Kauan olitte treffipalstalle/tinderissä ennen kuin löysitte pysyvämpää seuraa?
Olen ollut kaksi viikkoa ja vain yhdet treffit niin alan käydä epätoivoiseksi...
Kommentit (55)
Pari tuntia ja nyt ollaan jo naimisissa
Kohta vuoden olen ollut tinderissä, kahdet treffit on olleet jotka on päättyneet nopeasti naisen saamaan puhelinsoittoon (hätätilanne aina tullut heti treffien alussa, tiedän mitä se tarkoittaa).
Joten vielä jatketaan. Ehkäpä sieltä vielä jonain päivänä jotain tulee :) Olen varautunut että se kestää mahdollisesti jopa 5 vuotta. 2 viikkoa ei ole mitään.
T: kiltti mies.
3-4 kk ja kahdeksat treffit. Mies 42 olin tuolloin. Välillä oli viikkoja ilman tykkäystä vaikka itse kyllä tykkäsin jokaisesta siedettävän näköisestä.
Rohkeutta vain! Maailma on täynnä sinusta kiinnostuneita ihmisiä.
Olen ollut jo yli 2 vuotta putkeen. Treffejä takana 52. Edelleenkään ei edes yhden yhtä tapailun alkamista, 4 treffit olleet maksimi mihin saakka olen päässyt.
t. mies
Runsaan vuoden. Tapasin ainakin 25 miestä ennen kuin se oikea löytyi. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Kohta vuoden olen ollut tinderissä, kahdet treffit on olleet jotka on päättyneet nopeasti naisen saamaan puhelinsoittoon (hätätilanne aina tullut heti treffien alussa, tiedän mitä se tarkoittaa).
Joten vielä jatketaan. Ehkäpä sieltä vielä jonain päivänä jotain tulee :) Olen varautunut että se kestää mahdollisesti jopa 5 vuotta. 2 viikkoa ei ole mitään.
Tuo on sEurustelukumppanilta niin noloa että itkettää. Säädetty soitto. Vielä nolompaa kuin että alkaa väsyttää tai unohti että just nyt on kaverin kanssa tärkeä tapaaminen.
Kiitos kokemuksista ja tsempistä. Olin ymmärtänyt, että naisilla piti olla vientiä, mutta ei ole, vaikka olen ihan perusnätti 30+.
Jagex kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on sEurustelukumppanilta niin noloa että itkettää. Säädetty soitto. Vielä nolompaa kuin että alkaa väsyttää tai unohti että just nyt on kaverin kanssa tärkeä tapaaminen.
Joo, kaivaa puhelimen esiin käsilaukusta ja huomaan että puhelin ei edes soi mutta "vastaa" siihen ja alkaa täysin hätäiseksi. Nainen "sulkee puhelun" ja kertoo kuinka koiransa on alkanut oksentamaan ja se pitää viedä lääkäriin.
En tiedä kuvitteleeko nämä naiset todella, että mies ei huomaa mitä tässä todellisuudessa tapahtuu.
Nämä ovat ilmiselviä ja muutaman kerran näitä kokeneena olen aina poistanut kyseisen naisen numeron välittömästi. En arvosta. Arvostaisin jos sanoisi päin naamaa että sori et ollut sitä mitä kuvittelin.
Suostuin ensimmäisille treffeille kun olin ollut sivustolla n. puoli vuotta. Ensimmäiset treffit riittivät, naimisissa nykyisin jo pidemmän aikaa.
Vaikuttaa siltä, ettei muilla mene kovinkaan kauaa kun löytävät sieltä jotain vakavammanpuoleista. Ilmeisesti minussa on jotain perustavanlaatuista vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, ettei muilla mene kovinkaan kauaa kun löytävät sieltä jotain vakavammanpuoleista. Ilmeisesti minussa on jotain perustavanlaatuista vikaa.
En näe asiaa samoin. Puoli vuotta tinderissä olleena huomaan että samat todella kauniit hoikat seksikkäät naiset siellä yhä pyörii, joskus välissä katoavat pois eli ilmeisesti poistavat äpin ja sitten palaavat uudestaan taas. Huomaan sen siis siitä, kun mätsätään jatkuvasti uudelleen samojen naisien kanssa.
Sanoisin enneminkin, että on jackpot jos tinderistä todellisen kumppanin löytää. Se on poikkeus, ei sääntö.
Noin puolitoista vuotta, kävin aika matalalla kynnyksellä treffellä. Nyt on mies ja muksukin
Noin vuoden! Kävin neljillä treffeillä. Neljännen treffikumppanin kanssa naimisissa kohta 13 vuotta.
Ensimmäinen halusi vain seksiä ja hyötyä taloudellisesti.
Toinen tuli treffeille liian isossa jääkiekkojoukkueen tuulitakissa meikittä ja käyttäyty kuin lapsi.
Kolmas oli ihan kiva ja söpö pikku olento, mutta ei vaan osunut.
Neljäs oli vaimoni.
N. puolitoista vuotta olin yhteensä Tinderissä (pari taukoa oli välissä), ennen kuin löysin nykyisen mieheni. Tuona aikana kävin yli 20 miehen kanssa treffeillä, kahta heistä tapailin pidempään.
Vierailija kirjoitti:
N. puolitoista vuotta olin yhteensä Tinderissä (pari taukoa oli välissä), ennen kuin löysin nykyisen mieheni. Tuona aikana kävin yli 20 miehen kanssa treffeillä, kahta heistä tapailin pidempään.
Puolitoista vuotta! Tuohonhan mahtuu satoja ellei tuhansia viestejä epävarmaa viestittelyä ja itsensä toistamista!
No en löytänyt. Olin sovelluksessa 2 kertaa, molemmilla kerroilla parin kuukauden ajan. Jokusen miehen tapasin muttei mikään johtanut mihinkään. Enää en sovellusta lataa, en viihtynyt siellä yhtään. Ei ole oikea paikka minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolitoista vuotta! Tuohonhan mahtuu satoja ellei tuhansia viestejä epävarmaa viestittelyä ja itsensä toistamista!
Niin? Sitähän se tinder-deittailu usein on.
Vierailija kirjoitti:
No en löytänyt. Olin sovelluksessa 2 kertaa, molemmilla kerroilla parin kuukauden ajan. Jokusen miehen tapasin muttei mikään johtanut mihinkään. Enää en sovellusta lataa, en viihtynyt siellä yhtään. Ei ole oikea paikka minulle.
Mainitsematta jäi että Tinder siis kyseessä, muilla treffipalstoilla en ole ollut (enkä mene).
Kuulostaa kauhean rasittavilta kymmenet treffit. Uusien ihmisten tapaaminen on rasittavaa, etekin jos on jotain pariutumispaineita kuvioissa. En ole edes täysin introvertti. Miten kellään on aikaa ja jaksamista harrastaa tinderöintiä?
Kolmas vuosi menossa eikä ole kyllä mitään löytynyt. Että saattaahan tuo aikaa ottaa..