Miksi 20-vuotias, ulkonäöltään ihan 4/5-nainen on neitsyt tänä päivänä?
En ihan sulata sitä selitystä ettei halua p*nna vasemmalle ja oikealle.
Kyse on nykyisestä tyttöystävästäni. Tavattiin reilu viikko sitten ja hän kertoi jutusta kun ehdotin kolmannen treffin jälkeen että voitaisi lähteä jommankumman luokse. Minulle asia ei ole ongelma, sillä olen korkannut muutaman ennen häntä mutta se oli lukiossa ja oltiin 16-18-vuotiaita.
Äsken hän kuitenkin lähetti viestin että voisin hommata kumeja ja unohtaa alkoholin kun ollaan viettämässä juhannus yhdessä.
Kommentit (11)
Esseet arvostellaan asteikolla 0-5, tasot asteikolla 1-10. Onko tyttöystäväsi siis 7-8 ollakseen 20-vuotias nainen? Joka tapauksessa voi neitsyt ihan senkin vuoksi, että on ujo ja/tai ei ole käyttänyt teini-ikäänsä kännissä rypemiseen vaan koulunkäyntiin ja harrastuksiin tyttökavereiden kanssa. Toivottavasti ei joudu pettymään kanssasi. :/
Koska miehet ovat sellaisia kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Esseet arvostellaan asteikolla 0-5, tasot asteikolla 1-10. Onko tyttöystäväsi siis 7-8 ollakseen 20-vuotias nainen? Joka tapauksessa voi neitsyt ihan senkin vuoksi, että on ujo ja/tai ei ole käyttänyt teini-ikäänsä kännissä rypemiseen vaan koulunkäyntiin ja harrastuksiin tyttökavereiden kanssa. Toivottavasti ei joudu pettymään kanssasi. :/
Todennäköisesti joutuu, sen verran juntilta kaverilta AP vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja 0/5 sulle ap. Alapeukusta meni ainoakin piste. ;D
Sosiaalistentilanteidenpelko tuli ekana mieleen mutta se ei nyt vissiin kyseessä sinun tytyn tapauksessa.
Ei ole kelpuuttanut ketään? Nyt tietää että parhaat vuodet alkaa olla takana ja alkaa tulla kiire? Valitsi sinut korkkaamaan ja laittamaan täytettä. Kuulostat tarpeeksi jännältä tehtävään. Ai että joku kiltimpi mies saisi korkata tuon neitseellisen olennon? Haha are you nuts man!?
Kyllä kunnon tytöt tuossa vielä ovatkin neityitä, jos eivät ole seurustelleet vakavasti =) Minä olen ehkä 3½/5 ja löysin sopivan kumppanin vasta 24-vuotiaana, eli vasta silloin halusin sänkyyn. Olisi neitsyyden viejiä ollut aiemminkin mutta kun en halunnut. Seksi kuuluu vain vakavaan suhteeseen ja rakkauteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kelpuuttanut ketään? Nyt tietää että parhaat vuodet alkaa olla takana ja alkaa tulla kiire? Valitsi sinut korkkaamaan ja laittamaan täytettä. Kuulostat tarpeeksi jännältä tehtävään. Ai että joku kiltimpi mies saisi korkata tuon neitseellisen olennon? Haha are you nuts man!?
Oisko tää?
Vierailija kirjoitti:
Sori, pakko kysyä millä perusteella 20-vuotiaalla naisella parhaat vuodet alkavat olla takana päin? Vaikka teidän fiilien näkökulmasta tietysti onkin. Mutta noin niinkuin terveen ihmisen näkökulmasta?
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, pakko kysyä millä perusteella 20-vuotiaalla naisella parhaat vuodet alkavat olla takana päin? Vaikka teidän fiilien näkökulmasta tietysti onkin. Mutta noin niinkuin terveen ihmisen näkökulmasta?
M32
Noin sanoo pick up artistit ja niillähän niitä naisia on.
Minä olin tuonikäisenä neitsyt. Ei vaan ollut ketään kiinnostuneita ja poikia en tavannut missään. Kaikki ei solmi suhteita teininä. Olen perusnätti ja kaunis vartalo. Luonteeltani en tosin ole supersosiaalinen.