Kauan olitte treffipalstalle/tinderissä ennen kuin löysitte pysyvämpää seuraa?
Olen ollut kaksi viikkoa ja vain yhdet treffit niin alan käydä epätoivoiseksi...
Kommentit (55)
Muulla deittipalstalla ollut 4 viikkoa. Tarjokkaita on hulluna. Eivät lue mitä haen. Vaimonsa pettäjiä puolet. En ole vielä käynyt treffeillä mut ensi viikolla pitäisi olla kahdet. n50+
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut jo yli 2 vuotta putkeen. Treffejä takana 52. Edelleenkään ei edes yhden yhtä tapailun alkamista, 4 treffit olleet maksimi mihin saakka olen päässyt.
t. mies
Saitko kuitenkin pllua kaikilta 52:lta?
Joskus kestää tosi pitkään löytää Tinderistä nainen, joka tykkää myös peppuseksistä. Lopulta on kuitenkin aina löytynyt :-)
Vierailija kirjoitti:
Muulla deittipalstalla ollut 4 viikkoa. Tarjokkaita on hulluna. Eivät lue mitä haen. Vaimonsa pettäjiä puolet. En ole vielä käynyt treffeillä mut ensi viikolla pitäisi olla kahdet. n50+
Kahdet treffit sovittu? Halveksittavaa, kun ei sen vertaa kunnioita toista, että malttaisi käydä läpi yhtä kerrallaan. Toivottavasti jäät ilman.
Tinderöinti on rankkaa, menee ihan toisesta työstä. Tämä siis jos ihan oikeasti etsii sopivaa kumppania (eli valitsee tarkasti ne joille laittaa sydämen) eikä vaan potentiaalista panokaveria. Ystävä oli Tinderissä jotain 3-4v (2013-2017) jolloin meno oli sentään vielä erillaista nykypäivään verrattuna kun tinder ei säätänyt sitä algoritmiään silloin. Tapasi sitten miehen jnka kanssa ollut nyt jo +2v. Kävi 1-2 kertaa/vko treffeillä ja sano että on pitkää ja puista. Itse olin Tinderissä 1.5v (2017-2018) välillä poissa ja sitten palasin takaisin . En löytänyt sieltä sopivaa. Samat höpinät jokaisen uuden miehen kanssa rupesi tuntumaan puiselta, ei ollut moiseen aikaa ja projekti lopahti. Olen perusnätti, hoikka, urheilullinen, hymyilevä, tyttömäinen nainen mutta en saanut moneltakaan mieheltä machiä vaikka sydämiä heille laitoinkin. Kerroin profiilissani että etsin kumppania. Minulle jäi todellinen epäiys siitä että tinderissä miehet etsivät 98% helppoa seksiseuraa, ei sen enenpää.
Kyllä aina kahdessa kuukaudessa on tullut jotakin niin kiinnostavaa, että Tinderin käyttö loppuu, jos tätä käytetään mittarina. Kaikki näistä eivät muutu vuosien parisuhteiksi tietenkään, mutta se ei ole Tinderin vika.
M33
Viikon ollut Tinderissä, yhdet treffit ja näille pitäisi olla jatkoa tulossa heti juhannuksen jälkeen. Pitäisi, mutta nykyaika on näissä hommissa niin epämääräistä, etten usko ennen kuin oikeasti tapahtuu. Kaksi muuta treffipyyntöä on myös, mutta mielummin katson ensin miten tuon ensimmäisen kanssa etenee, tai ei etene. N48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N. puolitoista vuotta olin yhteensä Tinderissä (pari taukoa oli välissä), ennen kuin löysin nykyisen mieheni. Tuona aikana kävin yli 20 miehen kanssa treffeillä, kahta heistä tapailin pidempään.
Puolitoista vuotta! Tuohonhan mahtuu satoja ellei tuhansia viestejä epävarmaa viestittelyä ja itsensä toistamista!
Miksi olet epävarma ja toistat itseäsi? Eivät nuo ole mitenkään pakollinen osa Tinderin käyttöä.
M33
Olin tinderissä kolmisen vuotta enkä saanut pysyvää seuraa. Tapasin 28 miestä eikä yksikään johtanut suhteeseen enkä ole yhdenkään kanssa enää tekemisissä. Joskus joku saattaa laittaa kännissä viestiä mutta kun vastaan heille, ei heistä enää kuulu. En vaan tule koskaan ymmärtämään ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kestää tosi pitkään löytää Tinderistä nainen, joka tykkää myös peppuseksistä. Lopulta on kuitenkin aina löytynyt :-)
Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Tinderöinti on rankkaa, menee ihan toisesta työstä. Tämä siis jos ihan oikeasti etsii sopivaa kumppania (eli valitsee tarkasti ne joille laittaa sydämen) eikä vaan potentiaalista panokaveria. Ystävä oli Tinderissä jotain 3-4v (2013-2017) jolloin meno oli sentään vielä erillaista nykypäivään verrattuna kun tinder ei säätänyt sitä algoritmiään silloin. Tapasi sitten miehen jnka kanssa ollut nyt jo +2v. Kävi 1-2 kertaa/vko treffeillä ja sano että on pitkää ja puista. Itse olin Tinderissä 1.5v (2017-2018) välillä poissa ja sitten palasin takaisin . En löytänyt sieltä sopivaa. Samat höpinät jokaisen uuden miehen kanssa rupesi tuntumaan puiselta, ei ollut moiseen aikaa ja projekti lopahti. Olen perusnätti, hoikka, urheilullinen, hymyilevä, tyttömäinen nainen mutta en saanut moneltakaan mieheltä machiä vaikka sydämiä heille laitoinkin. Kerroin profiilissani että etsin kumppania. Minulle jäi todellinen epäiys siitä että tinderissä miehet etsivät 98% helppoa seksiseuraa, ei sen enenpää.
Aivan samat kokemukset täällä. Tympii. Tuntuu, että suurin osa näistä "tositarkoituksella" miehistäkin hakee loppujen lopuksi vain seksiä ja pyörittää useita naisia, vaikka eivät Komistuksia olisikaan. Paljon on tullut vastaan selkärangattomia ja itsekeskeisiä miehiä, joiden kohdalla en yhtään ihmettele, että ovat joskus kiertoln joutuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahdet treffit sovittu? Halveksittavaa, kun ei sen vertaa kunnioita toista, että malttaisi käydä läpi yhtä kerrallaan. Toivottavasti jäät ilman.
Ehdokkaita on 100 - 200. Saisin treffit joka ikiseksi illaksi, jos haluaisin. En tietenkään jää ilman. XD
Miksi ihmeessä pitäisi käydä yksi kerrallaan, etsi sitten elämänkumppania, vakipanoa tai irtoseksiä? Siinähän menee älyttömästi aikaa.
Jos nyt oletetaan, että kävisin vaikka vain kahvilla ehdokkaiden kanssa katsomassa, onko kemiaa, niin järkevintähän minun olisi pitää joku yhteishakutilaisuus. Megakahvittelu jossain ABC:llä.
Ekan kanssa aion kahvitella ja ehkä s* jos hän on kivan tuntuinen, toinen tulee antamaan oraalia ja kaipa hänkin jotain saa.
Tavoite olisi vakipano siis. Haluaisin löytää HYVÄN vakkarin mahdollisimman äkkiä enkä esim. ensi vuonna. Mikä ongelma? N50+
Mä olen harrastanut nettitreffejä yli 10v ja nyt naputellut vuoden tinderiäkin. En ole ollut kuin kerran lyhessä suhteessa mutta toivon todella löytäväni sen oikean. Mitä olen tinderiä selannut. Tietysti haku koskee vain oman ikäryhmäni naisia niin kyllä siellä noin 95% naisista on ainakin profiiliin mukaan etsimässä tosissaan kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Jagex kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta vuoden olen ollut tinderissä, kahdet treffit on olleet jotka on päättyneet nopeasti naisen saamaan puhelinsoittoon (hätätilanne aina tullut heti treffien alussa, tiedän mitä se tarkoittaa).
Joten vielä jatketaan. Ehkäpä sieltä vielä jonain päivänä jotain tulee :) Olen varautunut että se kestää mahdollisesti jopa 5 vuotta. 2 viikkoa ei ole mitään.
T: kiltti mies.
Tuo on sEurustelukumppanilta niin noloa että itkettää. Säädetty soitto. Vielä nolompaa kuin että alkaa väsyttää tai unohti että just nyt on kaverin kanssa tärkeä tapaaminen.
Joo, kaivaa puhelimen esiin käsilaukusta ja huomaan että puhelin ei edes soi mutta "vastaa" siihen ja alkaa täysin hätäiseksi. Nainen "sulkee puhelun" ja kertoo kuinka koiransa on alkanut oksentamaan ja se pitää viedä lääkäriin.
En tiedä kuvitteleeko nämä naiset todella, että mies ei huomaa mitä tässä todellisuudessa tapahtuu.
Nämä ovat ilmiselviä ja muutaman kerran näitä kokeneena olen aina poistanut kyseisen naisen numeron välittömästi. En arvosta. Arvostaisin jos sanoisi päin naamaa että sori et ollut sitä mitä kuvittelin.
Minusta tuo on loukkaavaa käytöstä. Vaikka treffikumppani ei osoittautuisikaan siksi oikeaksi niin hyvien tapojen mukaan treffit istutaan loppuun. Täytyy olla aika itsekeskeinen ihminen jos ei voi uhrata tuntia tai paria aikaa. Ja on suoranaista ilkeyttä nöyryyttää treffi kumppania pakenemalla melkein samantien. Ei kukaan ole niin vastenmielinen että se pitää näyttää tuollaisella mielenosoituksella.
Kolmisen viikkoa, tapasin kahdeksan ihmistä. Näistä yksi oli nykyinen kumppani, ollaan oltu vuosi yhdessä.
Tiedostan olevani onnekas.
Treffejä oli paljon. Kahdessa vuodessa sänkyyni asti testattavaksi eteni 25 miestä, sitten tärppäsi ja olemme nyt etäseurusteleva pari. Ja toivottavasti uskollisia toisillemme.
N33
Hyvä seksi/FWB-suhde on löytynyt aina 2-3 kuukaudessa.