Vaimo on aina vihainen ja jotenkin iloton
aina (melkein) pahalla päällä. Jotain mielenterveysdiagnooseja sillä on ja saa hoitoa niihin. En myt muista mitä, on se maininnut mutten muista. Ennen kaunis vaimo on lihonut paljon, ei jaksa tai viitsi enää meikata, ennen laittoi hiuksetkin jne. Kiukuttelee ja on sanonut ettei elämässä ole oikein mitään iloa enää. On ehdottanut eroa kun on omasta mielestään niin tylsä. En halua erota koska omaisuudenjako. Millä saisi vaimoon vähän eloa ja energiaa?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko olette olleet yhdessä jos et edes muista mitä diagnooseja hänellä on?! Nyt kuule lusikat jakoon niin vaimosi muuttuu taas kauniiksi ja hoikaksi.
Hyvin kauan. Ennen vaimo teki niinkuin sanoin ja neuvoin, nyt on vaan itsepäinen ja nalkuttaa. ap
Mikset sitten sano tiukemmin. Jotain vikaa on miehessä joka ei saa vaimoa tottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Energia puuttuu myös aloittajasta. Minkälainen mies ei tiedä, vaimonsa sairauksia? Ei ole tainnut paljon kiinnostaa toisen ongelmat. Masentuisin sinakin itse tuollaisen miehen kanssa. Tuollainen henkinen laiskuus on myös ärsyttävää, tekee toisen vihaiseksi.
kyllä minulla on energiaa. teen pitkiä työpäiviä ja ehdin harrastaa liikuntaa. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen vaimo teki niinkuin sanoin ja neuvoin, nyt on vaan itsepäinen ja nalkuttaa. ap
En yhtään ihmettele, että vaimo on iloton ja haluaisi erota.
Ap sun on parempi suostua eroon.
Itse olen ollut masentunut, ja mieheni jaksoi seistä vierellä, välillä paremmin välillä huonommin. Mutta sanonpa vaan että ei oo masentuneen vierellä helppoa,joten sympatiat ap:lle..
ymmärrän ettet jaksaisi katsoa ilotonta hapanta naamaa. Hyvä lääkitys ja sinun tuki tärkeitä. Halaa ja sano että seisot vierellä tuli mitä tuli niin voitat osaksesi jo paljon. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko olette olleet yhdessä jos et edes muista mitä diagnooseja hänellä on?! Nyt kuule lusikat jakoon niin vaimosi muuttuu taas kauniiksi ja hoikaksi.
Hyvin kauan. Ennen vaimo teki niinkuin sanoin ja neuvoin, nyt on vaan itsepäinen ja nalkuttaa. ap
Niin , ja sinä et siedä sitä, että hänellä on oma tahto. On kuule perinjuurin kyllästynyt sinuun. Olis sinulla peiliinkatsomisen paikka. Olet se minä,minä minä...
ihanaa, mieslapsi
olet oikea joka tytön lottovoitto!
Vierailija kirjoitti:
Energia puuttuu myös aloittajasta. Minkälainen mies ei tiedä, vaimonsa sairauksia? Ei ole tainnut paljon kiinnostaa toisen ongelmat. Masentuisin sinakin itse tuollaisen miehen kanssa. Tuollainen henkinen laiskuus on myös ärsyttävää, tekee toisen vihaiseksi.
Se masentunut ei välttämättä ole niin rationaalinen, kuin antaa ymmärtää, eikä kerro totuuutta. Mies ei välttämättä edes tiedä, jos toinen syö lääkkeitä. Omalla kohdalla sain kuulla puolison kaverilta, että puoliso syö lääkkeitä.
jokaisella on vastuu omasta elämästään ja onnesta, älä anna masentuneen viedä sinua mukaan koska se ihan oikeasti tarttuu..tukea voi mutta ei tarvitse olla kenenkään likaämpäri
Hanki nukke, on aina hiukset laitettuna ja kestohymy naamalla. Sieltä porvoosta löytynee.
Tämä oli selvästi provo. Näin typerää tekstiä ei kukaan oikeasti kirjoita.
Miten te aina putootte helppoon kuoppaan?
Ap on satu-täti😁
Kyll maar se o ny moro ja näkemii?
mikään provo ole. Liikkuisi eikä makaisi kotona ja söisi herkkuja niin voisi hoikistua. ap