Miksi Naiset eivät osaa käsitella kalua?
Ihan käsittämättömän peukalokeskelläkämmentä touhua suurimmalla osalla naisia. Vain todella harvat naiset osaavat tyydyttää miehen. Yleensä se on niin, että mies ensin tyydyttää naisen ja sen jälkeen itsensä naiseen. Ja aina naiset täälläkin valittavat miesten surkeista sänkytaidoista... pah... Olis syytä luoda katse peiliin ja miettiä mitä itse antaa vastineeksi. Seksi on kahdensuuntaista toimintaa.
Kommentit (16)
No jos siirtyisit kokemattomista parikymppistä tytöistä aikuisiin naisiin, voisi kokemuksesi olla toinen.
Tyydyttää itsensä naiseen? Onpa rumasti sanottu. :(
Vierailija kirjoitti:
Opeta!
Toki, mutta jotain perusasioita voisi olettaa naisenkin osaavan.
N50+ kirjoitti:
Tyydyttää itsensä naiseen? Onpa rumasti sanottu. :(
Siltä se yksipuolinen seksi tuntuu. Seksi pitäisi olla kahdensuuntaista toimintaa.
Koska naisila ei ole omaa kullia ja siksi ei ole kokemusta siitä miltä käsittely tuntuu. Miehet osaa käsitellä kullia ihan eri tavalla. Kokemuksesta voin sanoa, kun on seksikokemuksia molemmilta sukupuolilta. Miehet osaa useimmiten runkata ja ottaa suihin todella hyvin.
Voithan siirtyå miehiin niin ei niin harmita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opeta!
Toki, mutta jotain perusasioita voisi olettaa naisenkin osaavan.
No mutta eihän miehetkään osaa mitään. Ei minkäänlaista yritystä edes pyrkiä tyydyttåmään nainen.
Tykkään touhuta mieheni kalun kanssa ja keksin kyllä kokoajan jotain uutta kuinka hänet tyydyttää!
Vierailija kirjoitti:
Koska naisila ei ole omaa kullia ja siksi ei ole kokemusta siitä miltä käsittely tuntuu. Miehet osaa käsitellä kullia ihan eri tavalla. Kokemuksesta voin sanoa, kun on seksikokemuksia molemmilta sukupuolilta. Miehet osaa useimmiten runkata ja ottaa suihin todella hyvin.
Monet valittaa ettei monet miehet osaa käsitellä klitorista joka onkin taitolaji mutta ei monet naisetkaan osaa käsitellä penistä muuta kuin vempata. Klitoris on taitolaji ja penis on paljon helpompi joten luulisi että onnistuu
Minä olen saanut miesystäviltäni kehuja siitä, miten käsittelen heidän kaluaan, mutta on tässä vuosien varrella kokemusta ehtinyt kertyäkin. Välillä melkeinpä nolottaa, kun minulla sanotaan olevan "ammattilaisen otteet". Perimmäinen syy näihin taitoihin on kyllä suuren suuri mieltymykseni kikkeleihin. Kun innostuu niin onnistuu, ja minulla sitä intoa piisaa.
Olen opettanut vaimoni käsittelemään kullia haluamallani tavalla.
Monet spermat on roiskittu lakanoille onnistuneen opiskelun päätteeksi
Koska mies ei kerro miten hänen kaluaan pitäisi käsitellä.
Esimerkkejä: käsittelin erään miehen kalua samalla lailla kuin eksäni oli OPETTANUT, myöhemmin hän valitteli, että se oli liian kovakouraista. Aktin aikana ei kuitenkaan voinut tätä sanoa, eikä viestiä eleillä. Sitten oli yksi keneltä ei millään tullut muuta kuin jos hän itse vemputti aivan älyttömän voimakkaasti. En uskalla, osaa enkä edes jaksa moista raakaa toimintaa kahta minuuttia pidempään.
Sitten on ollut yksi joka tuli noin 4 vedolla. En tiedä teinkö jotain oikein vai väärin, että olisiko hän toivonut hitaampaa toimintaa että olisi tullut hitaammin. Jne. Jos haluatte jotain tiettyä niin tuokaa se jotenkin esille. Miehet on erilaisia!
Eikö mies ole silloin kunnolla tyydytetty, kun mies saa orgasmin kova kalu naisen p*llussa ja miehen kroppa nytkähtelee orgasmin tahdissa? Ainakin minä osaan antaa miehelleni orgasmin joka kerta, kun rakastelemme. Tyytyväinen on minun mieheni ilmeisesti ollut kalun käsittelytaitooni, koska mitään opastavia neuvoja tai moitteita ei ole mieheltä tullut.
Ehkä sitten nuoremmat naiset ovat ihan kädettömiä. Meillä keski-ikäisillä naisilla on jo kokemusta kertynyt miehen kalun käsittelyssä.
Muutama kymmenen maista takana elämässä ja aina on runkku tuntunut hyvältä. Joskus jopa tulen siihen. Nykyään vaimo joskus yllättää suihkussa ja tulee hoitamaan pikaisen... tosin teen samaa hänelle. Erinomainen tapa aloittaa päivä.
Opeta!