Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieras ihminen yökylässä ilman lupaa, mielipiteitä!

Vierailija
25.05.2006 |

Eli tästä tapauksesta on jo jonkin aikaa mennyt mutta ajattelin kotona tulleen riidan takia kirjoitaa siitä tänne.

Oli perjantai päivä ja vaimon sisko päätti tulla mailta viettää vkonloppua meille. Itselläni oli työpäivä lauantaina enkä halunnut lähteä mihinkään ravintolaan. Vaimo jäi kans kotiin mutta hänen siskonsa päätti mennä ravintolaan. Annoimme hänelle avaimen että hän pääsee yöllä sisälle ilman että heräämme.

Kaiken yllätykseksi heräsin aamuyöstä siihen kun vaimon sisko panettaa itseään jollain ulkomaalaisella miehellä. Heräsin neljän aikaan yöllä ja tätä naintia kesti aamu seitsemään. Kauhea ulvominen ja ähinä koko ajan. Menin seitsemältä aamukahville ja tämä ulkolainen mies poistui samalla ulos asunnostamme mitään sanomatta. (oli muuten ihan kauhean näköinen jätkä, jos nyt miehenä voi miestä arvostella)

Eli kuten voitte arvata niin seuraava työpäivä meni aivan pilalle huonojen yöunien takia.

Vaimon siskolle en sanonut mitään mutta vaimolle nostin kauhean metelin. Ilmoitin että minun mielestä on väärin kun siskosi tuo tuntemattomia ihmisiä meidän kotiin nussittavaksi ilmoittamatta meille mitään ja pilaa näin toisten yöunet kun olisi tärkeä työpäivä itsellä.

Mitä mieltä olette asiasta? Eikö jokaisen pitäisi kunnioittaa toisen kotia sen verran että ei tee tommoista? Vaimoni huutaa minulle että mä pidän hänen siskoaan huorana ja loukkaan puheillani näin vaimoani. Onko vaimolla oma lehmä ojassa kun puolustaa tämmöistä asiaa? Mun mielestä taas en ole tehnyt mitään väärin. Omasta mielestä pitää olla tosi mulkun puutteessa ja todellinen lutka jos tekee näin!!!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miks sun piti kauhea meteli nostaa? MIksite huudatte? Eikö normaalilla keskustelulla asia menisi paremmin perille?

Vierailija
2/26 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin nakannut moisen sukulaisen ja ukon ulos jo yöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lehmä ojassa? Kai jokainen siskoaan puolustaa jos joku haukkuu huoraksi tms.

Vierailija
4/26 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tulisi mieleenkään... Vähän rotia!

Vierailija
5/26 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi huusit vaimollesi? Ei kai se vaimon syy ollut? Olen kyllä muuten samaa mieltä, että ajattelematonta vaimon siskolta ja aika OUTOA käytöstä.

Vierailija
6/26 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä meillä kotona tulee riitaa siitä kun vaimon mielestä hänen siskonsa ei ole tehnyt mitään väärää. Mä taas sanoin oman mielipiteeni että pidän naisia jotka tekevät noin täysinä lutkina!

Vierailija
7/26 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan mitään rotia.. voisit mennä vaimosi kanssa siskosi luokse ja naida koko yön ihan vittuillaksesi! Ei kyllä ihan terveen naisen touhua. Varmaan jakaa persettä oikein urakalla kun noin tekee sukulaistenkin kuullen.

Vierailija
8/26 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikamaista käytöstä vaimon siskolta, mutta mikset sano asiasta suoraan? Paras tietty olisi, jos vaimosi olisi samaa mieltä kanssasi, mutta jos kerran ei tuollainen kotinne hyötykäyttö häntä häiritse, niin sitten ei. Omituista se kyllä on... Suutuit kyllä ihan aiheesta, siskon käytös on halpaa ja härskiä.

Vierailija
9/26 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan tietysti sanoa, että viimeinen kerta tämä sitten, kun piti vielä niin kauhealla volyymillä nussia toisten kotona.

No moraalista en mene sanomaan mitään, kullakin omansa ja aika yleisiä nuo baarin jälkeiset panot, kun humalassa se moraali ehkä vähän laskee.

Vierailija
10/26 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on fiksu nainen niin ei tuo muiden luokse ihmisiä nussimaan. Lutka mikä lutka!!!

Vierailija
11/26 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei liity mitenkään asiaan, kunhan kommentoin. Oli isomahainen, huonoihoinen ja pieni perseinen paviaani. Todellinen romantikan tappaja. No, romantiikkahan oli kaukana..

Vierailija
12/26 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on voinut lähteä matkaan. ja jos teillä oli jotain arvokasta, minkä tuo ukko näki, niin voivat tulla porukalla hakemaan myöhemmin. Eli olkaa tarkkoina!!!

Todella törkeä teko. Sano sinäkin suoraan sille vaimon siskolle

Vierailija
13/26 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoraksi et voi haukkua, jos ei ota rahaa palveluksistaan;) Ja turhaan sitä kiukkua purat ja riitaa järkkäät muijasi kanssa, tee vain siskolle selväksi, että noissa merkeissä ei ole teille enää asiaa. Toisen moraaliin(tai tässä tapauksessa sen puutteeseen) et voi vaikuttaa, eli et voi koulia siskostaan sellaista kuin haluat, pysy vaan erossa, jos ei tuon vertaa kunnioita läheisiään, että raahaa jonkun ukon luoksenne. Sano vain vaimollesi, että tuo ei tule toistumaan, ja että hän varmaankin pitää huolen, ettei sinun tarvitse puuttua asiaan.

Vierailija
14/26 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekunnioituksen vajoamaan noin alas? Kaikenmaailman apinoita ollaan valmiita panemaan ja sit ihmetellään kun tauti tuli. Saatika se, että nämä etelämaalaiset oliot kuvittelevat, että kaikki naiset ovat samanlaisia,ISO YÖK!

Vierailija
15/26 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIRJOITTAMA!!!

Vierailija
16/26 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuvottavaa.. kuka voi tehdä noin ja vielä sukulaisten luona. Täytyy olla pakonomainen tarve seksiin tai vuosien puute munasta. Todella törkeä temppu. Vaimosi on varmaan itse ollut samanlainen kuin siskosi ennen kuin sinut tapasi koska ei tajua miten halveksuttavasti hänen siskonsa on toiminut. Luulisi että ette jättäisi asiata noin helpolla. Minun kotiini ei tämän kaltaisilla ihmisillä olisi enää ikinä asiaa. Oli sitten sukulainen tai ystävä. Käytöstavat kunniaan!

Vierailija
17/26 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(useinkin?) 21 EI ollut APn kirjoittama

Vierailija
18/26 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka unohtais ton sekstailun niin silti oli tosi törkeetä tuoda vieras ihminen TOISTEN kotiin ja vieläpä yöllä.

Jos mun miehen veli olisi meillä yökylässä ja toisi jonkun naikkosen pantavaksi meille niin mä olisin ajanut sen " lutkan" ulos jo yöllä (jos vaan kantti kestää).

Vierailija
19/26 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en missään tapauksessa sulattais sitä, että joku toisi mun kotiin jonku KAIKILLE ventovieraan hiipparin !! Sehän ois voinu keikata koko omaisuuden siinä hötäkässä..

Aika epätoivonen eukko kaikkinensa...

Vierailija
20/26 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla todellinen SLUT!! Sairasta.. vain lutkat tekevät noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi