Millainen on hyvä takamus miehellä?
Kommentit (27)
Kyllä reidet ja pakarat sekä niiden suhde vatsan seutuun kertoo suoraan kyvystä ja kunnosta saada se lantio liikkeelle. Siis ihan muuallakin kuin salilla ja pelikentillä. Ei tarvitse vehdata muitten miesten kanssa kun oma tykittää orgasmeja missä asennossa vaan. Taustalla voimailua ja jääkiekkoa. Ei paljoa toimistoissa ja sohvilla elävät hinkuttajat kiinnosta, kun en ole mikään herkin saamaan orgasmeja. Vastapalvelukseksi pidän itseni siinä kunnossa, että jaksaa pumpata päällä vaikka monta minuuttia putkeen. Olen pohtinut toisinaan, miten huonossa kunnossa olevien seksielämä voi edes olla tyydyttävää.
Käyttäjä98765 kirjoitti:
Kyllä reidet ja pakarat sekä niiden suhde vatsan seutuun kertoo suoraan kyvystä ja kunnosta saada se lantio liikkeelle. Siis ihan muuallakin kuin salilla ja pelikentillä. Ei tarvitse vehdata muitten miesten kanssa kun oma tykittää orgasmeja missä asennossa vaan. Taustalla voimailua ja jääkiekkoa. Ei paljoa toimistoissa ja sohvilla elävät hinkuttajat kiinnosta, kun en ole mikään herkin saamaan orgasmeja. Vastapalvelukseksi pidän itseni siinä kunnossa, että jaksaa pumpata päällä vaikka monta minuuttia putkeen. Olen pohtinut toisinaan, miten huonossa kunnossa olevien seksielämä voi edes olla tyydyttävää.
Pitkä pumppaaminen olisi itselleni kauhistus. Juuri sellaista seksiä EN haluaisi.
Sellainen, joka ei rutise ja pauku eikä päästä järrutusjälkia. Niin ja leveälanteinen mies näyttää ihan matamilta.
Tärkeintä on, ettei lantio ole pyöreä eli naismainen. Mielellään kapeahko, suora lantio ja kiinteät, mutta ei liian isot pakarat. Hyvä olisi kuitenkin, että housut eivät roiku vyötäröltä.
Miten saan takamuksen mistä naiset kiinnostuu?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä98765 kirjoitti:
Pitkä pumppaaminen olisi itselleni kauhistus. Juuri sellaista seksiä EN haluaisi.
Jep, hikihän siinä tulee ja en juuri koskaan saa orgasmia. Mutta jos mies viisi kertaa kuudesta on valmis tekemään mitä vaan oman orgasmini eteen nii kai sen kuudennen kerran voi napisematta antaa toisen vain nauttia.
Muuten olen samaa mieltä, mutta kyllä se aikaa ja vaivaa vaatii. Mitä vanhemmaksi tulee sitä työläämpää on saada lihaksia.