Joku on unohtanut sammuttaa hellan yhteiskeittiöstä!
Se on täydellä teholla ja suorastaan hehkuvan kuuma. Kuka vastaa jos se oikeasti sytyttää tulipalon?
Kommentit (41)
Eikö palohälytin ole noita tilanteita varten?
Minäkään en ole ennen kuullut ihan tavallisesta hellasta jossa olisi ajastin.
Se etu noissa yhteiskeittiöissä on, että on suurempi mahdollisuus että joku huomaa. Itse yksinasujana olen unohtanut jo pari kertaa levyn päälle, onneksi ei syttynyt tulipaloa, oli tsägää.
Sen jätti päälle yläkerran Mohammed?
Kävin uudelleen katsomassa eikä tässä taida olla ihan vahinko kyseessä. Hella on täydellä teholla. Sen on oltava tarkoituksella jätetty niin.
Vierailija kirjoitti:
Kävin uudelleen katsomassa eikä tässä taida olla ihan vahinko kyseessä. Hella on täydellä teholla. Sen on oltava tarkoituksella jätetty niin.
No jos joku haluaa tehdä laajennetun ïtsemürhan, niin mikä oikeus sinulla olisikaan puuttua siihen.
Kellä tässä maailmassa on yhteiskeittiö. AP on porvoosta koska ei tuollaisia ole kuin leirintäalueilla ja ap tuskin on sellaisessa.
Tää ei oo eka tällänen provo, jossa joku ihan naurettavasti muka kyselee vastuitaan kimppakämpässä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on provo, pöljät!
*
Ps. Harvoin hellassa on ajastin ja levy sytyttää tulipalon kauan enne 2h kulumista.
No ei sytytä, jos ei ole ihan vieressä mitään palavaa patalappua tai muuta.
Vierailija kirjoitti:
Kellä tässä maailmassa on yhteiskeittiö. AP on porvoosta koska ei tuollaisia ole kuin leirintäalueilla ja ap tuskin on sellaisessa.
Opiskelijoilla ainakin.
Älä vaan sammuta sitä! Anna palaa! Saatte juhannuskokon.
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan sammuta sitä! Anna palaa! Saatte juhannuskokon.
Se onkin tässä ajatuksena. Saadaan sen jälkeen uusi yhteiskeittiö, hella ajastimella ja vähän enemmän turvallisuutta.
Noi yhteiskeittiöt on harvinaisia nykyään. Kannattaako keskeyttää juhannus ja tarkistaa tilanne omassa kiinteistössä jos sellaisen sattuu omistamaan?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on provo, pöljät!
*
Ps. Harvoin hellassa on ajastin ja levy sytyttää tulipalon kauan enne 2h kulumista.
Aijaa... Miksi minulla ja kaikissa muissa 45 asunnossa on liesi missä on levyille ajastin? Vuosi sitten vanhat liedet vaihdettiin uusiin missä ajastin. Ja kuulemma entistä enemmän asennetaan ns. turvaliesiä missä levyiltä katkeaa virta tietyn ajan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on provo, pöljät!
*
Ps. Harvoin hellassa on ajastin ja levy sytyttää tulipalon kauan enne 2h kulumista.Aijaa... Miksi minulla ja kaikissa muissa 45 asunnossa on liesi missä on levyille ajastin? Vuosi sitten vanhat liedet vaihdettiin uusiin missä ajastin. Ja kuulemma entistä enemmän asennetaan ns. turvaliesiä missä levyiltä katkeaa virta tietyn ajan jälkeen.
Entä jos haluaa tehdä jotain pataa joka vaatii pitkän haudutusajan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on provo, pöljät!
*
Ps. Harvoin hellassa on ajastin ja levy sytyttää tulipalon kauan enne 2h kulumista.Aijaa... Miksi minulla ja kaikissa muissa 45 asunnossa on liesi missä on levyille ajastin? Vuosi sitten vanhat liedet vaihdettiin uusiin missä ajastin. Ja kuulemma entistä enemmän asennetaan ns. turvaliesiä missä levyiltä katkeaa virta tietyn ajan jälkeen.
Entä jos haluaa tehdä jotain pataa joka vaatii pitkän haudutusajan?
Eikö sen voi hauduttaa uunissa? Tai sitten jos levyllä haluaa hauduttaa niin 2 tunnin välein laittaa lisää aikaa...
Kävin äsken uudelleen katsomassa ja hehkuu hehkuu hehkuu. Mikä on tekosyysi mikset tule ja sammuta sitä? Itse en nimittäin aio tehdä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Älä koskekaan siihen hellaan, se on todistusaineistoa.
:D
Odottelen uutista kuinka tukiasuntola paloi poroksi.
Siinähän yrittää, ei ole mistä periä.