Joko olette alkaneet ryyppäämään?
Korkki aukeaa pian...
Kommentit (58)
Otin viime sunnuntaina ja vieläkin on hontelo olo, joten taidan laistaa siitä hommasta...
Vielä on edessä ruokakaupassa käynti ja Alkon kautta kotiin. Sen jälkeen narahtaa korkki heti.
En vielä. Tosin yhden ilolonkeron otin, kun etäpäivä päättyi. Kohta saunaan ja sen jälkeen grillaamaan, eiköhän siinä muutama viini mene. Ihan hirveitä pleksejä ei tänään viitti vetää, lähdetään huomenna kavereiden mökille jussia viettämään.
Viinakaupassa pitää vielä pistäytyä. Sitten mökkiä kohti ja kaverit kasaan.
Juhannus ilman viinaa on teeskentelyä!
Luojan kiitos eka bisse nyt nykäisty! Pääsin töistä vasta tunti sitten. Onneks mies lupas olla kuskina kauppareissulle, vieraita tulee meille päin molempina päivinä joten mä voin keskittyä siihen ettei promillet pääse laskemaan nollaan ennen maanantaiaamua.
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos eka bisse nyt nykäisty! Pääsin töistä vasta tunti sitten. Onneks mies lupas olla kuskina kauppareissulle, vieraita tulee meille päin molempina päivinä joten mä voin keskittyä siihen ettei promillet pääse laskemaan nollaan ennen maanantaiaamua.
Sulla on hieno mies!
Vierailija kirjoitti:
Aloin joo, 35 vuotta sitten.
-Arska
Terve Arska, täällä samis. Ja makkaraakin jo yks paketti syöty. Koska meillä on joulu?
Vierailija kirjoitti:
Asiaa! Pidä tosiaan lippu korkealla ja tahti tasaisena!
Palaa vielä maanataina kertomaan että millainen olo. Itse jouduin rajusti vähentämään sekä päivissä että määrissä kun täytin 50. Krapulat niin hirveitä ja kestää monta päivää, ettei pysty kykeentymään enää.
Vierailija kirjoitti:
En. Korkkaan muumilimsan ehkä illalla.
Muumilimsa on tosi pahaa. Ihmettelen kun lapsetkin hinkuaa sitä, mutta ilmeisesti sen muumilogon takia.
en tykkää ryypätä. ryypäkkää munki puolesta. lähen mielummin aamulla lenkille hyvävointisena ja ehkä käymään jossain kun on tilaa kun kansa nukkuu krapulaa. =) Mielelläni sitten teen niitä ihanaa kun päätä ei särje päivityksiä someen. Sitä paitsi alko on myrkyllistä ja vanhentaa.
En enkä aiokkaan. En oo koskaan tajunnu ihmisiä jotka dokaa kotonaan yksin ja yksin kotona menee jussi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin joo, 35 vuotta sitten.
-ArskaTerve Arska, täällä samis. Ja makkaraakin jo yks paketti syöty. Koska meillä on joulu?
Yleensä siitä tiedän joulun olevan ovella kun minuun luonteeltaan tullut poikani ilmestyy ovelleni juomalastin kanssa ja sanoo asuvansa joulunpyhät minun luonani.
-Arska
Kännissä