Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luottotiedoton, vertaistukea

Vierailija
19.06.2019 |

Olin naivi, hölmö, tyhmä mitä tahansa ja edellisen "rakkauden" myötä menetin luottotietoni. Olen maksanut joka pennin pois ja viimeinen merkintä poistuu noin 1,5 v. kuluttua. Ne vuodet 3-4 vuotta sitten olivat elämäni raskaimpia ja välillä mietin vieläkin miten olen jaksanut yleensä enää elää.

Olen onnekseni ollut koko ajan töissä, joka on pitänyt minut arjessa kiinni. Luulin helpottavan, kun ulosotto loppui. Mutta ei, olen yhteiskunnan pohjasakkaa niin kauan kuin luottotietorekisterissä on merkinnät.

En kaipaa sääliä vaan haluaisin kuulla vertaistukea ihmisiltä jotka ovat menettäneet kaiken; kodin, parisuhteen, harrastukset jne. Miten olette jaksaneet ja selvinneet järjissänne?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se harmittaa ja tuntee huonoa omatuntoa mutta kaikkeen tottuu. Ei ne luottotiedot nyt se ykkösasia ole tässä maailmankaikkeudessa että elämä jatkuu ja maapallo pyörii radallaan oli niitä tai ei. Asiat pitää asettaa mittasuhteisiin. Nyt on nyt ja joskus toiste on toisin.

Vierailija
2/2 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ympärille, et ole ainoa. Jos sinua ahdistaa, pyydä päästä vertaustukea.

Heti apua saat esim fb ryhmistä. Ja ota yhteyttä terveyskeskukseen, saat ajan 2-4 kk päähän.

Et ole ainoa, jolle on näin käynyt. Ja olet nyt voitolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme