Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelmana pms ja mässäily, muita?

Vierailija
25.05.2006 |

Mistä voi johtua tämä täysin kontrolloimaton mässäilyn tarve just ennen menkkoja? Muun kuun elän ihan terveellisesti, liikun, syön säännöllisesti ihan tavallista ruokaa... mutta annas olla kun menkat on tulossa: tänään esim. olen vetäissyt 200g suklaata, Hesen kana-aterian isoilla ranskalaisilla ja lisänä majoneesi, 100g fetaa suoraan purkista... ja koko ajan vaan mietin että mitä syön seuraavaksi :( Olen 33v, ja toistaiseksi normaalipainoinen... Onko kohtalotovereita?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sanoin miehelle että tekisin mitä vaan että saisin PIZZAAA :-) Paino nousee aina 2-3kg pms:n takia,mutta onneks ne kilot lähtee myös muutamassa päivässä! Suklaata syön tässä samalla :D

Vierailija
2/3 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman ikäinen kuin sinä ja sama ongelma vaivaa. Olen muuten varsin järkevä syömisen suhteen ja normaalipainoinen, mutta viikko ennen menkkojen alkua alkaa armoton mättötarve. Siis koko ajan nälkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottava PMS, olen aina kuin hirviö :' (

Mässäilen kaikea ja PALJON: sipsiä, suklaata, jäätelöä, pizzaa, hamppurilaisia, karkkia, vanukkaita, pullaa, leivoksia ja ihan mitä vain herkkuja.

Olen hoikka, enkä liho vaikka söisin kuin porsas, mutta turvotusta kyllä tulee :' ( PMS on niin raivostuttavaa, että pistää vain aina vihaksi koko naisena oleminen :(

Olen 26v ja tämä kamala tauti on ollut alusta saakka, kun menkat 10-vuotiaana alkoivat. On siis tuttua jo ja sitä enemmän vain inhoan koko kuukautisia :' (

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä