Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut naiseen

Vierailija
25.05.2006 |

Olen onnellisessa ja intohimoisessakin parisuhteessa elävä kahden lapsen äiti.

Nyt olen tavannut naisen, jonka kanssa tunnen sellaista yhteyttä, etten ole tiennyt moista olevankaan.

Ajattelen häntä joka hetki ja tämä uskomaton läheisyyden tunne yhdistyy myös fyysiseen haluun.

Oman miehen kosketus tuntuu äkkiä vastenmieliseltä!

Meillä ei ole kriisiä, enkä ole tasapainoton tyyppi..yleensä;-)

Haluaisin vaan uppoutua keskusteluun ja yhdessäoloon tämän naisen kanssa.

Vaikea keskittyä mihinkään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää lähinnä ihastun vain naisiin..se tuo kivaa piristettä elämään. Mies kun on niin ei tee mieli edes katsella miehiin päin..

Onko tää nainen joku sun ystävä vai joku uus tuttavuus?

Vierailija
2/7 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tilanne on selvinnyt?

Onko kaikki muuttunut vai palannut ennalleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on lesbo ja varattu.

mulla ei ole aikaisempaa kokemusta, en ole koskaan tuntenut vetoa naisiin.

ap

Vierailija
4/7 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko puhuneet asiasta? Olenpa utelias...

Vierailija
5/7 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet löytänyt jotain uutta itsestäsi. Se, että mitä nyt teet tai mihin tämä kaikki johtaa on susta kiinni. Voi olla että ihastus menee aikanaan ohitse eikä mitään dramaattista tapahdu elämässäsi -paitsi et opit jotain uutta itsestäsi. Tai sitten voi käydä niin et miehen kosketus muuttuu lopullisesti vähän valjuksi -ja elämä heittää ihan ympäri.

Itse olen lesbo ja nähnyt kaikenmoisia " käännynnäisiä" ;) Joillekkin ei sen ekan ihastuksen jälkeen ole enää paluuta " hetsku-elämään" . Mutta toisaalta olen huomannu et monesti voi olla just jotain " uutuuden viehätystä" eli usin töissä jne kun ihmiset kuulee et olen lesbo niin niiden tekee mieli vähän kokeilla rajojaan ja flirttailla mulle ja usein tuntuu et haluavat just mulle sitten kertoa kuinka joskus ovat ihastuneet tyttöön/pussailleet kännissä tms. En halua mitenkään väheksyä ihastustasi. Kuulostaa kyllä et taidetaan tässä tapauksessa kyllä naista viedä... :) Suloista. Ihastuminen/rakastuminen on. Mutta sun käsissä on mitä haluat tästä seuraavan. Itse ainakin inhoon ihmisiä jotka vähättelee omaa vastuutaan tyyliin " kemiat oli niin vahvat/ se vaan vei mut mennessään/ en voi nu mitään" .

Saahan sitä ihastua! Ja ehkä voit saada siitä jotain positiivista itselles kävi miten kävi. Nautiskele, mut älä tee tyhmyyksiä.

Vierailija
6/7 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nautin tästä kyllä.

Pakko sanoa, että jos olisin ihastunut mieheen, tuntisin huonoa omatuntoa, enkä tapailisi häntä, mutta kun kyseessä on nainen, on tapailu sallittua, eikä tarvitse " pettää" ketään. Mukamas.

Haluaisin kuitenkin olla rehellinen miehelleni.

Kannattaako kertoa ennen kuin tietää itsekään mitä haluaa ja mihin on valmis? Tiedän että vain itse voin antaa vastauksen tuohon.

Rakastan miestäni, en halua erota tai satuttaa ketään, mutta se läheisyys naisen kanssa on niiiin erilaista!

ap

Vierailija
7/7 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en voisi palata heterosuhteeseen sen koettuani;) Mutta muista, että olette molemaat varattuja ja pettämistä se on sinullekin myös naisen kanssa oleminen. Sen sijaan mielessäsi voit nauttia tilanteesta ja ystäväsi seurasta ihan rauhassa. Odota rauhassa, katso ja kuuntele itseäsi ennen kuin teet mitään äkkinäisiä päätöksiä. Kiire ei ole!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän