Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivostuttava opettaja, joka ei antanut tehdä rauhassa.

Vierailija
19.06.2019 |

Pitäisi ymmärtää että on tällaisiakin ihmisiä, jotka tykkäävät tehdä itse rauhassa valmiiksi ja tekemisen aikana ei halua koko ajan selostaa että mitä tekee. Opettaja tuli aina opetuksen aikana viereen ja rääkyi korvaan ETENEEKÖ? Vastauksesta riippumatta jos hän ei nähnyt mitään tapahtuvan (oikeasti en ole silloin jumissa, vaan käsittelen asiaa mielessäni ennen kuin teen käsillä), hän alkaa neuvomaan ja jää siihen sitten pidemmäksi aikaa katsomaan. Luulee etten osaa yksin. Onneksi nyt on kesäloma. Pitäisi taas syksyllä yrittää oppia uutta, kauhistuttaa jo ajatus tuosta opettajasta. Opinahjona siis ammattikoulu. Olen aikuisopiskelijana siellä, ja ärsyttää kun opettaja lässyttää kuin teinille.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ajatella kertovasi opettajalle, että tarvitset rauhaa ajatteluun ja tekemiseesi?

Vierailija
2/4 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aina ärsyttävää, kun joku tulee kyttäämään silloin kun olet tekemässä jotain pikkutarkkaa tai muuten keskittymistä vaativaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kerrot opelle, että hyvin sujuu, mutta haluaisit tehdä omassa rauhassa itse. Eri asia jos opettajan on varmistettava, että teet asiat oikein/oikeassa järjestyksessä tms.

Vierailija
4/4 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko ajatella kertovasi opettajalle, että tarvitset rauhaa ajatteluun ja tekemiseesi?

Se on sellainen että se ajattelee olevansa aina oikeassa. Loukkaantuisi varmasti jos tuon sanoisi, koska ei ymmärrä tilantarvetta. Puhuu itse 24/7.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi