Pilatako vain oma vai kaikkien juhannus?
Vaikka miten on ystävällisesti puhuttu ja sovittu, taas mies ja teinit liukeni kun pitäis alkaa laittaa ruokaa. Minä kokkaan aina yksin, enkä edes tykkää ruuanlaitosta. Mutta kiva kun vähän parempaa pöydässä jouluna ja juhannuksena. Ja hyvin kyllä valmis pöytä näyttää kelpaavan. Alan olla todella kypsä =(
Kommentit (14)
Etkö voi sanoa miehelle, että kokkaa tai ruokaa ei tule. Lähde vaikka ulos ja sano, että et aio tehdä mitään ruoan eteen. Jos mahdollista, syö itse jossain ulkona.
Menette johonkin valmiiseen, laivalle, etelään, maatilamajoitukseen, hotelliin, onhan näitä. Ravintolaan, on niitäkin juhannuksena auki.
Vierailija kirjoitti:
Etkö voi sanoa miehelle, että kokkaa tai ruokaa ei tule. Lähde vaikka ulos ja sano, että et aio tehdä mitään ruoan eteen. Jos mahdollista, syö itse jossain ulkona.
Tää on just se kaikkien juhannuksen pilaaminen
Eiköhän ne huomaa miten kypsä sä olet kun rupeet heittelemään posliinilautasia seinään ja kaadat kirjahyllyn maahan. Kirjoitat sitten lapun pöydälle että mulle riitti lähdin siiderille baariin, tulen sitten kun tulen ja mun puhelin on muuten sitten kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Lopeta muiden passaaminen ja tee itsellesi mahdollisimman kiva juhannus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on just se kaikkien juhannuksen pilaaminen
Mutta aatto on vasta huomenna? Jos oppisivat jos tänään häivyt?
Pilaa mielummin kaikkien juhannus. Sun ja perheesi. 2 kärpästä yhdellä iskulla.
Vierailija kirjoitti:
Menette johonkin valmiiseen, laivalle, etelään, maatilamajoitukseen, hotelliin, onhan näitä. Ravintolaan, on niitäkin juhannuksena auki.
Toi laiva ei onnistu. Viking Grace ja risteilyeväät.
Makkaraa vaan grilliin, jos eivät auta niin saavat tyytyä siihen mitä saavat.
Juhannus pelastuu kun ostat riittävän määrän valmisruokia. Hyviä nekin nälkäisessä suussa on.
Tillin oksa ja persiljasilppua päälle niin on kotitekoisen tuntua riittävästi.
Ei juhannus kumminkaan mikään joulu ole ja silloinkin hyvin moni ostaa valmiit kinkut ja laatikot.
Kuka jaksaa stressata jostain juhannusruuasta. Meillä huomenna kaalikeittoa ja ylihuomenna kanapastaa.
Mitä aiot tehdä? Harva juhannusruoka vaatii kokkailua
Ap tule mun luokse jussiksi, juodaan vaan ja syödään mikropizzaa ja makkaraa pallogrillistä.