Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä aikataululla olette saaneet opiskelemaan lähtevälle asunnon?

Vierailija
22.06.2019 |

?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelemaan lähtevä hankki asunnon ihan itse

Vierailija
2/11 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelemaan lähtevä hankki asunnon ihan itse

No just sama tuli mun mieleen. Eli ap, ei muuta kuin sanotte kullanmurullenne, että alkaa selaamaan ilmoituksia ja laittelemaan viestejä vuokranantajille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto ilmestyi ihan tyhjästä. Eikä maksanut mitään.

Vierailija
4/11 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei turvautunut äitiin vaan kertoi milloin muuttaa. Tosin muutti kotoa 21 v yliopistoa lähemmäksi. Asutaan Hgissä.

Vierailija
5/11 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse ovat kaikki kolme hakeneet ja saaneet soluhuoneen opiskelija-asunnosta. Me vanhemmat olemme korkeintaan auttaneet takuuvuokran kanssa ja tavaroiden kannossa muutossa.

Vierailija
6/11 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on aikaa, mutta sain viikossa. Isän piti olla mukana, koska muutin alaikäisenä omaan asuntoon.

Vierailija
7/11 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär sai päivässä. Vuokraovesta, näyttö samana päivänä, seuraavana tuli soitto, että asunto on hänen.

Vierailija
8/11 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopeasti taisi tulla, ihan muutamassa viikossa. Lapset tosin tyytyivät jokainen ihan vain soluasuntoon, joten se varmasti vaikutti.

Vierailija
9/11 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan vanhemmat saavat auttaa asunnon hankinnassa. Ihan outoja kommentteja täällä!?!

Vierailija
10/11 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isi hankkinut tytölle asunnot jokaisen työ- ja opiskelupaikan vierestä, kunnes muutti avomiehelle kävi isi remontoimassa tämän paikan. Tytär niin ylpeä kun on itsenäistynyt :D Pikkuveli jäikin sitten synnyintaloonsa, isi maksaa ja remontoi. Veli sen rotuinen että muu asumismuoto ei käy. Pitää olla kuulemma tekemistä, ei tosin työtä tai talon kunnosssa pitoa, vaan romuautokokoelma talon pihalla, saa naapuritkin ihailla tätä peräkammarin pojan toimeliaisuutta :D

Vierailija
11/11 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokihan vanhemmat saavat auttaa asunnon hankinnassa. Ihan outoja kommentteja täällä!?!

Kyllä tässä on nuoren korkea aika opetella itse, miten asuntoa haetaan ja ottaa päävastuu asiasta. Toki vanhemmat neuvovat silloin, jos nuori kysyy apua.

Oletan kyllä, että kysymys on täysi-ikäisestä nuoresta (esim. opiskelemaan lähtevä ylioppilas). Jos nuori muuttaa omilleen jo heti peruskoulun jälkeen, voi hän tarvita enemmän apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä