Pilaantuuko kaupan kassa päiväsi jos joku tulee meikattuna kauppaan? Ihan oikeesti?
En löydä enää sitä aloitusta jossa tällaista valitettiin kun asiakas oli "contourattukin"? Hetkinen lentoemännät ovat juuri siksi siitejä ja meikattuja että sinäkin tajauaisit mitä on asiakaspalveluhomma.
Kommentit (31)
Olipa vaikeaselkoisesti kirjoitettu otsikko. Vai olenko tosiaan vain niin väsynyt?
Hetkinen, miksi siis lentoemännät ovat siistejä ja meikattuja? En ihan ymmärtänyt.
Minua haittaa jos myyjä on liian meikattu.
Mä yleensä vain vilkaisen asiakasta ja viiden minuutin päästä enää muista koko tyyppiä.
Kaupan kassakoneet ovat tehty metallista. Ne eivät pilaannu.
Kyllä kaupan kassan pitää älytä huomautella asiakkaalle josko tämä osaa huolehtia kunnostaan ja kamppeistaan :) Meikin käyttö asiakkaalla tulee osoittaa että tajuaa sen limsan ja sulkaan sijasta metsästävänsä kaupassa Miehiä.
Ei ole kaupan kassa vielä koskaan pilannut päivääni, vaikka kaupassa on varmasti ollut samaan aikaan myös meikattuja asiakkaita.
Kerro nyt miten nuo lentoemännät kuuluvat tähän asiaan?
Anteeksi mut mie nyt kyllä ymmärtänyt tuosta mitään? Kumpi pilasi kumman? :DD
Sitä on näköjään korkki auki taas.
Kolmekin se kissan kanssa meni sinne kauppaan ja lenttokentässäkin.
Minäpä aloin meikkautua kun käyn nykysin kaupassa, että silleen.
Vierailija kirjoitti:
Minua haittaa jos myyjä on liian meikattu.
Miten ihmeessä se voi haitata?
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt miten nuo lentoemännät kuuluvat tähän asiaan?
Jos vaikka käyvät kaupassa meikattuina?
Ei, se on aina yhtä huvittavaa katsottavaa kun näkee meikatun ihmisen :D
Vierailija kirjoitti:
Ei, se on aina yhtä huvittavaa katsottavaa kun näkee meikatun ihmisen :D
Harmi että miehesi meikkaa etkä tykkää. Eheytymisjaksolle?
Siis miten meikkaus ja asiakaspalvelu liittyvät toisiinsa? Siis tuossa aloituksessa kun sanottiin, että lentoemännätkin ovat siistejä ja meikattuja että joku tajuaisi mitä asiakaspalveluhomma on.
Olipa upea otsikko! Ihan oikeasti!