Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi lähteä poikkiksen kanssa juhannukseksi mökille vaikka ollaan tunnettu vasta alle viikon

Vierailija
19.06.2019 |

Ei olla edes oltu sängyssä vielä. Perjantaina olisi lähtö ja on jo perhosia vatsassa. En halua keskelle juopposeuruetta (en käytä alkoholia). Mitä tällaisissa jussivietoissa sitten tapahtuu?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökki reissuilla ryypätään ja sitten ryypätään lisää, sekasaunotaan myös naapurimökkiläisten kanssa, sitten siellä pan - naan estoitta kaverien muijat, naapurimökkien naiset, anopit ym.

Muistan ikuisesti kun -90 luvun lopussa ensin pan - tiin kaverin muijaa porukalla, aina humalassa jakoi estoitta ja sitten vielä aamuyöstä sen äitiä laiturilla takaa päin ja huusi, pa - ne per*eeseen pa - ne per*eeseen!!!.

Vierailija
22/31 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävä tai ei, olette tunteneet vasta vähän aikaa. Ihmiset voivat yllättää (esim väkivallalla), varsinkin humalassa. En menisi. Varsinkin kun ette ole olleet edes intiimisti vielä.

Ensin se pilkkoo puut kokkoon ja sit se pilkkoo sut ja sit se pilkkoo ne juoppokaverit. Oikeesti. Tätä tapahtuu paljon juhannuksena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää ei oo provo niin oletko jotenkin ylpeä itsestäs? Säälittää nähdä näitä alotuksia päivä toisensa jälkeen, ihan kuin tossa olis jotain ihmeellisiä että naisena pääsee ties minne hotelleihin yms. 

V*ttu että ihmiset on tyhmiä. Tyhmempiä sukupolvi toistensa jälkeen.

Vierailija
24/31 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmä ihmisen täytyy olla, että viikko sitten tavattu tuttava on jo poikaystävä, ja että sen kanssa ollaan menossa jonnekkin juhannusta viettämään, ehkä jopa täysin oudon seurueen kanssa?

Hanki elämä, tai keksi edes parempia avauksia.

Vierailija
25/31 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli teininä hyvin samanlainen juhannus, joka muutti mun suunnitelmat siitä, kenen kanssa harrastaisin seksiä ensimmäistä kertaa.

Oli siis hyvin tuore ensimmäinen poikaystävä, jonka kanssa olin suunnitellut kokevani ekan kertani. Oltiin myös mökillä enkä itse juonut alkoholia. Poikaystävä kutsui sinne myös kaverinsa ja alkoi juoda aamusta asti. Ei suonut yhtäkkiä mulle mitään huomiota, mitä nyt vähän kouraisi silloin tällöin tai työnsi kieltä kurkkuun. Örvelsi oikein kunnolla. Hänen kaverinsa olivat onneksi ihan asiallisia, ja näin, että pyörittelivät silmiään poikaystäväni käytökselle. Kun tuli aika mennä nukkumaan, poikaystäväni kuvitteli saavansa. Olin ördäilyn nähtyäni sitä mieltä, ettei todellakaan. Hän tuli viereen, riisui itsensä ja hinkkasi penistään mua vasten, mutta oli niin kännissä tai ehkä sen verran kunnollinen, ettei kyennyt mua riisumaan tai tekemään mitään muuta väkisin kuin vetämään vieressään löysällä kalulla käteen, kerjäämään ja kiroilemaan. Se suhde oli sitten siinä. Hyvä, ettei tehty mitään, koska se oikea eka kerta seuraavan poikaystävän kanssa oli ihana, kiireetön, yksityinen ja alkoholiton.

En siis suosittele. Voisi käydä paljon pahemminkin kuin pelkkä tylsä mökkivuorokausi rasittavan runkkarin kanssa. Keksi jotain.

Vierailija
26/31 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua keskelle juopposeuruetta, niin älä lähde. 

Vierailija
27/31 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voi olla, että sinut ra is ka t aan ja ta p etaan, ei vieraan ihmisen kanssa mennä vieraaseen paikkaan. Tietysti nuo ikävät voivat sattua muulloinkin kuin juhannuksena. Mutta parempi olla kaukaa viisas. Olet huomenna sairas, esim ripuli tai migreeni, etkä voi lähteä. Tai ilmoitat jo tänään, että olet muuttanut mielesi, et lähde mökille. Et ole mitään velkaa vieraalle ihmiselle, sun vatsaperhoset tarkoittaa, että aavistat huonoa.

Vierailija
28/31 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä minkä maalainen "poikkis" on. Jos uussuomalainen, niin varaudu siihen että gang.bangiä luvassa. Suomalaisen kiltti miehen kanssa ei ongelmaa.

Vierailija
29/31 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ap että kannattaako lähteä?!

Vierailija
30/31 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin viikon tuttavuden jälkeen silloisen poikaystävän ja nykyisen mieheni (sama hemmo siis) kanssa heidän sukulaistensa mökille.

Muut joivat ja naivat, mutta me emme.

Muut eivät olleet yhdessä muutamaa kuukautta pitempään, mutta olemme olleet yhdessä 50 v.

Kannattaa siis miettiä, mihin ryhtyy, jos lähtee.

Taidatte ola teinejä, sillä ei kai kukaan aikuinen kätä sanaa - poikkis?

Vierailija
31/31 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten varmistat että pääsisit sieltä pois, jos ei olekaan kivaa??

voi sattua vaikka mitä ja sitä traumaa kannat sitten loppuelämäsi että miksi menin miksi menin miksi menin t53vuotias mielenterveyskuntoutuja jolla on tuon tapainen muisto nuoruudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä