Naiset ja miehet jotka eivät halua lapsia
Kertokaa mikä teidät sai päättämään näin? Itse olen päättänyt että lapsia en halua ja nyt täytyisi aika varata kohdun poistoon.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ei kannttaisi tehdä tuota. Voi olla, että kadut jälkikäteen tilannetta. Elämäsi mies voi mennä ohi suun tuon takia.
Mä oon pistänyt peräti kaksi elämäni miestä kävelemään juurikin tuosta syystä että he halusivat lapsia ja minä taas en halunnut.
Ilmastonmuutos, maapallon saastuminen ym. ongelmat vaan lisääntyvät tulevaisuudessa. Jotkut tutkijat ovat arvioineet, että jo 30 vuoden päästä ihmiskunta tuhoutuu. Miksi pitäisi tehdä lapsia tähän kuolevaan ylikansoitettuun maailmaan. Jokainen ihmislapsi on liikaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vain ole koskaan tullut sellaista oloa, että haluaisin nauttia elämästäni vähemmän.
Hekohekohekoheko! Sinun aloittamasi tämä ketju? Toki kiinnostava aihe, mutta j.umalauta aina samat läpät
Rauhoitu. Ihan hyvä pointtihan tuo oli.
En halua pilata kehoani tai seksielämääni. Esimerkiksi rinnat ovat VAIN nautintoa varten.
Kohdunpoistoon? Siihen ei pääse kuin hyvin harva, ja sairauksia pitänyt hoitaa ensin muilla keinoin. Sterilisaatiota suosittelen.
En vaan ole ikinä halunnut lapsia, ei kiinnostusta siihen. Tiesin sen jo hyvin nuorena, eikä tunne ole muuttunut nyt nelikymppisenäkään. En vihaa lapsia tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtua ei poisteta siksi, että ei halua lapsia tai kuukautisia, vaan siihen tulee olla lääketieteellinen syy.
Itselleni on tehty sterilisaatio, sillä en lapsia halua. En ole tehnyt mitään päätöstä, vaan lapsen haluamattomuus on samanlainen tunne kuin vaikkapa se, etten halua koiraa, harrastaa kuviokelluntaa tai muuttaa Latviaan. Ihan itsestäänselvä asia vain.
Miksi sinä vihaat latvialaisia? Oletko koskaan ajatellut, kuinka ihanaa se sitten oikeasti on, kun sulla on ihan oma koti Latviassa? Et voi tietää ennen kuin olet muuttanut sinne! Minä tiedän mitä on asua Suomessa, mutta myös tiedän mitä on asua Latviassa! Muutettuani Latviaan elämästäni on tullut paljon merkityksellisempää ja tiedän mitä on todellinen naapurirakkaus, kun on näitä ihania latvialaisia naapureina. Mä voin ymmärtää, että turistina sua voi ärsyttää latvialaiset, mutta ihka oma latvialainen naapuri on aivan eri asia. Kaikki se muuttamisen tuska ja työläys heti unohtuu, kun saa ensimmäisen kerran moikata sitä ihan omaa latvialaista naapuriasi. Ja sä merkitset jotain niille sun naapureillesi, täällä vaan suomalaiset jurottaa ja eivätkä välitä jos kuolleena muumioidut kotisi lattialle.
Ihan varmasti selailet netistä Latviasta asuntojen hintoja, et vain kehtaa myöntää. Kuule kyllä sullakin se latviakuume tikittää, sanokaa mun sanoneeni, hihi. Mäkin joskus kovasti vannoin, etten ikinä Latviaan muuta, mutta täälläpä sitä ollaan <3<3<3 Ikinä en muuttaisi pois!
Ja voi sitä ihanaa tunnetta, kun latvialaisen pikku jalat lätkyttävät lattiaa vasten ja hetken päästä se suloinen latvialainen kietoo kädet kaulaasi... <3 <3 <3 Raskasta on ollut ja välillä vituttaa, mutta päivääkään en vaihtaisi pois, vaikka monesti onkin ollut itsemurha mielessä, saatana!!!
En erityisemmin pidä lapsista tai lasten jutuista, ei vain kiinnosta. En ole koskaan kokenut vauvakuumetta. Lisäksi olisin surkea vanhempi. Ei kaikkien todellakaan tarvitse lisääntyä. 885
Lapset ovat ok, ja hyviä tyyppejä kertakaikkiaan.
Kunhan eivät ole omiani 😊
Juu, aina tiennyt, etten halua omia lapsia, vastuuntunnoton ja vapaudenkaipuinen eukko olen. 58 v, rakkausavioliitossa 20 v lapsettoman miehen kanssa. Ei ollut tarkoitus miestäkään "hommata", mutta...
Elämä päätti sen mun puolesta, kun sairastuin parikymppisenä virtsarakon insterstitielliin tulehdukseen. Ei siinä mikään parisuhde silloin onnistu, kun on käytännössä virtsis aina. Paitsi sellainen virtsis jota ei voi hoitaa, kun se ei ole bakteerien aiheuttama. Ei siinä elämä muutenkaan onnistu, kun on koko ajan se virtsis eikä voi esim. nukkua ikinä kunnolla. Siinä ei sitten saavuta elämässä mitään ja kaikki jää vain haaveeksi. Jokainen virtsiksestä joskus kärsinyt voi miettiä että oisko itselläkään puolisoa tai lapsia tai yhtään mitään, jos ois ollut virtsis riesana yli kymmenen vuotta putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtua ei poisteta siksi, että ei halua lapsia tai kuukautisia, vaan siihen tulee olla lääketieteellinen syy.
Itselleni on tehty sterilisaatio, sillä en lapsia halua. En ole tehnyt mitään päätöstä, vaan lapsen haluamattomuus on samanlainen tunne kuin vaikkapa se, etten halua koiraa, harrastaa kuviokelluntaa tai muuttaa Latviaan. Ihan itsestäänselvä asia vain.
Miksi sinä vihaat latvialaisia? Oletko koskaan ajatellut, kuinka ihanaa se sitten oikeasti on, kun sulla on ihan oma koti Latviassa? Et voi tietää ennen kuin olet muuttanut sinne! Minä tiedän mitä on asua Suomessa, mutta myös tiedän mitä on asua Latviassa! Muutettuani Latviaan elämästäni on tullut paljon merkityksellisempää ja tiedän mitä on todellinen naapurirakkaus, kun on näitä ihania latvialaisia naapureina. Mä voin ymmärtää, että turistina sua voi ärsyttää latvialaiset, mutta ihka oma latvialainen naapuri on aivan eri asia. Kaikki se muuttamisen tuska ja työläys heti unohtuu, kun saa ensimmäisen kerran moikata sitä ihan omaa latvialaista naapuriasi. Ja sä merkitset jotain niille sun naapureillesi, täällä vaan suomalaiset jurottaa ja eivätkä välitä jos kuolleena muumioidut kotisi lattialle.
Ihan varmasti selailet netistä Latviasta asuntojen hintoja, et vain kehtaa myöntää. Kuule kyllä sullakin se latviakuume tikittää, sanokaa mun sanoneeni, hihi. Mäkin joskus kovasti vannoin, etten ikinä Latviaan muuta, mutta täälläpä sitä ollaan <3<3<3 Ikinä en muuttaisi pois!
Ja voi sitä ihanaa tunnetta, kun latvialaisen pikku jalat lätkyttävät lattiaa vasten ja hetken päästä se suloinen latvialainen kietoo kädet kaulaasi... <3 <3 <3 Raskasta on ollut ja välillä vituttaa, mutta päivääkään en vaihtaisi pois, vaikka monesti onkin ollut itsemurha mielessä, saatana!!!
Kyllä ♥️♥️♥️. En tiennyt rakkaudesta mitään ennen kuin oma pikku latvialainen lässytti sanat "ättäämääämäääwä"!!
Vierailija kirjoitti:
Älä hyvän tähden kohtua poistata sen takia. Naisella kohtu ei ole vain lisääntymistä varten vaan sisäelin joka erittää hormoneja ja tukee vatsaontelon rakennetta. Naiset joiden kohtu on poistettu, tilastollisesti sairastuvat ja kuolevat nuorempina.
Miehellä kivekset ovat pelkästään lisääntymistä varten ja roikkuvat kehon ulkopuolella. Miehellä kivestenpoisto johtaa tilastollisesti pitempään elinikään.
En kyllä kannata kumpaakaan, vaan ehkäisyn käyttämistä :)
Kai tämä oli vitsi? Kivesten poisto eli kastraatio aiheuttaa miehelle vaikean testosteronipuutoksen ja mm. vie potenssin. Sillä on myös huomattavia psyykkisiä vaikutuksia. Eturauhassyövän riski kyllä pienenee mutta hinta on kyllä hemmetin kova. Ei todellakaan ole mitkään turhat killuttimet. Nyt mars takaisin peruskoulun bilsan tunnille kertaamaan.
Joskus nuorempana oli pari naista, joiden kanssa olisin voinut harkita perheen perustamista, mutta ne jutut eivät kehittyneet toivotulla tavalla eikä minulla on muuten ollut miehenä mitään eritystä hinkua hankkia lapsia. Vaikka olenkin heteromies ja minulla oli onnellinen lapsuus ja hyvät vanhemmat, niin en ole koskaan tuntunut tarvetta toistaa jotain ikiaikaista kaavaa perheen perustamisesta ja lasten hankkimisesta.
En ole kokenut että se olisi jotenkin välttämätöntä mielekkään elämän kannalta eikä minulla ole ollut vaikeuksia keksiä itselleni tekemistä edes pikkupoikana tai aikuisena miehenä. Olen luonteelta varsin asiakeskeinen ihminen enkä kaipaa koko ajan seuraa ympärilleni. Tosin minulla oli yli 12 vuotta kissa lemmikkinä. mutta se ei ollut samalla tavalla rajoittava ja sitova seuralainen kuin nainen tai lapsi.
Hekohekohekoheko! Sinun aloittamasi tämä ketju? Toki kiinnostava aihe, mutta j.umalauta aina samat läpät