Pilaantuuko kaupan kassa päiväsi jos joku tulee meikattuna kauppaan? Ihan oikeesti?
En löydä enää sitä aloitusta jossa tällaista valitettiin kun asiakas oli "contourattukin"? Hetkinen lentoemännät ovat juuri siksi siitejä ja meikattuja että sinäkin tajauaisit mitä on asiakaspalveluhomma.
Kommentit (31)
Mä meikkaan aina työpaikan alakerrassa. Osaan ajatella muitakin, enkä juokse kaupassa hienoa esittämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua haittaa jos myyjä on liian meikattu.
Miten ihmeessä se voi haitata?
Kasvojen normaalit ilmeet eivät näy. Lisäksi jos on kotkakynnet niin pelottaa että kassa raapii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvojen normaalit ilmeet eivät näy. Lisäksi jos on kotkakynnet niin pelottaa että kassa raapii.
No voivoi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voivoi...
Oikeasti se fantasioi raapimisesta.
Muuten ap on lentoemäntä varmaan joka käy työmeikissä kaupassa.
AP tässä taas....siis oletteko vähän hitaita vai mitä ???
Siis jos lentoemäntä ostaa ulkomailta meikkejä ja tulee meikit kassissa ensin lähikauppaan niin pilaantuko kalliilla ostetut meikit kaupassa ja tuleeko silti se kaupankassa erittäin kateelliseksi minun kalliista meikeistä ? Tarkoitus on siis mennä äkkiä kotiin ottamaan selfietä vessaan jossa on valkoiset kymppi-kertaa-kymppi kaakelit ja valkoinen wc pänttö taustalla.
Eikö se nyt ollut ihan selvää. AP
Olen käynyt mieheni kanssa pikaisesti lähiruokakaupassa niin, että tultiin suoraan maistraatista omista vihkiäisistämme täydessä tällingissä ennen varsinaisen hääjuhlan alkua. Varmasti kaupankassat ja muut asiakkaat halveksivat meitä, kun tulimme sinne näyttäytymään, huomiota herättämään ja hienoa esittämään :D
(Kassatyöntekijä kyllä onnitteli ja näytti ihailevalta, mutta varmasti feikkasi)
Niin kenenkään kodissahan ei eletä kauniisti puettuna toki normielämää eikä sistyiydytä päivälliselle? Kaikissa ollaa wt arkea.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt mieheni kanssa pikaisesti lähiruokakaupassa niin, että tultiin suoraan maistraatista omista vihkiäisistämme täydessä tällingissä ennen varsinaisen hääjuhlan alkua. Varmasti kaupankassat ja muut asiakkaat halveksivat meitä, kun tulimme sinne näyttäytymään, huomiota herättämään ja hienoa esittämään :D
(Kassatyöntekijä kyllä onnitteli ja näytti ihailevalta, mutta varmasti feikkasi)
Onneks olkoon :)
Setelit homehtuu heti, jos joku tulee päivällä meikattuna kauppaan, joten ei ihme, että asiaa kammoksutaan.
Asioin hiljattain pankissa. Koko toimituksen ajan tuijotin vain virkailijan överiä, jo kaulalta rapisevaa tekorusketusta, halvan näköisiä jättimäisiä tekoripsiä, suttuista huulipunaa jne. Aivan hirveän näköistä. Asiakas saa olla minkä näköinen vain mutta aspan pitäisi vähän katsoa, miltä näyttää.