jotain meininkiä tampereelle!?
tampereella kyllä on paljon perhekahviloita, kerhoja, ryhmiä yms yms.
mutta kun mua ei oikeestaan hirveesti kiinnosta lähtee minnekkää askartelemaan tai vaan juomaan kahvia.
ei sillä, etten tykkäis, teen kotopna ompeluhommia ja harrastan kuvataidetta jne, mutta en ole kovin kiinnostunut " ' oviseppeleen koristelusta tai postikorttien tekemisestä" ' .
noikin touhut kyllä piristää arkea, mutta se on minulle enemmänkin pelkästään ajan kuluttamista, tyytymistä nyt sitten tähän, ettei ihan tarvii yksin kotona olla ja että pojallakin olisi jotain ohjelmaa.
olis mukavaa viedä poika (1,5v) jonnekkin leikkimään muiden kanssa, kun viihtyy niin hyvin lasten keskellä. mut minä en itse saa hirveästi tyydytystä semmosesta " marttakerho" toiminnasta, jota meille äideille siinä on tarjolla.
sitä kaipais jotai semmosta nuorekasta touhua. vähän menevämpää. sellasta, että voitais äidit kokoontua muksujen kans jonnekkin, mut että meille äideillekkin olis oikeesti jotain mikä kiinnostaa.
onko kellään mitään ideoita tai kiinnostusta?
jos joku on kanssani samalla aaltopituudella, niin ilmoita olemassaolostasi.
(vai oonko ainoa joka ei oo viel löytäny omaansa??)
Kommentit (29)
No mä oon menkein 21 v. Täytän tossa elokuussa sitten. Nii tosiaan mekään ei päästä sitten ens viikol ku ollaan tuol Turun saaristossa. Mut tosiaan juhannuksen jälkeen sitten ehottomasti ollaan kuvioissa. Meist ei viel toistaseks ole kuvia netissä mut eiköhän tuokin asia voisis järjestyä. :)
sen tapaamisen vois ihan suosiolla siirtää juhannuksen jälkeiselle viikolle, eikö? kaikilla taitaa nyt olla paljon menoa. olis ihan hyvä et ainaki lähes kaikki ois sit paikalla vai mitä ? :)
..parempi tosiaan niin että mahdollisimman moni pääsisi paikalle. typykän ikää tuossa taanoin ilmoittelinkin.itse taas olen 21v.juhannuksen jälkeen siis.
kattoo sit vähä lähempänä että millon ois hyvä ilmat:)
Kiinnostais kans lähtee mukaan tapaamiseen. Ite oon 20v ja lapset 3v ja 1v8kk.
..kun mulle ei nyt sitten kävis toi viikko 26.mutta voinhan tulla mukaan vaikka sitten tokalla tapaamisella.
eilen kävin lääkärissä ja sain kuulla että vauva voi syntyä jo vaikka viikon sisällä. paikat jo pehmenny. en silti usko et se on vielä läheskään tulollaan, koska haluisin nii paljo et hän syntyis jo:/. :)
alkaa maha jo painaa kivasti. saa nähä, oonko vielä viikolla 26 yhtenä.
mä vaan oottelen että syntyis toinen.
mies menee duuniin juhannuksena sen verran, et nostaa muutamat liput salkoon. sit kai käydään tuttava pariskunnan luona joille ootellaa vauvaa syntyväks tällä viikolla.
joka päivä supistaa, välillä ihan kipeesti, mut aina ne sit vaan loppuu :(((. iikka isoveikka on ihmeellisellä hali-tuulella ollu muutaman päivän. koko ajan halailee mua ja haluaa olla sylissä, ei kyllä haittaa ollenkaan :)). yleensä on ollu niin et se jo huitoo mua kauemmas kun pusuttelen nii paljo.
onko muilla jo näkymiä viikolle 26?
Teen niin tiiviisti kolmivuorotyötä etten ensinnäkään ehdi enkä jaksaisi vaikka olisikin vapaapäivä. Myöhemmin, sitten heinäkuussa, tulen kyllä mieluusti tapaamiseen!