Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauan olitte treffipalstalle/tinderissä ennen kuin löysitte pysyvämpää seuraa?

Vierailija
21.06.2019 |

Olen ollut kaksi viikkoa ja vain yhdet treffit niin alan käydä epätoivoiseksi...

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffejä oli paljon. Kahdessa vuodessa sänkyyni asti testattavaksi eteni 25 miestä, sitten tärppäsi ja olemme nyt etäseurusteleva pari. Ja toivottavasti uskollisia toisillemme.

N33

Tämä oli hienosti tehty. Olet antanut 25 miehelle hyvää oloa :-)

Vierailija
42/55 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus kestää tosi pitkään löytää Tinderistä nainen, joka tykkää myös peppuseksistä. Lopulta on kuitenkin aina löytynyt :-)

Hyi.

Hyi vaan itsellesi. Seksisuhteesta on aika tärkeää, että mieltymykset kohtaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut tinderissä enkä treffipalstoilla, en mainostanut itseäni mitenkään enkä ollut haku päällä. Olen menneen maailman ihmisiä ja löysin sulhaseni, sekä ne muutamat harjoituskappaleiksi jääneet että ihan tämän nykyisenkin, irl opiskelukuvioista, ihan kivuttomasti, nopeasti ja ilman ponnisteluja. Eikö nytkin voisi tehdä samoin, vain kuljetaanko siellä nykyään katse tiukasti älykännykässä, vaikka oikeasti siinä vierellä voisi olla mitä mukavin nuorimies tai -nainen? Vanha puistelee päätään epäuskoisesti tälle touhulle.

Vierailija
44/55 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisen vuotta olin Tinderissä ja parikymmentä miestä tapasin, ennen kuin löytyi nykyinen seurustelukumppani. Olemme eroamassa, joten jossain vaiheessa pitänee ladata Tinder uudelleen. Ei toki vielä, ensin ajattelin toipua rauhassa erosta.

Kävin viimeksikin treffeillä vain silloin, kun se tuntui hauskalta harrastukselta. Jos olisi alkanut tuntua ahdistavalta pakolta, olisin lopettanut deittailut siksi aikaa että saan hyvän fiiliksen takaisin. Jos kumppania etsii kuin työpaikkaa, ei ihme jos prosessi alkaa ottaa aivoon. 

Vierailija
45/55 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut tinderissä enkä treffipalstoilla, en mainostanut itseäni mitenkään enkä ollut haku päällä. Olen menneen maailman ihmisiä ja löysin sulhaseni, sekä ne muutamat harjoituskappaleiksi jääneet että ihan tämän nykyisenkin, irl opiskelukuvioista, ihan kivuttomasti, nopeasti ja ilman ponnisteluja. Eikö nytkin voisi tehdä samoin, vain kuljetaanko siellä nykyään katse tiukasti älykännykässä, vaikka oikeasti siinä vierellä voisi olla mitä mukavin nuorimies tai -nainen? Vanha puistelee päätään epäuskoisesti tälle touhulle.

Erosin 38-vuotiaana 13-vuotisesta parisuhteesta. Eipä siinä vanhat opiskelukaverit olleet mitenkään etusijalla, kun mietin mikä olisi paras keino saada kontakti vapaisiin, itseni tyyppisiin miehiin. Varsinkin kun alani opiskelijoista yli 95% on naisia ja itse olen heteronainen. Työpaikallakaan ei juuri miehiin törmää. Olen myös siinä määrin nirso, että ne harvat, joiden kanssa minulla synkkaa, eivät kovin isolla todennäköisyydellä tule baarissa tai muussa massojen suosimassa tilaisuudessa kohdalle. Tuohon pitkään suhteeseenkin kumppani löytyi aikanaan netistä - livenä emme olisi ikinä törmänneet.

Olen hyvin vähän ulkonäkökeskeinen, mutta sen sijaan ajatukset ja pään sisältö muutenkin ovat minulle hyvin tärkeitä. Näihin pääsee paljon nopeammin käsiksi digialustojen kautta, jossa monet ovat kertoneet jotain itsestään kuvien lisäksi myös sanallisesti. Ja ne, jotka eivät ole, voi rauhassa skipata saman tien. Livetilanteissa joutuisi arvioimaan vastapuolta lähinnä ulkonäön perusteella, koska ajatuksista saisi kuvan vasta kun menee juttelemaan. Sitten jos ja kun tyyppi osoittautuu epäsopivaksi, tulee se ongelma, miten hänestä pääsee eroon. Tinderissä tätä ongelmaa ei ole, joten kynnys alkaa jutella miehille ei ole yhtä korkea.

Mikä sopii toisille, ei sovi toisille. Olennaista on löytää itselleen sopiva tyyli.

Vierailija
46/55 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko jotain 5 vuotta, mutta tämä on ihan normaalia meille kiltti miehille.

T. KM 26

Vierailija
47/55 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani miehet tykkäävät kyllä jokaikistä profiiliä, ei miehet kovin vaativia ole, vaativuus tulee ihan toiselta puolelta....

Vierailija
48/55 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kauhean rasittavilta kymmenet treffit. Uusien ihmisten tapaaminen on rasittavaa, etekin jos on jotain pariutumispaineita kuvioissa. En ole edes täysin introvertti. Miten kellään on aikaa ja jaksamista harrastaa tinderöintiä?

Sanos muuta. Olen introvertti ja aika äkkiä väsyinkin siihen touhuun. Totesin, että tyhjän saa pyytämättäkin.

Vierailija
49/55 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa suuri osa kommentoijista, ihan naisistakin, taitaa vain olla panosuhteessa tinderin kautta. Eli panosuhteita tinderistä siis haetaan ja saadaan ennen kaikkea. Ne vakavat juttu ovat POIKKEUS.

Vierailija
50/55 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin ketjussa suuri osa kommentoijista, ihan naisistakin, taitaa vain olla panosuhteessa tinderin kautta. Eli panosuhteita tinderistä siis haetaan ja saadaan ennen kaikkea. Ne vakavat juttu ovat POIKKEUS.

Miksi sanot ”ihan naisistakin”? Eikö nainen saisi nauttia panosuhteista? Tinder on kyllä tosi kätevä kevyiden suhteiden muodostamiseen! Etenkin meille eronneille, joilla jo lapsia, se on aarreaitta :-)

Vierailija
51/55 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sanot ”ihan naisistakin”? Eikö nainen saisi nauttia panosuhteista? Tinder on kyllä tosi kätevä kevyiden suhteiden muodostamiseen! Etenkin meille eronneille, joilla jo lapsia, se on aarreaitta :-)

Huhu kertoo että myös niille, jotka eivät ole eronneet. Jälkikäteen ihmettelen miten edes eksyin sinne.

Vierailija
52/55 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin s24 sella lähes 3 vuotta ennenkuin löysin nykyisen kumppanin. Hän oli treffikaveri nro 27

Onneksi odotin vaikka oli kyllä epätoivo iskeä välillä siellä palstalle...suurinosa oli ihan muuta mitä ensin väitti olevansa.

Vierailija
53/55 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut pari vuotta ilman mainittavampaa menestystä

T. Vanha pläski

Vierailija
54/55 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin S24:lle vitsinä tietenkin. Samana iltana Mies oli kirjottanut, vastasin vrk:n päästä. Nyt ollaan oltu vuosia yhdessä. Ensimmäiset vastaukset (varatuilta, seksinvonkaajilta, munankuvienlähettäjiltä jne) aikaansai inhoreaktion ja meinasinkin, etten toista kertaa koko sivulle edes kirjaudu 😅.

Vierailija
55/55 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se mitään vaivattomasti ja nopeasti irl käy, kun välissä pitää olla sopiva ja luotettu puhemies, vai oletko niin moterni ja liperaali, että pidät hyväksyttävänä miehen lähestyä naista ilman puhemiestä? Kyllä on moraalitonta, jos noin on. Huh huh ja sus siunatkoon.