Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo on aina vihainen ja jotenkin iloton

Vierailija
21.06.2019 |

aina (melkein) pahalla päällä. Jotain mielenterveysdiagnooseja sillä on ja saa hoitoa niihin. En myt muista mitä, on se maininnut mutten muista. Ennen kaunis vaimo on lihonut paljon, ei jaksa tai viitsi enää meikata, ennen laittoi hiuksetkin jne. Kiukuttelee ja on sanonut ettei elämässä ole oikein mitään iloa enää. On ehdottanut eroa kun on omasta mielestään niin tylsä. En halua erota koska omaisuudenjako. Millä saisi vaimoon vähän eloa ja energiaa?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että on tasainen luonne.

Vierailija
2/33 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia, että on tasainen luonne.

Ei ole. Äksyilee minkä ehtii ja valittaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kuuntelemaan mitä se sanoo, oo hyvä puoliso sille, eiköhän se piristäis. Nyt kuulostat masentavalta

Vierailija
4/33 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa vaimosi puolesta, mutta ehkä jonkinlainen kiinnostus sitä kohtaan, mitä hänen mielessään liikkuu ja osoitus, että haluaa tukea?

Vierailija
5/33 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa vaimosi puolesta, mutta ehkä jonkinlainen kiinnostus sitä kohtaan, mitä hänen mielessään liikkuu ja osoitus, että haluaa tukea?

vaimo valittaa etten tue vaikka tuenhan mä. Kysyi miten, mutta en osaa vastata.  Ei mua kiinnosta sen ajatukset, haluan ettei se aina mäkättäisi ja olisi iloinen joskus. Ei puhuisi erosta, koska olen sanonut ettei erota. Ap

Vierailija
6/33 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsia? Jos on, niin pidä huoli, että saat vähintään lähivanhemmuuden. Mä en taistellut aikoinani tarpeeksi, vaan suostuin yhteishuoltoon etävanhemmaksi, joten en vielä vuosien jälkeenkään saa elää lasten kanssa hyvää elämää, vaan tasaisin väliajoin exä tekee jotain, joka haittaa mun ja lasten elämää, eikä sossu tai laki pysty auttamaan riittävän nopeasti.

Vierailija
7/33 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin...jotain vaimolla on, muttet muista kun ei kiinnosta, ei ole enää niin hoikka ja kaunis kuin ennen, et halua erota koska et jaksa rahajuttuja, muuten varmaan eroaisit. Kuulostaa siltä, että vaimosi ongelma olet sinä. Itse olet muuttunut inhottavaksi, nalkuttavaksi arvostelijaksi joka inhoaan asuinkumppaniaan (eli vaimoasi). Vaimoasi ketuttaa ihan yhtä paljon olla sinun kanssasi.

Vierailija
8/33 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaikuta ollenkaan hyvältä mieheltä. Mun mies tuki mua koko vakavan masennuksen ajan ja uskallan väittää, että ilman sitä olisin varmaan tehnyt itsemurhan. Voi kun kaikille naisille riittäisi niin hyviä miehiä kun mulla on.

Vierailija
9/33 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät mieluummin hapanta ja ilotonta vaimoa katsellen kuin jaat omaisuutesi hänen kanssaan? Okei.

Vierailija
10/33 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele kuuntelemaan mitä se sanoo, oo hyvä puoliso sille, eiköhän se piristäis. Nyt kuulostat masentavalta

ei sitä valittamista voi olla kuulematta vaikka yrittäisi. Mä nimenomaan olen hyvä puoliso, vaimo ei ole. Ennen se oli, kun tehtiin niinkuin sanoin, nyt ei enää näköjääön sovi. Ap

Vierailija
11/33 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elät mieluummin hapanta ja ilotonta vaimoa katsellen kuin jaat omaisuutesi hänen kanssaan? Okei.

kaikki olisi hyvin jos se ei olisi niin hapan. Mä olen ansainnut rahoista enemmän kuin vaimo. Ap

Vierailija
12/33 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti pahennat olemassaolollasi naisesi masennusta. Kuvittelet, että sen olis oltava vain sun mieliksi kaunis ja iloinen. Ota se ero, teet sillä palveluksen niin itsellesi kuin vaimollesikin. 

Vierailija
13/33 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaimo valittaa etten tue vaikka tuenhan mä. Kysyi miten, mutta en osaa vastata.  Ei mua kiinnosta sen ajatukset, haluan ettei se aina mäkättäisi ja olisi iloinen joskus. Ei puhuisi erosta, koska olen sanonut ettei erota. Ap

No, jos et ole kiinnostunut sen ajatuksista, niin voipi olla, että toiveesi ei toteudu.

Vierailija
14/33 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaha, tämä siis oli provo. No, hyvää juhannusta sullekin.

Vierailija
15/33 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos et edes muista mikä diagnoosi vaimollasi on eikä hänen ajatuksensa kiinnosta, niin kyllä ihmetyttää miten omasta mielestäsi tuet vaimoasi? Saattaa olla että vaimo lähtee ihan itse, hänhän voi laittaa eron vireille ihan siitä riippumatta, haluatko sinä erota vai et. Jos siis kiinnostaa olla avioliitossa ja toivot, että vaimo alkaa voida paremmin, niin ota pääsi pois sieltä p***eestä ja aloita vaikka siitä, että otat selvää mikä vaimoasi vaivaa.

Vierailija
16/33 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette olleet yhdessä jos et edes muista mitä diagnooseja hänellä on?! Nyt kuule lusikat jakoon niin vaimosi muuttuu taas kauniiksi ja hoikaksi.

Vierailija
17/33 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos et edes muista mikä diagnoosi vaimollasi on eikä hänen ajatuksensa kiinnosta, niin kyllä ihmetyttää miten omasta mielestäsi tuet vaimoasi? Saattaa olla että vaimo lähtee ihan itse, hänhän voi laittaa eron vireille ihan siitä riippumatta, haluatko sinä erota vai et. Jos siis kiinnostaa olla avioliitossa ja toivot, että vaimo alkaa voida paremmin, niin ota pääsi pois sieltä p***eestä ja aloita vaikka siitä, että otat selvää mikä vaimoasi vaivaa.

mitä sillä diagnoosilla tekee. kiukuttelu on suurin diagnoosi. ei sillä ole rahaa lähteä. ap

Vierailija
18/33 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedä edes mikä lääkitys vaimollasi on. Ihmettelet sitä, kun vaimosi on lihonut. Kai sinä taukki tiedät edes sen, että psyykelääkkeet saattavat lihottaa. Voi miksi minäkin menin tähän provoon.

Vierailija
19/33 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olette olleet yhdessä jos et edes muista mitä diagnooseja hänellä on?! Nyt kuule lusikat jakoon niin vaimosi muuttuu taas kauniiksi ja hoikaksi.

Hyvin kauan. Ennen vaimo teki niinkuin sanoin ja neuvoin, nyt on vaan itsepäinen ja nalkuttaa. ap

Vierailija
20/33 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energia puuttuu myös aloittajasta. Minkälainen mies ei tiedä, vaimonsa sairauksia? Ei ole tainnut paljon kiinnostaa toisen ongelmat. Masentuisin sinakin itse tuollaisen miehen kanssa. Tuollainen henkinen laiskuus on myös ärsyttävää, tekee toisen vihaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän