellakaan ole mitään laihojaläskejä! Kummallakaan ei ole edes mitään ylimääräistä rasvaa. Inhottavaa että nykyään kaikki hoikat ovat muka jotain laihojaläskejä. Tuskin itsekään olen, vaikka olenkin laiha ja omaankin enemmän rasvaa ja höllyvää kuin nämä kaksi yhteensä.

-ap

Vierailija
30/43 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuollainen vartalo ja syön normaalisti. Liikun kun jaksan ja harrastan hyötyliikuntaa.

N36

Wau, onnea! Mutta mitä tarkoittaa normaalisti? esim. herkutteletko usein/paljon ja paljonko kaloreita syöt suunnilleen? entä sun paino ja pituus?

-ap

Syön usein salaattia tai lautasesta puolet kasviksia/raakoja juureksia. En käytä alkoholia tai polta. Vältän E-aineita ja kokkaan itse.

Käyn lenkillä tai salilla, liikun julkisilla ja kävelen paljon. Söin kuitenkin eilen suklaakeksejä ja tänään pari palaa pitsaa.

Olen 170cm pitkä ja painan 55kg.

Minusta tämä on kyllä pitkälti ruumiinrakenteesta kiinni.

Vierailija
31/43 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tanssija-tyyppinen, hoikka vartalo miellyttää, voi Youtubesta etsiä treenivideoita vaikka sanoilla pilates, barre, balletlates, ballet body workout yms. Niissä keskitytään keskivartalon vahvistamiseen ja liikkeitä tehdään pidempiä sarjoja pienillä vastuksilla tai kehonpainolla. Oma ruumiinrakenne asettaa tietyt rajat, joihin ei voi vaikuttaa. 

Rasvatonta ruokaavliota ei voi suositella kenellekään ja tuskin videon tytötkään sellaista noudattavat, vaikka vegaaneja olisivat. Monet vegaanitkin voivat syödä huonosti ja olla ylipainoisia. On aika turha verrata itseään muihin ja yrittää matkia heidän ruokavaliotaan tai liikuntatottumuksiaan. Itse pysyn hoikkana ja aika lailla tuon kuvatun näköisenä ihan ilman treeniä ja katsomatta mitä syön. Toisaalta nykyään liikun paljon ja olen lihaksikkaampi.

Vierailija
32/43 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noil oo mitkää tanssijan kropat.. Riippuu myös lajista tanssijoil on Tosi erilaisia kroppia😁😁usein jaloissa ja pepussa enemmän lihasta ku noilla ja keskikroppa sellane et vyötäröläski erottuu, toisin ku noilla😁

Vierailija
33/43 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötäröt*

Vierailija
34/43 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

test1

Vierailija
35/43 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta heillä oli rumat kropat, vaikka nuoria ovatkin. Ei sopusuhtaisia mittoja, ja näkyy että elämäntavoissa olisi korjattavaa.

Vierailija
36/43 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei kyllä tanssijan vartaloa ja lihaksia ole nähnytkään.

Vierailija
37/43 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta heillä oli rumat kropat, vaikka nuoria ovatkin. Ei sopusuhtaisia mittoja, ja näkyy että elämäntavoissa olisi korjattavaa.

No sinä ja te muut kritisoijat, millainen sitten on kaunis kroppa jos tuollaiset ei kelpaa?!

Vierailija
38/43 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni haukkuu ja arvostelee julmasti noiden naisten vartaloja, vaikka tuskin itsellään on todellisuudessa parempi...vaatii oikeasti ihan erilaisen elämäntyylin että pysyy noin hoikkana ja hyväkuntoisena ja harvoin näkee suomessa vastaavia, joten kannattaisi olla hiljaa.

Vierailija
39/43 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei kyllä tanssijan vartaloa ja lihaksia ole nähnytkään.

Molemmat ovat kyllä harrastaneet aktiivisesti pitkään balettia ja se kyllä näkyy, joten oletkohan itse nähnyt tanssijan vartaloa?

Vierailija
40/43 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla on kärkikolmion malliset kropat, lantio kapein kohta, lattarinnat. Miksi kukaan nainen haluaisi tuollaisen kropan?