Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa mennä hsutajaisiin

Vierailija
12.02.2025 |

Koulutoverini kuoli aggress syöpään tänään. 400 km päässä. Minulla ei ole sutoa. Bussiyhteys yhteen suuntaan vaihtoineen 6t. Olen yli 70v. 

Miehensä vaatii että tulen hautajaisiin. Olen ainoita olemassa kuulemma. 

Miten voin kieltäytyä kohteliaasti. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ainoita vanhoja ysyäviä mies sanoi.

Vierailija
2/13 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo kipeä soita sille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii?! Ei kovin kohteliasta. Yleensä kutsutaan. Ilmoitat ettei ole mahdollisuutta tulla. 

Vierailija
4/13 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä vaan adressi. Ei voi vaatia tulemaan.

Vierailija
5/13 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kuoli tänään ja mies ehti jo VAATIA sut hautajaisiin. On kyllä nopeaa toimintaa yli 70v ikäisiltä et mene jos ei nappaa, minä tässä on ongelma?

Vierailija
6/13 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hsutajaiset on mukava juhla, kyllä kannattaa mennä.

Vierailija
7/13 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot just sillon kipee.

Vierailija
8/13 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä 

Vierailija
9/13 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, ettet nyt pysty tulemaan, mutta hengessä (henkisesti) olen mukana 

(ikää mulla "vasta" 60. isän työkaveri ja paras kaveri kuoli. Mieli teki kyllä lähteä hautajaisiin, mut kysyin isän mielipidettä: Ei hän osannut sanoa mitään. Ois pitänyt soittaa vainajan veljelle ja kysyä lupa. Päätin jättää sen sitten tekemättä. Osittain kaduttaa, se, miksen soittanut ja lähtenyt. ..... Oma valinta, ei me voida antaa neuvoja. ) 

Vierailija
10/13 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kaunis adressi menemään.

Vierailija
11/13 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(ikää mulla "vasta" 60. isän työkaveri ja paras kaveri kuoli. Mieli teki kyllä lähteä hautajaisiin, mut kysyin isän mielipidettä: Ei hän osannut sanoa mitään. Ois pitänyt soittaa vainajan veljelle ja kysyä lupa. Päätin jättää sen sitten tekemättä. Osittain kaduttaa, se, miksen soittanut ja lähtenyt. ..... Oma valinta, ei me voida antaa neuvoja. ) 

Siis olisit mennyt isäsi kaverin hautajaisiin omasta halusta? 

Vierailija
12/13 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko menet jos kykenet, jos et niin sanot kohteliaasti, että aika vaikeaa päästä sinne ja lähetä adressi sinne.

Vierailija
13/13 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis olisit mennyt isäsi kaverin hautajaisiin omasta halusta? 

Kylläpä vaan. Oli minun vanhin tuntemani mies  ja isän paras kaveri. (mm. katsottiin meillä telkusta sitä, kun laskeutuivat kuuhun .... :/ )

....

Isä pyysi minua käymään asemalle, syytä en tiedä. Isä keljuili hänelle: alkakaahan mennä töihin siitä! :) Kaveri kuittasi: heti kunhan te roskajunat lähdette jaloista pois! :)))

(jossain ketjussa oli puhetta vanhempien asunnon kuolinsiivouksesta; löysin isän vanhoja valokuvia. Yhdessä kuvassa tuo kaveri seisoi eteisessä, trendikkäästi, slipoveri päällä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän