Olenko l*sbo, kun kiihotun naisen näkemisestä?
Voiko heteronainen kiihottua naisen vartalosta tai eleistä? Eräs nainen näytti kerran todella söpösti kieltään, niin alkoi supistella alapäässä ja sitten samainen nainen kävellessään todella somasti heilautti lantiotaan/peppuaan, ja taas sama juttu. Hänellä on todella kaunis ja muodokas vartalo muutenkin. En ole koskaan tuntenut vastaavia viboja miehiä nähdessäni edes. :O
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, tämä siis voi olla heterollekin "normaalia". Olen tosin alkanut fantasioida siitå naisesta todella paljon ja esim. aamulla herätessäni ensimmäinen ajatukseni on sen kyseisen kiinnostavan ja kiihottavan naisen vartalo. Siis haaveilen sellaisessa hieman unisen puolikiihottuneessa tilassa hänen vartalostaan ja upeista muodoistaan. Ja se toistuu siis nykyäån joka päivä. Ja ne mun fantasiani hänestä menevät aina hieman pidemmälle. Mutta joo, ehkä tämä vain menee ohitse. Ainakin toivon niin.
T. Ap
Minusta vaikutat vähintään bi-uteliaalta. Olen tuo kirjastossa sekoillut nainen, hetero, joka ei ole koskaan kokenut minkäänlaista seksuaalista mielenkiintoa toista naista kohtaan (paitsi tosiaan vahingossa kerran kun nainen näytti kaukaapäin mieheltä).
Eikai tuossa mitään hävettävää ole, naiset ovat mahtavia. Olisin itse mielelläni biseksuaali, valinnanvaraa olisi heti tuplaten (vaikka eivät bitkään vatmasti keneen tahansa ihastu ja vastakaikua ei tule yhtä usein omalta sukupuolelta).
Kai sinä itse tiedät mitä haluat. Haluatko oikeasti harrastaa seksiä tai parisuhteen tuon naisen kanssa. Vai haluatko vain fantasioida vaihteen vuoksi naisesta. Eikai sillä ole väliä oletko hetero, bi vai lesbo. Teet vaan mikä oikealta tuntuu. Ei kukaan tule sinulta vaatimaan loppuelämän sitoumusta kiinnostua vain tietynlaisista ihmisistä. Saat kuule viehättyä ja kiinnostua ja haaveilla ihan kenestä tahansa kunhan et ketään satuta tai loukkaa.
Olisi ihan hauskaa ymmärtää mikä naisissa joitain viehättää, saat tietää senkin, minulle taitaa jäädä arvoitukseksi.
Jännää. Olen pitänyt itseäni heteroseksuaalina (miehenä) mutta ei minulle silti ole mikään vaikeus sanoa useia seikkoja ai piireiä ai miksi näiä ny siten haluaakin kusua, jotka saataisiva tehdä myös samaa sukupuola olevan (oisen miehen) minusta viehääväksi ja puoleensa vetäväksi, mutta näistä seikoista on vielä erinomaisen pitkä matka siihen, että saattaisin tuntea tai kokea, etä haluaisin hänen kalaisensa kanssa, johonkin iniimimpään saati parisuhteeseen. (-Voi olla, että tällaisiakin mies tai miehiä on, mnua en ole noin 40 elinvuoteni aikana kohdannut tai tavannut).
Jännää on myös se, kuinka osa kieltää tai torjuu "isenäisen bi-seksuaalisuuden" olemassa olon. Tarkoitan, että osa piää bi-seksualisuutta yksinomaan vain välivaiheena, joka päättyy ajanmyötä joko niin, että bi-seksuaalista kuoriutuu heteroseksuaali tai sitten homo (/lesbo).
Ja jolloin sellainen, joka saattaisi nyt ja aina kokea ja tuntea seksuaalista mielenkiinoa molempiin (bnäärisiin)sukupuoliin suunnilleen yhtä paljon olisi sula mahdottomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan nainen ei ole 100 % hetero vaikka muuta väittääkin.
Kukaan nainen ei ole 100% lesbo vaikka muuta väittääkin.
En itse väitä, etteikö joku tai jotku voisi ollakin, mutta minusta (sinkkumiehestä -en siis ole ap) täysi mustavalkoisuus ( e. joko on tai siten ei ole) on missään asiassa hyvin harvinaista. Ja ämän lisäksi myös usein myös aika tylsää. (Vaikka toki valinnat saattaisiva olla toisinaan jos olisi vain joko tai).
Minä ainakin olen mies, joka on 100% lesbo. Voi toki olla, että poikkeus vahvistaa säännön, mutta kyllä meitä on moneen lähtöön ja se kannattaa pitää mielessä.
Katson itse olevani hetero, mutta ns. bi-curious. Suutelua pidemmälle en kuitenkaan naisen kanssa ole mennyt. Naiset jossain määrin kiinnostavat seksuaalisesti, mutta romanttisessa mielessä ihastun aina vain miehiin. Kuulostaa, että olet kuvailemaasi naiseen jo hieman ihastunut. Salli itsellesi omat tunteesi, ei tämä nyt niin vakavaa ole, että pitää ehdottomasti valita olla joko homo tai hetero.
Minusta vaikutat vähintään bi-uteliaalta. Olen tuo kirjastossa sekoillut nainen, hetero, joka ei ole koskaan kokenut minkäänlaista seksuaalista mielenkiintoa toista naista kohtaan (paitsi tosiaan vahingossa kerran kun nainen näytti kaukaapäin mieheltä).
Eikai tuossa mitään hävettävää ole, naiset ovat mahtavia. Olisin itse mielelläni biseksuaali, valinnanvaraa olisi heti tuplaten (vaikka eivät bitkään vatmasti keneen tahansa ihastu ja vastakaikua ei tule yhtä usein omalta sukupuolelta).
Kai sinä itse tiedät mitä haluat. Haluatko oikeasti harrastaa seksiä tai parisuhteen tuon naisen kanssa. Vai haluatko vain fantasioida vaihteen vuoksi naisesta. Eikai sillä ole väliä oletko hetero, bi vai lesbo. Teet vaan mikä oikealta tuntuu. Ei kukaan tule sinulta vaatimaan loppuelämän sitoumusta kiinnostua vain tietynlaisista ihmisistä. Saat kuule viehättyä ja kiinnostua ja haaveilla ihan kenestä tahansa kunhan et ketään satuta tai loukkaa.
Olisi ihan hauskaa ymmärtää mikä naisissa joitain viehättää, saat tietää senkin, minulle taitaa jäädä arvoitukseksi.