Lahja 50v täyttävälle naiselle, huumoria
Eli mitä voisi vaginasin lisäksi laittaa huumorintajuiselle ystävälle, noin niinkuin lahjapakettin?
Kommentit (28)
Se sun yst'vä itkee salaa tulevat kymmenen vuotta. Älä tee sitä.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti risteilylle Suomi - Tallinna - Suomi.
Tämä sovittu jo syksylle☺ eli jotain nyt varsinaiselle päivälle, niin Gambiaan mennään 60v päiville. Lippuviinaa, jeegeriä ja siis ei ole mitään surua iästä vaan hauskaa olla pitää. ap
Mä ostaisin lahjakortin kuntosalille mielluummin, jos ei siellä käy muuten.
Vierailija kirjoitti:
Voi kai tuonkin huumorilla ottaa.
Laita pakettiin matka yhteen suuntaan itsellesi, vaikkapa Kongoon. Varmasti suupielet nousee.
Ex-vaimolle ostin vaa'an synttärilahjaksi. Oli niin ku lapsilta se lahja, mutta viesti meni varmaan perille.
Jos haluat pitää sen oikeasti ystävänä, niin mieti vähän mitä annat.
Vierailija kirjoitti:
Tenoja ja Vagifemia
Miten pitäisi naurattaa tuon?
Itse käytän vagifemia, koska gyne määräsi - mutta 63-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Rollaattori
Ei ole edes huono vitsi, koska ei vitsikästä ollenkaan.
Miksi täytyy leimata erinomainen apuväline vain vanhojen ihmisten hupivehkeeksi, koska sitähän se ei ole?
Leimaamisesta seuraa, että esim. suht nuori läheiseni, joka sairastui hänet sittemmin jo tappaneeseen syöpään, kieltäytyi käyttämästä rollaattoria edes kotona, koska koki sen niin suurena arvokkuuden menetyksenä, vaikka olisi mahdollistanut hänelle enemmän itsenäisyyttä ja estänyt vakavat kaatumiset.
Jos joudut sairaalaan ja sairautesi vie voimat, tartut hyvin mielelläsi rollaattorin sarviin päästäksesi esim. vessaan omin avuin.
Osta kainaloon asti ylettyvät alushousut ja laadukas ryppyvoide. Jokin opaskirjanen ikääntyvän naisen ruokavalioon ja liikuntatapoihin. ET-lehden vuosikerta tai lehdn muutaman kuukauden tutustumistarjous.
Jos kunnioitat häntä olisi lahjakortti johonkin hemmotteluhoitoon kauneushoitolaan passeli.
Nämä niin nokkelat kommentoijat ilmeisesti eivät aio ikääntyä. Palataan asiaan kun olette edes aikuisia.
Omalle ystävälleni, myöskin huumorintajuiselle, kokoaisin hyvän mielen paketin, jonka osoittaisin ikuisesti nuorelle.
Voi sisältää hänen lempituotteitaan, kiva kirja tai pari, pullo lempiviiniä, likööriä tai vaikkapa Biottan ihania "terveysmehuja", jos ei välitä alkoholista, ylellistä suklaata.
Lahjakortti kosmetologille (täydellinen kasvohoito oman valinnan mukaan) on kelvannut sekä itselleni että muille aivan iästä riippumatta.
Itse olen ärsyyntynyt virallisista 50 v korteista (juuri ja juuri kestin, kun omalta perheeltä tuli sellainen :) - näyttävät surunvalittelukorteilta.
Jos on pakko virnuilla ikävuosista, laittaisin tyyliin 'ensimmäinen satanen on hauskin ja sen jälkeen yhä paranee' - sen voi antaa minkä ikäiselle hyvänsä.
Hupikorteista pidän, jos ovat "oikeanlaisia" (esim. "onneksi olkoon - sinä tarjoat" ja huiman vierasjoukon kuva - muistaakseni Karvis-kortti).
Omia lempikorttejani on kavereilta saatu 5 v-kortti, jossa pikkutyttö on puettu maata laahaavaan äidin nättiin mekkoon ja liian suuriin korkokenkiin (pinkkisävyinen) - kuvasti omaa persoonaani, koska en ole iso, mutta rimpsuhelmainen hyvin usein ja pinkkiäkin näkyy asuissa ja asusteissa.
Mutta hauskoista ylläreistä on jokaisella versionsa - mieti mikä itseäsi oikeasti ilahduttaisi. Jos se on tenapaketti niin siitä vain sitten. Minä työntäisin roskikseen tenasi, ehkä sinutkin - asemasi ystävämittarissa tipahtaisi monta astetta kylmempään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Osta kainaloon asti ylettyvät alushousut ja laadukas ryppyvoide. Jokin opaskirjanen ikääntyvän naisen ruokavalioon ja liikuntatapoihin. ET-lehden vuosikerta tai lehdn muutaman kuukauden tutustumistarjous.
Voisin sen rasvan ottaa, mikäli sopisi iholleni.
Et-lehtesi ja opaskirjasesi voit työntää jo juhliin menomatkalla oman taloyhtiösi paperinkeräyslaatikkoon. - Molempia kiinnostunut voi käydä selailemassa kirjastossa, jos todella kiinnostaa.
Mulle kelpaisi 50 vuotislahjaksi joku tunnetun artistin keikka, hotelliyö ammeella ja aamiaisella, viini-illallinen.
Vain ne, jotka ovat juhlittavaa nuorempia ovat omasta mielestään hauskoja, kun antavat näitä mummoalkkari-tummeli-lahjoja. Ne eivät ole hauskoja. Ne ovat noloja, niin antajille kuin saajallekin. Älkää please antako niitä. Kyllä siinä koitti olla sen näköinen, että onpa tämä hauskaa ja kivaa, mutta ei ollut.
Kirjoita hänelle kirje teidän ystävyydestä. Muistele mukavia vanhoja hetkiä, miten tapasitte jne... Ei tuon ikäinen tarvitse enää lahjaa saatikka vielä jotain hupilahjaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla jäisi tuollainen lahja käyttämättä. Ulkoilen mieluummin kuin käyn salilla.
Lahjakortti risteilylle Suomi - Tallinna - Suomi.