Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivi Räsänen ja kirkosta eroaminen

Vierailija
20.06.2019 |

Oletko sä eronnut tai eroamassa kirkosta Päivi Räsäsen kommenttien takia? Miksi tarkalleen ottaen erosit?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä enää noita itseriittoisia ja suvaitsemattomia uskiksia kuten Räsänen on, joten joo, aion erota kirkosta heti kun kerkeen.

Vierailija
2/5 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räsäsen tapainen turhake on minulle ilmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin pari vuotta sitten, koska ev.lut.kirkko ei ole enää minulle uskonnollinen koti vaan enemmän laitos. Ortodoksinen on lähempänä sydäntä.

Olen täyden tasa-arvon kannalla valtion tasolla. Toivon myös, että kirkko erotetaan valtiosta.

Vierailija
4/5 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut kirkosta eroaminen asialistalla jo pitkään mm. tasa-arvoasioiden vuoksi, mutta en ole saanut aikaiseksi. Ensimmäisen Räsäs-kohun aikaan oli jo lähellä, mutta olin juuri lupautunut kummiksi johon tarvittiin se jäsenyys.

Juuri nyt tuntuu siltä, että pitkästä aikaa olisi parempi olla eroamatta esimerkiksi tässä kuussa. Jos kirkko on Pride-tuellaan tekemässä pesäeroa Räsäsen tapaisiin itseriittoisiin kääpiin, se lähentyy minua. Jopa Räsänen on pohtinut eroamista ja riitelee kirkon kanssa. Siinä tapauksessa rankaisisin väärää tahoa tänään tapahtuvalla erollani.

Vierailija
5/5 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin reilu 5 vuotta sitten. Kirkosta on tullut ho mo kirkko. Ei kiitos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi