Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan ei ole koskaan välittänyt minusta. En kestä enää.

Vierailija
19.06.2019 |

Ei yksikään tapailemani mies ja ystävillekin olen se "toinen vaihtoehto," kun paremmat kaverit ei ehdi/pääse. Olen aina ollut miehillekin se, joku huvitteluvaihtoehto, en koskaan oikeasti joku josta tykätään ja välitetään. Käytetään hyväksi silloin kun itselle sopii. Olen vaipunut loputtomaan ahdistukseen. Vaikka kuinka yritän elää elämää, käydä paikoissa, tavata ihmisiä, niin vanhat kaltoinkohtelut pyörii jatkuvalla syötöllä mielessä. Ilmeisesti ei voi parantua enää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista viis. Onko sinulla lemmikkiä?

Koira rakastaa pyynteettömästi.

Vierailija
2/7 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy itse alkaa välittämään, huolehtimaan ja rakastamaan itseäsi.

Älä anna kohdella itseäsi kuin kynnysmattoa.

Ihmisillä on jonkinlainen peilisolujärjestelmä tai miksi sitä sanotaankaan. Ihmiset heijastavat itseä toisistaan. Jos alat luottamaan itseesi myös muut huomaa sen. Hyvä itseluottamus vetää muita puoleensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedä vaa turpaa. 3kk eh, mitä wälii

Vierailija
4/7 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Tapsa ?

Töistä.

Vierailija
5/7 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat julmia eläimiä. He vaistoavat heikot ihmiset ja käyttävät näitä surutta hyväkseen ja polkevat maahan vielä enemmän. Kynnysmaton seuraa ei kaivata juurikaan muulloin kuin silloin kun siitä voi jotenkin hyötyä. Ainoa keino on opetella pitämään puolensa, helppoa se ei ole mutta pienin askelin ja terapian avulla se voi onnistua. Kehitä myös vahvoja omia mielipiteitä asioista, joista pidät sitten lujasti kiinni vaikka sinua yritettäisiin taivutella. Käyttäydy omien arvojesi pohjalta ja seiso sanojesi takana. (Oikeanlaiset) ihmiset alkavat arvostaa sinua.

Vierailija
6/7 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutt oot hengissä kuiteenkin. Kyllä susta sittten välitetään

Vierailija
7/7 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista viis. Onko sinulla lemmikkiä?

Koira rakastaa pyynteettömästi.

Huoh!

koira ei rakasta, olen pahoillani. Koira on laumaeläin ja se ihmisestä näyttävä rakastaminen on vain koiran pyrkimistä tyydyttämään omia viettejään. Ainahan voi kuvitella ja niinhän varmaan moni tekeekin.