Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilaantuuko kaupan kassa päiväsi jos joku tulee meikattuna kauppaan? Ihan oikeesti?

Vierailija
21.06.2019 |

En löydä enää sitä aloitusta jossa tällaista valitettiin kun asiakas oli "contourattukin"? Hetkinen lentoemännät ovat juuri siksi siitejä ja meikattuja että sinäkin tajauaisit mitä on asiakaspalveluhomma.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioin hiljattain pankissa. Koko toimituksen ajan tuijotin vain virkailijan överiä, jo kaulalta rapisevaa tekorusketusta, halvan näköisiä jättimäisiä tekoripsiä, suttuista huulipunaa jne. Aivan hirveän näköistä. Asiakas saa olla minkä näköinen vain mutta aspan pitäisi vähän katsoa, miltä näyttää.

Vierailija
22/31 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meikkaan aina työpaikan alakerrassa. Osaan ajatella muitakin, enkä juokse kaupassa hienoa esittämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua haittaa jos myyjä on liian meikattu.

Miten ihmeessä se voi haitata?

Kasvojen normaalit ilmeet eivät näy. Lisäksi jos on kotkakynnet niin pelottaa että kassa raapii.

Vierailija
24/31 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvojen normaalit ilmeet eivät näy. Lisäksi jos on kotkakynnet niin pelottaa että kassa raapii.

No voivoi...

Vierailija
25/31 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voivoi...

Oikeasti se fantasioi raapimisesta.

Muuten ap on lentoemäntä varmaan joka käy työmeikissä kaupassa.

Vierailija
26/31 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä taas....siis oletteko vähän hitaita vai mitä ???

Siis jos lentoemäntä ostaa ulkomailta meikkejä ja tulee meikit kassissa ensin lähikauppaan niin pilaantuko kalliilla ostetut meikit kaupassa ja tuleeko silti se kaupankassa erittäin kateelliseksi minun kalliista meikeistä ? Tarkoitus on siis mennä äkkiä kotiin ottamaan selfietä vessaan jossa on valkoiset kymppi-kertaa-kymppi kaakelit ja valkoinen wc pänttö taustalla.

Eikö se  nyt ollut ihan selvää. AP

Vierailija
27/31 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt mieheni kanssa pikaisesti lähiruokakaupassa niin, että tultiin suoraan maistraatista omista vihkiäisistämme täydessä tällingissä ennen varsinaisen hääjuhlan alkua. Varmasti kaupankassat ja muut asiakkaat halveksivat meitä, kun tulimme sinne näyttäytymään, huomiota herättämään ja hienoa esittämään :D

(Kassatyöntekijä kyllä onnitteli ja näytti ihailevalta, mutta varmasti feikkasi)

Vierailija
28/31 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kenenkään kodissahan ei eletä kauniisti puettuna toki normielämää eikä sistyiydytä päivälliselle? Kaikissa ollaa wt arkea.

Vierailija
29/31 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sekopää. 

Vierailija
30/31 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt mieheni kanssa pikaisesti lähiruokakaupassa niin, että tultiin suoraan maistraatista omista vihkiäisistämme täydessä tällingissä ennen varsinaisen hääjuhlan alkua. Varmasti kaupankassat ja muut asiakkaat halveksivat meitä, kun tulimme sinne näyttäytymään, huomiota herättämään ja hienoa esittämään :D

(Kassatyöntekijä kyllä onnitteli ja näytti ihailevalta, mutta varmasti feikkasi)

Onneks olkoon :)

Vierailija
31/31 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setelit homehtuu heti, jos joku tulee päivällä meikattuna kauppaan, joten ei ihme, että asiaa kammoksutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan