Oudoin asia mitä tuttavasi on pitänyt ns. yleisenä tietona/taitona
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Miehillä usein sotahistoria semmoinen asia.
Tai matemaattisten yhtälöiden pyörittely.
Vierailija kirjoitti:
Mitä outoa siinä on?
Urheilutrivia tyyliin milloin oli olympialaiset vuonna XX.
Ihmisten ajatusten tulkitseminen. Tyyliin "oon ihan varma, että se haluaa..." tai "se on varmasti suuttunu ku vastas nii myöhää"
Just joku urheilutrivia. Ei kaikkia kiinnosta samanlainen viihde. En minäkään oleta, että kaikki tietävät mitä tapahtui Star Trek TOSin jaksossa "The Trouble with Tribbles", joka on mielestäni ihan verrattavissa johonkin urheilutriviaan.
Yksi lapsuudenkaverini kertoili hauskoina tarinoina juttuja jossa joku kolvasi vahingossa laitteeseen X ohmin suuruisen vastuksen sen sijaan että olisi laittanut Y ohmin vastuksen. Kuvitteli ilmeisesti minun osaavan heti päätellä mitä hassun hasukaa tästä seuraa.
No ei oo tieto eikä taito, mutta luulin nuorempana että on ihan normaalia että matkustellaan. Siks aina kerroin kaikille meidän matkoista yms, kun luulin että muutkin käy.
Siksi mua vissii kiusattiin, kun 'leveilin', en vaan tiennyt. Nykyään tajuan, että se on tosi harvinaista! En montaa ihmistä tunne joka olisi matkustellut yhtä paljon kuin me. Ollaan asutukkin ulkomailla..
Nyt aikuisena en oo matkustellut, kun ei oo rahaa, enkä tiiä onko nykyään enää ulkomailla niin mukavaa ja silmiä avaavaa.