Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hääpuvut - Mitä olette tehneet niille häiden jälkeen?

Vierailija
20.06.2019 |

Oma on kaapissa roikkumassa. Vie tilaa, enkä tiedä mitä sillä tekisin. Meneekö Torissa kaupaksi käytetyt? Vai oletteko säästäneet jotain varten, miksi?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin vähän laiskasti myydä pukua, mutta lopetin sen kun ilmoitukseen soitti joku pervo tyyppi. Ystäväni käytti pukuani pikahäissään ja sen jälkeen se on ollut kaapissa. Jos tyttäret siitä haluavat muuttaa itselleen koltun vaikka vanhojen tansseihin, niin ok, ihan sama.

Vierailija
2/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripustin kaappiin ja siellä se on vieläkin 18v häiden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika sairasta , että naiset käyttävät satoja euroja yhden päivän vaatteeseensa. 

Vierailija
4/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän se roikkuu edelleen. Erokin ehti tulla 14 aviovuoden jälkeen. Joskus törmäsin siihen sivustoon, jonka pitäjä tekee niitä "enkelipukuja" häämekoista, eli asuja/taskuja/jotain kuolleina syntyneille ja hetken eläneille vauvoille. Voisi lähettää sille, mutta en ole saanut aikaiseksi. vieläkö se niitä ompelee?

Vierailija
5/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla häissä oli mekkona keltainen polvipituinen mekko, joka muistuttaa malliltaan melko paljon Marilyn Monroen valkoista mekkoa siinä kuuluisassa kuvassa, jossa tuuletin nostaa helmoja.

Kaapissa on. Ja käyttänyt olen juhlissa sitä. Joskin nyt kun olen hieman saanut painoa (häistä kymmenen vuotta; olin silloin hyvin hoikka), niin ei taida mahtua. Josko tästä hoikistuu tai oma tyttö haluaa jotain tuolle aikanaan tehdä. Ei silti; ei vie paljon tilaa, kun ei ole mikään megamuhkea ja täyspitkä mekko.

Vierailija
6/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kauniin kesäisen juhlamekon hääpuvuksi, jota voin käyttää mainiosti tulevissa muissa kesäjuhlissa. Kerran jo käyttänytkin. 

Vierailija
7/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapissa ollut, laitoin 20-vuotishääpäivänä päälle ja vähän poseerasin kameralle ja takas kaappiin. Ei se nyt niin paljon tilaa vie.

Vierailija
8/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli Trash The Dress -kuvauspäivä vuosi myöhemmin. Sen jälkeen ei tarvinnut miettiä mihin puvun laittaa :)

Vierailija
9/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin tätä jo etukäteen ja mentiin naimisiin kansallispuvuissa. Sen jälkeen tullut monet kerrat käytettyä erilaisissa tapahtumissa.

Vierailija
10/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaako joku vielä kalliin yhden päivän puvun?

Itse vuokrasin hääpuvun, ei oo säilytysongelmia, eikä seiso raha kiinni vaatteessa.

Vierailija
11/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaani säilytin 14 vuotta ja sitten lahjoitin enkelivauvojen arkkuasuiksi ommeltavaksi eli yhdestä hameesta tuli asu noin 8 pienelle matkaajalle.

Vierailija
12/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin puvun alennusmyynnistä n. 100 eurolla, häiden jälkeen säilytin sitä kaapissa n. 4 vuotta, sitten heitin sen Uffin laatikkoon.

Vierailija
13/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkuu kaapissa - ehkä joku lapsistani haluaa muokata siitä itselleen tai morsiamelleen puvun aikanaan. Sellaisenaan se ei varmasti kelpaa, enkä sitä minäkään haluaisi.

Vierailija
14/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukuni ei ollut valkoinen, joten käy iltajuhliin. Kerran käytin karonkassa, muuten säilyy pukulaatikossa kellarissa

Vierailija
15/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien kaapissa tilaa viemässä. Yritin myydä sitä erilaisilla nettikirppareilla ja vein sen myös pop up -tapahtumaan. Ei mennyt kaupaksi, vaikka hinta oli mitätön. Kiinasta tilatut puvut ovat tukkineet kirppikset ja monia morsiamia houkuttaa tilata puku tai vaikka viisi Kiinasta ja katsoa, josko kohdalle sattuisi sopiva. Sitten ne huonot puvut lykätään kirppiksille myyntiin ja ylitarjonta vain lisääntyy. En voi moralisoida, itse tilailin myös aikoinaan hääroinaa kiinalaisista nettikaupoista....

Olisin vuokrannut mielelläni hääpuvun, mutta vuokrapukuvalikoima liikkeissä on todella suppea ja ankea, ihan sillä tarkoituksella että porukka sitten päätyisi ostamaan kalliilla hienomman hääpuvun. Kiinamekot saisi polttaa juhannuskokoissa (paitsi että ne ovat niin täynnä muovia, ettei sekään taida olla hyvä ratkaisu) ja joku voisi perustaa kivojen häämekkojen vuokraamon.

Vierailija
16/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä tein siitä ulkoeteiseen verhot.

On nimittäin tosi kauniit:D

Vierailija
17/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostanut perinteistä valkoista hääpukua vaan eri värisen, laadukkaan iltapuvun. Olen käyttänyt sitä nyt kerran iltatilaisuudessa ja lisää käyttökertoja luvassa.

Ihana puku ja ihana odottaa uusia juhlia joihin pukea iltapuku päälle :)

Vierailija
18/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kesämekossa naimisiin, edelleen on käytössä kesämekkona.

Vierailija
19/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, hääpäivästä tulee tänä kesänä 38 vuotta ja vieläkin hääpuku pitkine huntuineen roikkuu vaatekaapissa pukupussissa! Ei ollut kallis, oman äidin ompelema ja itse suunnittelemani. En tiedä, miksi edelleen säilytän, mutta toisaalta sille on tilaa riittävästi, joten antaa olla. Ei sitä kukaan varmasti koskaan enää käytä.

Vierailija
20/22 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin heti häiden jälkeen pois netissä. Ajattelin, että muoti muuttuu ja oma (tuleva) tytär/miniä ei välttämättä ole edes saman mallinen kuin minä tai tahdo vanhaa pukuani. Sain siitä ihan hyvin rahaa myydessä. Puku oli todella laadukasta paksua silkkiä ja klassisen mallinen. Hunnun ompelin itse. Seuraava käyttäjä oli oikein onnellinen :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi