Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatun miehen snap

Snap
19.06.2019 |

Hei tarvin nyt oikeesti mielipiteitä. Kertokaa omia kokemuksia ja näkökulmia siihen, jos miehenne lisäilee snapchat-sovellukseen tuntemattomia naisia. Ukkojen baarireissun aikana tai instagramista. Eikä sitten tietenkään kerro tyttöystävälle mitään.

Itsellä tämä tilanne. Itse en pidä mitenkään tarpeellisena lisätä tuntemattomia miehiä ja tutustua heihin netin välityksellä. Asia mikä minua häiritsee tässä eniten, on asian salailu. Niin ja lisään vielä, kun kysyy asiasta niin aluksi valehtelee. Kun pyydän että voiko todistaa ja näyttää, alkaa ääni olla kellossa ihan eri.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän aikuiset ihmiset käytä mitään snappia. Teinejä ja jotain lapsenmielisiä naisia siellä yrittää jallittaa.

Vierailija
2/3 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkot vesillä koko ajan, jos vaikka haaviin tarttuis joku sinua parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli parikymppisiä ollaan molemmat. Oon sitä mieltä itse tästä snap touhusta että ihan teinien touhua. Ei aikuisten kypsien ihmisten tarvi muita naisia lirkutella jossain netissä. Oon ite sit varmaan ikäistäni kypsempi. Ehkä haluan tietää että onko tämä nykypäivänä normaalia?

Oon verrannut meiän vanhempia. Jos esimerkiksi mun äiti saisi tietää että isä keskustelee vieraan naisen kanssa viestejen välityksellä, tulis ero heti. Mutta onko jotenki normaalia nuorten kesken?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme