Onko demoneita olemassa?
Onko uskovaisilla kokemuksia kun olet lähentynyt Jeesusta kohtaan?
Kommentit (65)
Ei ole, Luojan kiitos. Joillain on ollut kokemuksia eikä minulla ole syytä olla uskomatta. YouTubesta löytyy mm. tubettaja Jessica Joy (new age, how deceived I was tms. )
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mitä voidaan kuvitella, on olemassa. Mutta tasot joilla ne ovat, ovat ihmiskunnalle vielä kollektiivisesti hahmottumatta. Käsittääkseni taso, jossa demonit esiintyvät (astraali), on kuitenkin eräänlainen harhan ja valheen taso jossa tulkinnat eri energiavirroista ovat henkilökohtaisia.
Selvennän hieman henkilökohtaista tulkintaa vielä. Joku voi olla astraalisesti herkkä ja nähdä esim. sairauden demonin muodossa. Hän pystyy antamaan tästä demonimuodosta saman intuitiivisen analyysin kuin mihin pääsytään tutkittaessa sairauden oireita fyysisesellä tasolla. Hahmotustapoja on kovin monia erilaisia, enkä helposti lähtisin nimittelemään kenenkään hahmotustapaa pelkäksi roskaksi. Usein juuri shamaanit operoivat astraain tasolla sairauksia parantaessaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika huono suunnitelma p erkeleellä jos yrittää voittaa ihmisen puolelleen pelottelemalla. Luulisi sen tulevan naamioituneena, viekoittelevana.
Huuhaata kaikki. Mutta onnea teille jotka olette löytäneet uskosta tarvitsemanne avun.
Raamatussa sanotaan itse S aatanan tekeytyvän valon enkeliksi.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa asiantuntijat, miksi kaikki sanominen toiminta ja mörköily tapahtuu aina yöllä ja aina kun herää kesken unien?
Miksi ei keskellä päivää, vaikka työpaikalla tai ruuhkabussissa?
En ole asiantuntija mutta veikkaan että yöllä ja päivällä / valolla ja pimeydellä voi olla jotain merkityksiä.
Demoneita tai muitakaan mielikuvitus kavereita ei ole olemassa. On vain mielisairaita ja aivopestyjä ihmisiä, jotka uskoo kaiken maailman demoneihin ja Jeesuksiin.
Kyllä niitä on. Lisa nimisen naisen (oli saatananpalvoja) exorcist taltioitiin tieteellisesti nauhalla, jossa tyttö levitoi ja tiesi asioita läsnäolijoista. Muunmuassa eräälle naiselle "sairaanhoitaja" hän sanoi oli kattisi vihaisia klo 3 aikaan..kissa olivat yöllä käyneet toisiinsa käsiksi raivon vallassa.
Vierailija kirjoitti:
Pahoja ihmisiä on, demoneita ei.
Ihminen yrittää kieltää ihmisen pahuuden siirtämällä syyn demoneille, koska vaihtoehto olisi myöntää että ihmisissä on valuvika, mitä tulee pahuuteen. Ja sitähän uskovaiset ei myönnä, koska pitäisi myöntää vika alkuperäisessä valmistuslinjassa/valmistajassa.
Joskus demonit puhuvat ihmisen suulla ja hyökkäävät sitä vastaan joka on niiden suurin vihollinen, henkilö jota ne käyttävät ei ole edes itse tietoinen tästä. Demonin paljastaminen aiheuttaa usein aggressivisen vastahyökkäyksen, joka voi olla monimuotoista vaihdellen väheksymisestä alentuvaan sävyyn tai suoraviivaisempaan tapaan. Henkimaailman kokeneiden pilkka on yleensä tehokasta jo siksikin, että se kyseenalaistaa kaiken sellaisen olemassaolon josta apu olisi saatavissa.
Vierailija kirjoitti:
Demoneita tai muitakaan mielikuvitus kavereita ei ole olemassa. On vain mielisairaita ja aivopestyjä ihmisiä, jotka uskoo kaiken maailman demoneihin ja Jeesuksiin.
Tai sitten on mielisairaita ja aivopestyjä jotka eivät usko, kannattaa miettiä kenen suulla puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi ikävä kokija kirjoitti:
Kyllä minullakin on omakohtaisia kokemuksia demonimaailmasta ja demonin yöllisestä hyökkäyksestä.
Nuorena koin valtavaa kärsimystä elämässäni alkoholin ym. aineiden käytössä ja rukoilin Jeesusta auttamaan siinä ja hän auttoi - rupesin pillittämään kuin lapsi ja tuli valtavan hyvä olo ja uskon asiat rupesivat kiinnostamaan oikeasti.
Jonkin aikaa tämän jälkeen heräsin eräänä yönä aivan valtavaan pelko tilaan ja joku/jokin kuristi minua kurkusta niin kovin, etten saanut henkeä ( olen 100kg ja punttia nostellut ) ja en voinut liikuttaa eväänikään. Se kauhun tunne oli jotain aivan VALTAVAA ! ( ei koskaan pitkän ryyppyputken loppumisen tärinät tai muut ole lähelläkään tätä kokemusta ) en kunnolla erottanut tämän demonin kasvoja, mutta kuulin oikein murinan ja vaistosin valtavan vihan minua kohtaan. Lopulta sain hihkaistua Jeesus auta! ja hyvin nopeasti olo helpotti ja näin vain jonkun valtavan kirkkauden tulevan ja ajavan tämän hirviön pois.
Huone oli pilkkopimeä ja olin vielä kauhusta jäykkänä ties kuinka kauan, koska jollain tavalla tajusin vasta kunnolla liikkua suojaus asennosta kun aamu aurinko alkoi paistaa huoneeseen.
Jollain tavalla vaistosin tuon hyökkäyksen johtuneen yhteydenotosta ja lähentymisestä Jeesuksen puoleen. saatana koetti vain pelotella minua lopettamaan Kristinuskoon lähentymisen.
Tuo on täysin totta, että miksi demonit kiusaisivat niitä jotka ovat jo menossa kadotukseen?! Vain ne ovat ongelma, jotka yrittävät kääntyä toiselle puolelle.
Yhtälailla satanisti kuin ateisti menevät kadotukseen, elleivät käänny ennen kuolemaansa Kristuksen puoleen.
Muistakaa, että Jeesus on kuitenkin ylivoimainen vastustaja Saatanalle ja hän puolustaa omiaan.
Olisiko tämäkin unihalvaus
Ei ollut. Olisikin, että saisi ns. järjellisen selityksen
Tai paniikkikohtaus? Se tulee useinkin juuri yöllä tai aamulla ja voi pahimmillaan tuntua siltä, että ei pysty hengittämään.
Tyrant kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten on mielisairaita ja aivopestyjä jotka eivät usko, kannattaa miettiä kenen suulla puhuu.
Lapsilla on näitä mielikuvitus leikkikavereita. Terveillä aikuisilla taas ei sellaisia ole
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sellainen näkemys omankin kokeman kautta,että demonit pysyttelevät visusti poissa kunhan vaan ei ala kiinnostua Jeesuksen pelastavasta voimasta.Siinä vaiheessa kun alat sydämestäsi pyytää Jeesusta elämääsi,alkavat ne viimeisen räpyttelynsä saadakseen sinut pois tolaltasi ja voivat peräti paljastaa kasvonsa.Itse koin tämän niin voimakkasti aikoinani,kun tulin uskoon ,että olisin ehkä ampunut itseni,jos olisi ollut ase.Ihan oikeasti huusin Jeesusta avuksi ja Hän tuli.Sain välittömästi myös vastauksen Raamatusta,joka aukeni itsestään kuin tuulen voimasta.Se oli Mark14.33-34.Tänään nuo henkivallat eivät enää pysty minua pelottamaan koska Jeesus on kilpeni ja suojani.Olen kuullut myös usean nykyisen evankelistan kertovan vastaavista hyökkäyksistä.Toisaalta jos tällaista on kokenut ,ei kannata ihan kaikille kertoa.Uudestisyntynyt kristitty varmasti ymmärtää,mistä on kyse,mutta on myös psyykkisiä häiriötiloja,joka on sitten ihan eri kategoriaa.
Eli ei kannata kiinnostua Jeesuksesta ollenkaan niin demonit jättävät rauhaan. Kiitos vinkistä!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä on. Omakohtainen kokemukseni on varhaiselta 1980-luvulta. Eräänä yönä tunsin aivan selvästi pahan hengen läsnäolon. En kuullut enkä nähnyt sitä, mutta tiesin että se oli aivan vieressä. Olo oli kammottava. Sanoin kolme kertaa: "Jeesus, aja paha pois". Sitten tilanne oli ohi.
Muutaman viikon kuluttua siitä annoin elämäni Jeesukselle, eikä tuollainen kammottavuus ole toistunut.
Tiedoksi vielä, minulla ei koskaan ole ollut mielenterveyden ongelmia, enkä ole käyttänyt suuremmin päihteitä enkä lääkkeitä. Tuon tapahtuman aikana olin täysissä järjissäni.
Tyypillinen unihalvauskokemus.
Eräs uskoontullut sanoi jotenkin niin, että hän tajusi Jeesuksen olevan totta , koska tämä maailma joka puolelta pyrkii sotimaan vastaan ja etäännyttämään Raamatusta.
Miettikää, kun joku tässäkin keskustelussa pyrkii esittämään uskovat jotenkin höpsöinä, usein nuo ihmiset vain unohtavat esimerkiksi herjata muita jotka uskovat vaikkapa sitten new ageen tai muuhun eksytykseen. Ainoastaan juuri kristinusko näitä häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä on. Lisa nimisen naisen (oli saatananpalvoja) exorcist taltioitiin tieteellisesti nauhalla, jossa tyttö levitoi ja tiesi asioita läsnäolijoista. Muunmuassa eräälle naiselle "sairaanhoitaja" hän sanoi oli kattisi vihaisia klo 3 aikaan..kissa olivat yöllä käyneet toisiinsa käsiksi raivon vallassa.
Minäkin olen nähnyt telkkarissa kuinka David Copperfield osasi lentää.. Ei kaikki ole totta mitä näkee..
Mika3 kirjoitti:
On demoneita olemassa. On omakohtaista kokemusta. Olen nähnyt demoneja, olen kuullut niiden puhuvan, olen nähnyt niiden paiskovan tavaroita, olen ajanut niitä ulos Jeesuksen Kristuksen nimessä.
Kyllä niitä on. Sitä on turha kenenkään kieltää. Mutta ei niistä kannata huolehtia, ne vaan yrittävät pelotella ihmisiä. Kun sinulla on henkilökohtainen usko Jeesukseen Kristukseen Herranasi ja Vapahtajanasi, olet voittajan puolella. Älä siis pelkää demoneita.
Heräsin yöllä siihen ettei puhelimeni ollut soinut, mutta puhelimesta kuului puhetta. Otin puhelimen korvalleni ja sieltä kuului Jeesuksen puhetta. Samalla näin tumman hahmon pimeässä makuuhuoneessani, oli kiusannut minua, yrittänyt erilaisia pahoja asioita, mutta hävisipä nopeasti kun toistin mitä Jeesus minulle puhelimeen sanoi. Demoni oli tarttunut erääseen vanhaan vaatteeseen, jonka sitten vein heti ulos roskiin. Kannattaa varoa vanhoja vaatteita ja esineitä.
Vierailija kirjoitti:
Lääkitys kun on kunnossa niin ei ole.
Niin se on totta, lääkkeet turruttavat ja poistavat aistikokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tyrant kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsilla on näitä mielikuvitus leikkikavereita. Terveillä aikuisilla taas ei sellaisia ole
Tämä on yksi tapa yrittää manipuloida, kerro toki miksi olet niin varma asiastasi.
Tyrant kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkitys kun on kunnossa niin ei ole.
Niin se on totta, lääkkeet turruttavat ja poistavat aistikokemuksia.
Mulle tuli tästä mieleen, että parantaja on Jeesus, hänhän ajoi pois riivaajia.
Kaikki mitä voidaan kuvitella, on olemassa. Mutta tasot joilla ne ovat, ovat ihmiskunnalle vielä kollektiivisesti hahmottumatta. Käsittääkseni taso, jossa demonit esiintyvät (astraali), on kuitenkin eräänlainen harhan ja valheen taso jossa tulkinnat eri energiavirroista ovat henkilökohtaisia.