Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mökkeily ja miehen örveltävät kaverit

Vierailija
20.06.2019 |

Ollaan oltu miehen kanssa jo useita vuosia juhannuksena hänen kavereidensa mökillä. Siellä tietysti vedetään viinaa ja meno on sen mukaista vaikka moni on jo kolmekymppisia. Haluan viettää juhannusta miehen kanssa, mutta en kestä tuota ryyppäämistä. Olen alkoholisti perheestä, joten se on itselle painajaista. Usein olen sitten mökillä omissa oloissani kun miehet ja naiset keskittyy juomiseen, kun en ole keksinyt muuta ratkaisua. Aina lähden sillä asenteella, että kyllä nyt pari päivää siellä kestän, mutta tuo meno on aika kaukana siitä miten itse haluaisi viettää juhannusta yhdessä kokkailen ja kohtuudella juoden. En haluaisi jäädä yksin kotiin ja oma perheeni ja kaverit asuu kaukana. Ollaan miehen kanssa myös etäsuhteessa joten luonnollisesti haluaisin viettää juhannuksen hänen seurassaan. Miten saisin juhannuksesta edes hieman siedettävämman näistä lähtökohdista?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Muita joita mökkirellestys ärsyttää?

Vierailija
2/49 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta voisi sanoa suoraan, että kärsit tilanteesta, ja olet monta vuotta joustanut, ja pyytää, että välillä toimitte sinun toiveittesi mukaan, ja vietätte selvän juhannuksen muualla. Jos miehelle ryyppääminen on ehdoton pakko juhannuksena, en tiedä, onko hän ihan oikea ihminen sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompromissi? Menette vaikka aatoksi sinne mökille ja yöllä/ la aamulla palaatte kotiin. Mies voi nukkua krapulaansa ja sinä voit touhuta omiasi, illaksi teette ruoan.

Vierailija
4/49 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut tuo rellestäjä, mieheni myös, mutta nyt kolmevitosena se on loppunut täysin (lapsia). Olemme nyt niitä rauhassa kokkaajia ja alkoholia menee kohtuullisesti siinä ohella, ruoka- ja saunajuomat. Sama juttu kaikilla entisillä rellestejäkavereilla, myös suurimmalla osalla heistä joilla ei ole lapsia.

Kestä vielä pari vuotta ja tilanne alkaa olla jo ihan toinen? Teillä ja kenties muillakin sitten niitä lapsia?

Huomasin meiän porukoissamme että ne rauhallisemmat "puolisokandidaatit" hakeutuivat ryhmän vähiten dokaavien seuraan ja tissuttelivat vähän alkuillasta, kun vielä jutut olivat samalla aaltopituudella. Lähtivät kävelylle, lukemaan tai nukkumaan illemmalla kun muut olivat enemmän humalassa. Toki meillä ei ollut mitään överiördäystä, kovaäänistä musiikkia ja puhetta ja laiturilla riekkumista lähinnä.

Vierailija
5/49 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa typerältä juhannuksen vietolta. Sinä et saa tuollaisesta menosta muuta kuin pahan mielen. Känniporukat juhlikoon keskenään. Miehesi valitsee mieluummin ryyppäämisen kuin sinut?

Vierailija
6/49 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista. Miehen paras kaveri asuu kaukana ja näkevät harvoin. Kerran kesässä se tulee meidän mökille. Valehtelematta auto on vielä käynnissä, kun se nousee autostaan iso jallupullo kädessä ja heittää korkin heinikkoon!

Ja siitä sit sitä tahtia pari päivää.

Miehen viinspää on parempi ja vaikka yhdessä ottavatkin niin , niin miehen kaveri pyörii kuin lankakerä pitkin tonttia, kun mies pystyy liikkumaan ihan normaalisti.

Kaveri kaatuu nukkumaan ja huutokuorsaamaan aikaisin, herää sitten joskus aamuyöstä ja painuu rantasaunalle jatkamaan. Minä ha mies nukutaan sisällä.

Minä en osallistu näihin karkeloihin kuin vähän laittamalla syötävää tarjolle. Muuten istuskelen TV:tä katoen ja menen ajoissa nukkumaan. Mies tulee myöhemmin ja kaverinsa pitää omaa nollaus-lomaansa...

Ei siihen oikein mikään auta. Ota ap lukemista ja korvatulpat sekä nukahtamispillereitä mukaan. Menet aikaisin nukkumaan ja annat muiden örveltää.

Vierailija
7/49 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valitsit miehen joka tykkää juopotella/hengaa juoppoporukan kanssa?

Valinnoilla on seuraukset.

Vierailija
8/49 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlaista. Miehen paras kaveri asuu kaukana ja näkevät harvoin. Kerran kesässä se tulee meidän mökille. Valehtelematta auto on vielä käynnissä, kun se nousee autostaan iso jallupullo kädessä ja heittää korkin heinikkoon!

Ja siitä sit sitä tahtia pari päivää.

Miehen viinspää on parempi ja vaikka yhdessä ottavatkin niin , niin miehen kaveri pyörii kuin lankakerä pitkin tonttia, kun mies pystyy liikkumaan ihan normaalisti.

Kaveri kaatuu nukkumaan ja huutokuorsaamaan aikaisin, herää sitten joskus aamuyöstä ja painuu rantasaunalle jatkamaan. Minä ha mies nukutaan sisällä.

Minä en osallistu näihin karkeloihin kuin vähän laittamalla syötävää tarjolle. Muuten istuskelen TV:tä katoen ja menen ajoissa nukkumaan. Mies tulee myöhemmin ja kaverinsa pitää omaa nollaus-lomaansa...

Ei siihen oikein mikään auta. Ota ap lukemista ja korvatulpat sekä nukahtamispillereitä mukaan. Menet aikaisin nukkumaan ja annat muiden örveltää.

"Pyörii kuin lankakerä pitkin tonttia" 😂 Anteeksi jos loukkaan, mutta repesin ääneen kuvailuillesi.

Vierailija
9/49 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeily on niin WT.

Vierailija
10/49 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta voisi sanoa suoraan, että kärsit tilanteesta, ja olet monta vuotta joustanut, ja pyytää, että välillä toimitte sinun toiveittesi mukaan, ja vietätte selvän juhannuksen muualla. Jos miehelle ryyppääminen on ehdoton pakko juhannuksena, en tiedä, onko hän ihan oikea ihminen sinulle.

No ei tule ainakaan helpottamaan.Meinaatko muuttaa miehen kanssa yhteen?Perustaa perheen? Suostuisitko katsomaan kotonasi tuollaista menoa?

Entä jos ehdottaisin miehelle kahdenkeskistä ksupunkijuhannusta ja perustelet sen kuten täällä?Jos ei suostu, niin jäät sitten yksin kotiin...kuka jaksaa örvelkystä ja kännäämistä kattoo?

Vierailija
11/49 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaveri kaatuu nukkumaan ja huutokuorsaamaan" - herran jestas, mikä mökkivieras!

Ei sais nauraa, mutta naurattaa silti.

Vierailija
12/49 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä on ratkaisevaa se, dokaako miehesi jatkuvasti noin vai harvemmin?

En näkisi mitenkään paheksuttavana jos haluaa kerran-pari vuodessa nollata kaverien seurassa vaikka sitten jussina kun on hyvät kelit ja se on muodostunut jo perinteeksi. Ei sitä koko entisestä elämästään tarvitse luopua kun pariutuu, niitä voi sovitella yhteen.

Vierailija
13/49 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kotona, ehkä käy tuuri ja jäät leskeksi.

Vierailija
14/49 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kenenkään ole pakko hengailla juoppojen kanssa, paitsi tarjoilijoiden ja putkavahtien. Kumpi olet?

Vierailija
15/49 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen jaksoin itsekin riekkua, mutta nykyään ei enää huvita. En lähde mukaan mihinkään sellaiseen, missä päätarkoitus on juominen. Mies voi mennä keskenänsä kavereidensa kanssa ja minä jään silloin mielelläni kotiin ja/tai keksin muuta puuhaa.

Vierailija
16/49 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehesi juhlia ja jää nyhveröimään kotiin, tuskin sinua kaivataan hirveästi, kuitenkin nokkaasi pitkin katselet muitten hauskanpitoa ja olet naama norsunv***lla

Vierailija
17/49 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei itse onneksi pahemmin ryyppää. Molemmat osataan ottaa kohtuudella. Toisin kuin hänen kaverinsa. Mies näkee harvoin heitä, joten toisaalta ymmärrän, mutta ryyppääminen ärsyttää. Ap

Vierailija
18/49 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valitsit miehen joka tykkää juopotella/hengaa juoppoporukan kanssa?

Valinnoilla on seuraukset.

Mies ei itse ryyppää. Osaa ottaa sen pari ja juo alkoholittomia oluita myös. Kaverinsa rellestävät. Itse en todellakaan juoppoa miestä edes huolisi. Yhdessä isässä ollut jo lapsena tarpeeksi kestämistä. Ap

Vierailija
19/49 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tule ainakaan helpottamaan.Meinaatko muuttaa miehen kanssa yhteen?Perustaa perheen? Suostuisitko katsomaan kotonasi tuollaista menoa?

Entä jos ehdottaisin miehelle kahdenkeskistä ksupunkijuhannusta ja perustelet sen kuten täällä?Jos ei suostu, niin jäät sitten yksin kotiin...kuka jaksaa örvelkystä ja kännäämistä kattoo?[/quote

Mies ei itse ryyppää. En edes huolisi juoppoa miestä. Kiitos vaan huolenpidosta, mutta ollaan jo asuttu pari vuotta yhdessä ja hyvin on mennyt. Nyt työkuvioiden takia ollaan väliaikaisesti etäsuhteessa. En tiedä perheen perustamisesta eikä se ole meillä vielä edes ajankohtaista. Ap

Vierailija
20/49 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tässä on ratkaisevaa se, dokaako miehesi jatkuvasti noin vai harvemmin?

En näkisi mitenkään paheksuttavana jos haluaa kerran-pari vuodessa nollata kaverien seurassa vaikka sitten jussina kun on hyvät kelit ja se on muodostunut jo perinteeksi. Ei sitä koko entisestä elämästään tarvitse luopua kun pariutuu, niitä voi sovitella yhteen.

No tämä on nimenomaan se tilanne. Mies itse juo harvoin ja osaa ottaa kohtuudella. En itsekään ole mikään absolutisti ja voin sen muutaman juoda. Kysyin vain vinkkejä siihen miten saisin omasta jussista kivan ja silti voisin olla mieheni kanssa. Jonkin verran siedän enkä voi miehen kavereiden juomiseen puuttua mutta koitan keksiä miten itse selviän tilanteesta, joka alkaa jo ärsyttää vuosien saatossa. En ymmärrä miksi kolmekymppisten täytyy vetää pää täyteen. Eikö voi ottaa kohtuudella. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä