Ministereillä valtavat lainat - paljonko siinulla on lainaa?
Ihmiset ovat hmmästelleet joidenkin ministereiden valtavia lainoja. Uskon että ainakin jollain tasolla päätöksiin vaikuttaa oma rahatilanne.
Mutta paljonko sinulla on lainaa? Minulla on noin 30 000 asuntolainaa.
Kommentit (41)
Varakkailla ihmisillä on suuriakin lainoa. Perseaukisille ei lainaa anneta. Vanha sanontahan kertoo että lainaa saa vain jos voi osoittaa että ei tarvi sitä.
Vähän yli 20 000 on vielä jäljellä.
2 taloa on, molemmat maksettu.
Visa 266€
0e lainaa ja työllä maksettu 10-v vanha okt
Purtsi Purhosen elämäkerta lainassa eräältä nyttemmin jo edesmenneeltä juopolta.
Lainaa nolla ja talo on maksettu.
Luulen, että näillä isolainaisilla ministereillä ei ole mitään tajua rahanarvosta ja sen vuoksi he ovat huonoja valintoja päättämään meidän ja maamme taloudesta.
N. 100 tuhatta, toinen oma pieni talo, toinen iso kerrostalokämppä vuokralla.
Minullakin on maksettua lainaa huomattavia määriä. Lisäksi autolainakin on maksettu!
Pääkaupunkiseudulla asunnot maksaa todella paljon, ei voi verrata muuhun maahan.
Itsellä 10t mutta olen perinyt rahaa niin en voi kerskua että se olisi omaa ansiotani.
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla asunnot maksaa todella paljon, ei voi verrata muuhun maahan.
Itsellä 10t mutta olen perinyt rahaa niin en voi kerskua että se olisi omaa ansiotani.
Eikö Tuppurainen asu Oulussa? Melkoinen lukaali hänellä, jos lainaa on vielä noin paljon.
Omakotitalosta lainaosuuteni 21 000 €. Sijoitusasunnoista osuuteni 60 000 €. Omaisuuteni arvo ehkä noin 350 000€.
On niillä liikaa velkaa. Eli eivät voi tehdä päätöksiä jotka horjuttavat vakavasti omaa taloudellista turvallisuutta.
0€. Oli vapauttava tunne, kun sai asuntolainan maksettua viitisen vuotta sitten.
0, en halua olla pankin orja ja lähden Suomesta muutaman vuoden päästä.