Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan pärjäisit kodittomana ilman rahaa jos ei saisi kerjätä majoitusta?

Vierailija
22.06.2019 |

Itse pärjäisin vuorokauden . Tulisi tosi ikävä pesuaineita ja suihkua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa vaikka koti menisi - onhan minulla täysvarusteltu kesämökki.

Vierailija
2/4 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole koskaan ollut koditon? Outoa.

Kesällä se olisi mukavaa, kivahan ulkona on nukkua ja viihtyä. Itse pärjäisin helposti koko kesän. Nälkää toki näkisin mutta ei nälkään yhdessä kesässä kuole. Syksyllä tulisi kylmä, sitten täytyisi mennä kodittomien suojaan tms mutta en kyllä tahtoisi koska siellä pitäisi sietää muita ihmisiä mikä on älyttömän ärsyttävää. Tai ehkä pitäisi mennä Espanjaan, mutta on sielläkin kylmä ja siellä minulla olisi vielä vähemmän ruokaa. Joten todellakaan en tiedä miten selviytyisin kodittomana muulloin kuin kesällä. Erakkona on paljon helpompi elää asunnossa kuin kadulla - kodittomuus vaatii sosiaalisuutta.

Hygienia kodittomana kärsii tosi pahasti. Tosi kurja juttu. Yhden kadulla vietetyn kesän jälkeen täytyy ehkä käydä parikin kertaa hammaslääkärillä paikkaamassa reikiä ja lääkärillä saamassa voiteita ihottumiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuota kokeilematta tiedä, mutta en aio kokeilla. Jos olisi jostain syystä pakko, niin missään tapauksessa en olisi koditon kaupungissa, vaan etsiytyisin luontoon joen, järven tai muun vesistön liepeille ja tekisin sinne jonkinlaisen kammin. En ole ehdollistanut itseäni jokapäiväiseen lämpimässä suihkussa lotrailuun, joten se ei olisi ongelma, purossakin voi peseytyä ja pestä vaatteetkin. Osaan kaikki tarpeelliset erätaidot, joten pärjäisin kyllä ainakin kesällä luonnonkasvisten, sienten, pienriistan ja kalojen avulla. Itikat tekisivät minut pian hulluksi, mutta kuulemma niillekin tulee immuuniksi kun tarpeeksi pistelevät. Ehkä hankkisin nukkumista varten sentään sääskisuojan. Talvella en löytäisi luonnosta tarpeeksi syötävää ja kylmäkin tulisi, joten silloin olisi pakko tulla ihmisten ilmoille.

Vierailija
4/4 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten olin asunnottomana neljä kuukautta, hengissä selvisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan